lady jane Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 kauauwwe hannah kauauwwe mot ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Een VOLhardende succesvolle dag Leeg en een heel waardevolle dag dus:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ik weet niet hoor... Ik lees dat t voer voor vogels is??????? nah ja zeg........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 heeeeee Hannah Ik heb geen gebit waar t zaad onder kan gaan zitten gaat t ff ofzo?? Welkom Leeg! Fantastisch dat je eerste dag erop zit dat verdient een bloemetje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Hmm nah ik weet niet hoor han Welk zaad eet jij??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Met 1 kg doe je al een jaar hoor Witte en ik heb er 2 besteld; het wordt 9 x zijn eigen volume als je het weekt. en vogels eten ook sesamzaakjes, zonnebloemzaadjes maanzaadjes, tarwekorrels enz enz wat ben jij beter dan een vogeltje (behalve dan dat je beter gebekt bent) ze zingen vast veel mooier dan jij:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 lijnzaad,? zangzaad, Hoe eet je het dan Jane?? Geweekt zaad Ik weet niet, krijg er geen lekkere gedachte bij zeg maar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 je zet 2 eetlepels in een kopje onder water en na 1 nacht weken meng je het door je musli. het smaakt nootachtig, niet vies, maar het is wat gelei-achtig, dus mengen gaat het best. slaap er maar een nachtje over ga ik nu ook doen, slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Dat worden wel twee nachtjes slapen Het lijkt me een uitermate moeilijke beslissing om te moeten kiezen: wel of geen geweekt zaad naar binnen proppen... ja ik ga erover slapen. Truste allemaal Laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 tjah blijkt heel gezond te zijn en zeker nie vies, heeft wel al bijnaam .......;-) Is trouwens mooie plant ook, hier alleen nog niet in bloei. De prijs is wel heel verschillend overal dus ff goed googlen, zelf heb ik vanuit Belgie dacht ik gehaald, zal eens nazoeken. droom mooi alle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeg Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ik ga ook een poging doen om te slapen. Bedankt allemaal voor vandaag. Morgen weer een nieuwe dag. Weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 't is hier rustig precies... Leeg, dikke proficiat met je eerste dag. Zo zonder hulp, dat vind ik knap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Slaap lekker Leeg, en mocht dat niet meteen lukken, dat hoort er een beetje bij moet je maar denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 idd top hoor Leeg, hoop dat je lekker kan slapen en mooie dromen toegewenst dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 De rest ook natuurlijk en Johan maak jij het dan voor jezelf en dat niet alleen zelfs hier niet senang of lig dat nou aan mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 wat betekent senang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Lekker in je vel zitten, zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Wie van de drie is er niets bij. Jammer, in elk geval geldt voor mij dat ik niet graag het ootje genomen word. En senang voel ik mezelf er absoluut niet bij. Ik kan er absoluut de lol niet van inzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Tina, je spreekt in raadselen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden