Leeg Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Dankjewel Johan, en het meelezen is leuk hier. Heeft mij vandaag prima geholpen. Ik ga dit volhouden. Voor het eerst geloof ik dat zelf en ben eens echt eerlijk. Ik ga lekker voetbal kijken, fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 ja zeker leeg, ik snap natuurlijk ook wel de inhoud van het waarom je die naam nam. Maakt ook verder niet uit, je bent goed bezig en daar gaat t om... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Nou truste dan VM hoop je snel eens weer te spreken lieffie. Nu ook de tijd nie voor Maar Johan onderschat schipperkinders niet, maar hun afkomst verlochenen ze ook nooit, blijven "gewone" arbeiders en met trots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Johan, ik ben ook simpel Laten wij een nicotinevrije vredespijp roken en er een alcoholvrij biertje tegen aan gooien. Alleen met elkaar helpen, hoewel af en toe een snaakse opmerking niet verkeerd is, komen we waar de bedoeling is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeJa zeker Draak, you tube,gij zij nog een bikke ouder dan ik (dacht ik toch he).Laatst had ik een grappig dingeske , was een foto van een cassette tape en daaronder een potlood.Vraag was wat is de connectie??Ja mijn kids wisten t nie he...Zo ook "een nummer draaien" als je belt... tja...quote> Ja ja ja dat van die leeftijd vrijf ut er maar weer in, was dat ook zo'n groot verschil?maar de oplossingen weet je nu wel dan? :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Hihi zo groot nie nee ( ma das geheim). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Leeg zal zeker je voorstel , wat betrefd je keuze van naam, dan eens opzoeken . Ben wel benieuwd dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ach VM zolang ik mezelf dus nog als die "jonge" god blijf zien....blijf jij die wonderschone jonkvrouwe he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 yepperde yep!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Daarnaast wij , de cllan der "tuatha de danann" blijven schijnbaar een stuk jonger hoor VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 oef nicotine vrije pijp stoppen is wat lastig hoor, ken goed wel, maar toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Yep drakie, mijn oma haar naam was Danu. Dagda zijne ketel tja , diee is erhgens kwijt geraakt. En mijne Mush (hond ma daar heb ik al wel es ne foto van laten zien dacht ik) diee beschermt de rest.... En nu echt slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 ketel , steen en speer zijn hier en zwaard in de maak truste meiz, knufff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Johan, Afgesproken en desnoods heb ik met echte tabak ook geen probleem, zal proberen niet te inhaleren maar weet nu al dat me dat niet gaat lukken. En ook dat alcoholvrije, 0.5% van die meneer uit de achterhoek vind ik ook prima... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 trouwens mooi dat uw oma zo heete dan Blessed Be Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ik was eigenlijk al gaan slapen, maar als ik me dan in m'n Vlaamse eer getroffen voel.... Kom,kom Johan hoe doorzichtig is plastiek, toch? Zo doorzichtig als je het zelf maakt, als je het zelf smelt dan tenminste... Maar maakt dat wat uit? Nee eigenlijk niet nee. Zwart niks doorlatende plastiek is er ook he ma ja, en dan.... Dus als er aan mij gevraagd wordt wat soort van plastiek is dat? Tja dan antwoord ik naar waarheid al naargelang, want er bestaat ook bubble platiek waar je slechts met een bepaalde visie doorheen kan kijken. En of daar mee te werken valt?? Dacht t wel ja. Zoals je bezig bent dus.. maar voor nu, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ik vraag me af JohanW...ben jij een oude bekende die aan het schuilen is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Hmmm...geen tijd om te wachten. Ik lees het wel...of niet... Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 nou snap er nix van, alleen dah er iets mis is als iemand er weer wakker van wordt, dan nie goei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 kanjers ik sluit weer af want moet morgenvroeg gedoucht en wel, om 8 uur klaar staan. en daarna mijn d.a. maatje mee helpen met het schoon maken van z'n nieuwe huis. Tot morgen, en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 truste "tante" en fijn zo'n maatje te hebben als u Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 NIet weer he Johan... ff niet senang voelen en weer wegwezen. Dan ga je maar leren senang te zijn op een onrustig forum:D Heb je tenminste wat te doen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 ook goeienavond:clock: weer helemaal bijgelezen en ik zie dat Leeg zich laaft aan het forum; toppie meis!! en Witje je chia al besteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeg Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ik kom weer even kijken. Heb een goede avond. Voetbal de helft van meegekregen. Nog steeds hyper, maar beetje aan het voorbereiden op de nacht. Ga zo ff in bad liggen, las wat over ontspanningsoefeningen, en dat ga ik eens doen. Baat het niet, schaadt het niet. Het is bijna weer de volgende dag en dan zit mijn eerste dag er op. De kop er af! Raar, maar zo voelt dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden