bolletje Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Ik ben werken kanjers, houdt het vandaag weer droog hé? Ja hahaha das ook wel zo Fleurie maar hoogstwaarschijnlijk heb ik wel 2x zoveel poeperd dan jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Originally posted by: Leniehet gaat de goede kant op Diesel....kalmpies an doen dan komt het helemaal goed.hey die Fleur... ;-)quote> Hey die Lenie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Teveel je hebt gelijk hoor, maar Ipod etc als gemak ??? ik weet het niet voor mij denk ik alleen maar stress, ach dat was pjoeter 10 jaar gelee ook dus misschien langszaam an. Maar begin wel makkelijker boeken of LP's weg te doen, alhoewel ...het nog steeds moeilijk blijft. Gelukkig snel zomerhuis bouwen in de tuin, kan daar ook een deel heen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 En mijn groot garnaaltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Fleurtje groet 's morgens haar dierentuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Hoi Diesel, We halen het fretje uit Yerseke, hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Daar zeg je wat Jen. Ff kijken of meneer schildpad ok is. Gisteren lag ie weer ergens op zijn rug te schommelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Diesel, heb je mijn filmpje gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Kameleon , filmpje?? nee dat nie, was gewoon benieuwd waar fretje vandaan zou komen, is dat een partikulier ofzo of opvang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Ie is ok. Nog nooit nen gamba in de zoo gezien peins ikke maar soit.. Het ziet er lekker warm uit . Ik trek alvast naar de winkel Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 ga ik ook even doen Fleur... iemand een ideetje wat te eten vanavond?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Diesel, dat is een particulier, we hebben daar ook onze 1e vandaan, filmpje staat op pag. 5, om 8:23 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Gevulde courgettes, Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 klinkt goed, maar ik heb van de week al Courgette soep gegeten. denk dat ik loempia's ga maken. laterss allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Wat een grote man is dat Kameleon, een jonkie nog? Luisterd hij of Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Ik had gister als lunch een broodje met kipfilet en guacomole of zoiets. Dat is gepureerde avocado. Zag er uit of de kok niet goed geworden was maar was toch best lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Diesel, hij is nu een jaar, luistert goed en hij heet moos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 gelukkig maar, vaak zie je bij deze gekleurde fretten dat ze doof zijn. Zal die leuk vinden een maatje erbij, wordt het een puppie? leuk filmpje trouwens, poes bofte dat tie al beetje wakker was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 nog even voor ik naar de winkel ga... aangezien ik heel veel vocht vast houd op het moment door die ontsteking wilde ik vragen of iemand hier een natuurlijke manier weet om dat tegen te gaan. iemand vertelde me brandnetelthee, maar dat trekt me niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 IK denk kamille thee ook goed, maar moet je anders ff googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 haha, inderdaad Diesel Moos krijgt er een dametje bij, eens kijken hoe dat gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Lenie, guldenroede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Goeiemorgen mensen schijnt die zon bij jullie ook zo uitnodigend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Goedemorgen Jane, Hier een hele uitbundige zon:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeg Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Goedemorgen allemaal Ik heb mezelf naar dag 3 geloodst. Vannacht kon ik de slaap niet vinden, ik heb 2 films gekeken en een docu. Toen werd ik moe en ben naar bed gegaan. De vrijdagavond veilig doorgekomen en mezelf goed toegesproken, in stilte in de nacht. Ik heb veel emoties. Maar ik kan het overzien, lijkt het. Ben me bewust van alles dat ik doe en de keuzes die ik 's ochtends opnieuw maak. Nu zit hier aan een kopje kruidenthee. Het is een mooie dag en het gaat me weer lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden