Lytse Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Hee Jen, Wat een produktie vandaag op de dagdraad. Ik sta al een tijd ingelogd en nu ben ik pas bij. Heb je vandaag weinig mensen gezien door de studie? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Ik vond het verhaal van Greeneyes erg heftig en ik hoop vurig dat het vandaag verder goed is gegaan met haar en haar ex. Helaas is het voor mij weer bedtijd, dus meld ik me hierbij droog af. Maak er morgen een mooie dag van en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Mijn studie is afgelopen, Lytse. 'k Ben gewoon heel nerveus vandaag en weet geen blijf met mezelf. Wat ik écht zeg, wordt ondergesneeuwd door mezelf. Ach ja. Morgen beter en stiller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 slaap lekker Jen en andere nachtdieren:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Nog even een dt-foutje bijgewerkt. Het is me al opgevallen dat die hier vaak gemaakt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden