Spring naar bijdragen

Maandag 2 juli 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Jen
En een trouwring dragen. Dat vond ik fijn.quote>

Vond ik leuk en vind ik nog steeds leuk, zeker in de zomer: vind ik zo leuk om hem even af te doen en te zien hoe wit dat stukje huid daar nog is en hoe ik er dus in de winter uit zie :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je me met iemand anders verwart, Bol.

Ik maak het me meestal wel gemakkelijk met eten als mannie er een avond niet is, maar als dat langer zou zijn zou ik gewoon voor mezelf koken. Nooit problemen mee gehad.

Zit het er niet in Soothe, samenwonen? ;)

Wat niet is kan nog komen?

Jij ook al zo'n groot hart :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb trouwens best behoefte aan tijd en ruimte voor mezelf.

Mannie weet dat en hij doet ook graag zijn eigen dingen. Ook ieder een eigen kamer in huis met ons eigen bureau en spullen.

En niet altijd samen vrij, ook dagen voor jezelf.

Dat kan gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He he, wil ik mij vanmorgen op dit draadje melden kan ik niet inloggen. Ww niet geaccepteerd. Nieuw gevraagd nog niet gekregen. Hoe het kan weet ik niet, maar op de tablet lukt het dus wel.

Gaat goed met mij, krijg wat minder trek. Vandaag lekker gesport. Morgen komt mijn man weer thuis, leuk. (Ja ik ben na 10 jaar latten, getrouwd, zelfs voor de tweede keer)

Zie wel op tegen morgenavond. Heb bbq met groep vriendinnen. Komen regelmatig bij elkaar er wordt altijd wijn geschonken en ik drink altijd mee natuurlijk. Mozrgen dus niet. Wordt water drinken, hou niet van frisdrank. Maar ik hou vol. Nu al 8 dagen niet gedronken. Prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bulletje01
yvonne.....zegdan gewoon wat je wil zeggen maar mijn lieve vriend heeft deb e d 3 en de g weggestofzuigd .....ik zal zo wel even boven gaan zitten dan is het typen nit zo ver moeind maar bij deze uitspraak heb ik een heel raar gevoel..........n heb er meteen geen zin meer in .heb eelt op mijn vingersw om zo goed mogelijk te typen ...maar sorry vind het voor mijn ventje niet zo gezllig als ik boven gaat zitten ......dus vertel me nu maar eens wat je hiermee wilde zeggen want mensn die om d zaken heen draaien heb ik al genoeg in mijn leven
quote>

Berichtjes waar allerlei letters in wegvallen, berichtjes waar geen enkele letter in wegvalt, en het feit dat er zomaar opeens letters 'bij' komen....

Ik ben niet iemand die om zaken heen draait.
Begrijp dus helemaal niets van jouw berichten die de ene keer foutloos zijn en de andere keer boordevol fouten zitten.
En wat betekent dit:
mijn lieve vriend heeft deb e d 3 en de g weggestofzuigd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond, ben ik weer

nou yvonne er zijn er ook die met opzet letters weglaten

hier...

alles went ;)

lastig bulletje,

ben je blij met je nagels? of op het moment even niet? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Originally posted by: Coco
nou yvonne er zijn er ook die met opzet letters weglaten
hier...
quote>

Ik deed dat eens om een krachtterm te vermijden, en kreeg direct een tik op de vingers.

quote>

ik gebruikte 'deftige woorden' voor een kort schuttingwoord toen ik hoorde dat kippebil misschien wel 3 maanden weg zou blijven en kreeg ook een tikketak:huh:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

het was een waarschuwing Bulletje, dat mag hier niet... schuttingwoorden... van Tactive niet..

maar geen reden om weg te gaan toch..

ik kan ook zonder die woorden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...