bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Hahahahahihihihihi maar dan moeten die andere vrouwen je hondje maar uit laten Heer Soothe, dan zal ik wel koken, en je rug wassen oké? Dag dag lieve Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Originally posted by: JenEn een trouwring dragen. Dat vond ik fijn.quote> Vond ik leuk en vind ik nog steeds leuk, zeker in de zomer: vind ik zo leuk om hem even af te doen en te zien hoe wit dat stukje huid daar nog is en hoe ik er dus in de winter uit zie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Ik denk dat je me met iemand anders verwart, Bol. Ik maak het me meestal wel gemakkelijk met eten als mannie er een avond niet is, maar als dat langer zou zijn zou ik gewoon voor mezelf koken. Nooit problemen mee gehad. Zit het er niet in Soothe, samenwonen? Wat niet is kan nog komen? Jij ook al zo'n groot hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Ik heb trouwens best behoefte aan tijd en ruimte voor mezelf. Mannie weet dat en hij doet ook graag zijn eigen dingen. Ook ieder een eigen kamer in huis met ons eigen bureau en spullen. En niet altijd samen vrij, ook dagen voor jezelf. Dat kan gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 He he, wil ik mij vanmorgen op dit draadje melden kan ik niet inloggen. Ww niet geaccepteerd. Nieuw gevraagd nog niet gekregen. Hoe het kan weet ik niet, maar op de tablet lukt het dus wel. Gaat goed met mij, krijg wat minder trek. Vandaag lekker gesport. Morgen komt mijn man weer thuis, leuk. (Ja ik ben na 10 jaar latten, getrouwd, zelfs voor de tweede keer) Zie wel op tegen morgenavond. Heb bbq met groep vriendinnen. Komen regelmatig bij elkaar er wordt altijd wijn geschonken en ik drink altijd mee natuurlijk. Mozrgen dus niet. Wordt water drinken, hou niet van frisdrank. Maar ik hou vol. Nu al 8 dagen niet gedronken. Prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Maar het allerleukste vind ik de gedeelde herinneringen. Ik kan er nu nieuwe opbouwen, maar ik zal nooit meer samen met een ander volwassen worden. Mijn ex-man blijft dus speciaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Originally posted by: bulletje01yvonne.....zegdan gewoon wat je wil zeggen maar mijn lieve vriend heeft deb e d 3 en de g weggestofzuigd .....ik zal zo wel even boven gaan zitten dan is het typen nit zo ver moeind maar bij deze uitspraak heb ik een heel raar gevoel..........n heb er meteen geen zin meer in .heb eelt op mijn vingersw om zo goed mogelijk te typen ...maar sorry vind het voor mijn ventje niet zo gezllig als ik boven gaat zitten ......dus vertel me nu maar eens wat je hiermee wilde zeggen want mensn die om d zaken heen draaien heb ik al genoeg in mijn levenquote> Berichtjes waar allerlei letters in wegvallen, berichtjes waar geen enkele letter in wegvalt, en het feit dat er zomaar opeens letters 'bij' komen.... Ik ben niet iemand die om zaken heen draait. Begrijp dus helemaal niets van jouw berichten die de ene keer foutloos zijn en de andere keer boordevol fouten zitten. En wat betekent dit: mijn lieve vriend heeft deb e d 3 en de g weggestofzuigd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 N.V.T. Niet echt passend tussen deze conversatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 ik denk dat de vriend te ijverig aan het poetsen is geweest? Oh ja, bulletje,je kan op een laptop gewoon een nieuw toetsenbord aansluiten via USB. Kost niet veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Kan me daar wel wat bij indenken Tina. Stukje meer 'plek' en 'tijd' voor mijzelf zou mij eigenlijk ook best welkom zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Okee, das wel heel vervelend dan Bul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 goedenavond, ben ik weer nou yvonne er zijn er ook die met opzet letters weglaten hier... alles went lastig bulletje, ben je blij met je nagels? of op het moment even niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Ach, voor minder dan 10 euro heb je een nieuw toetsenbord. Nieuw cadeautje voor het droogstaan? :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Denk dat het voor mij tijd wordt om even wat anders te gaan doen. Wens jullie nog een fijne voortzetting toe. Trusten straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Eén keer een prettige voortzetting toewensen lijkt mij voldoende Heb ik ook een keer een dubbeltje ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Wij hadden ooit een nest muizen in onze stofzuiger :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Originally posted by: Coconou yvonne er zijn er ook die met opzet letters weglatenhier... quote> Ik deed dat eens om een krachtterm te vermijden, en kreeg direct een tik op de vingers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Originally posted by: Jen Originally posted by: Coconou yvonne er zijn er ook die met opzet letters weglatenhier... quote> Ik deed dat eens om een krachtterm te vermijden, en kreeg direct een tik op de vingers.quote> ik gebruikte 'deftige woorden' voor een kort schuttingwoord toen ik hoorde dat kippebil misschien wel 3 maanden weg zou blijven en kreeg ook een tikketak:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 trouwens bulletje, haal die schuttingwoorden even weg, tenzij je ook op een tik zit te wachten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 ik weet niet eens wat acrylnagels zijn :$ God, mijn moeder vertelde me ook nooit niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Originally posted by: Johan WSpinnen kunnen trouwens wekenlang overleven in stofzuigerzakken en er zelfs weer uit geraken.quote> ieuww:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 he bulletje, blijf gewoon gezellig nog wat rondhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 het was een waarschuwing Bulletje, dat mag hier niet... schuttingwoorden... van Tactive niet.. maar geen reden om weg te gaan toch.. ik kan ook zonder die woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Dat was niet lang geleden bulletje, een week of zo. Denk dat ze zich daar verstopt hadden voor de kat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden