bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Borrie heb je dan het gevoel dat je keel is opgezet? Maar anders morgen ff naar de h.a. Er zijn ook sabbelsnoepjes bij een apotheek te koop, die verzachten ook de pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 ik ben 3 keer getrouwd geweest.. en de laatste keer al 14 jaar geleden 2 keer een mafkees met giga losse handjes zat ook geen Bovag bij.. en de laatste had een drugsprobleem en smeerde m met al het geld ik thuis met 2 kleine kinderen ook geen bovag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 maar... de feestjes waren leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Bulletje... ik weet niet wat ik van jouw berichten moet denken. Even na vier uur word je niet goed van je lap... letters vallen aan alle kanten weg... moeilijk leesbare berichten... en dan opeens een bericht even voor achten zonder ook maar één missende letter. Het kan aan mij liggen, heb niet verder teruggelezen dan tot een uur of vier vandaag, maar ik krijg hier gewoon een vervelend gevoel bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 3x getrouwd geweest Cooooo?? Ja nee laat maar, als ik daar aan denk heb ik m'n zakken al vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Coco Albertina, zo denk ik er ook over. Hoewel de scheiding niet zo'n rompslomp was, verliep vlot eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Bollie, wist ik toch wel dat je een groot hart hebt Maar doe je het wel een beetje rustig aan ondertussen? Na zo'n dag in de weer vind ik het niet gek dat je thuis even inzakt. Jopie, houd je bijeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Bor... zware keelpijn kan zo ellendig zijn, en beangstigend. Heb je geen superol om mee te gorgelen? Dat werkt vaak zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Bolletje, een sporthart is geen ziekte. Als de spier door te lang hoge bloedruk verdikt, of in men geval erfelijk. (Daar kwam men met uitgebreide onderzoeken achter) is dat een ander geval. het hart verliest zijn elastisiteit. Maar ook het sporters hart is niet écht gezond. Als tour de France fietser, moet je nooit ineens stoppen,maar regematig blijven fietsen. Ook heb ik een lekkende klep, door de verdikte kamer. Deftig woord, Mitralisklep insufficientie. Een wonder dat ik nog leef. Komt goed Bolletje, mocht er wat zijn dan is er hulp voor je. geen paniek hoor. Overigens is nadat ik met drinken stopte het veel beter. Het cardiogram in onveranderd slecht. Dat is de afwijking. Maar op de fiets gaat het ieder jaar beter. En ik houd een jaarlijkse 'vinger aan de pols'. Alleen een bètablokkertje en minder dan de minimum dosis. Er mocht weer een stukje af. Bloedruk is ook mooi. Komt allemaal goed met ons Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 ja Bol.... goed op jezelf letten hè Jen .... tja... effe gtst kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Ja jen, met z'n tweetjes is echt leuker. Alleen en dan de verdraaide afwas. Aantal pannen blijft gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Bor, ouderwets maar effectief, gorgelen met Superol. Een dropje om wat speeksel op te wekken em het slikken makkelijker te maken. En Voilá. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 hey die Kate in de huiskamer, wat leuk. Hoe is het met jou meis? Kun je een beetje genieten van het weer van vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Vaatwassertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 De puntjes bij Bulletje werken wel heel goed..................................... Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Met jouw zou ik wel willen trouwen hoor Her Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Hond die de borden en pannen schoon likt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Nee albertina. Houd me wel in beweging. goed voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Het mooie weer. Ja het zag er wel leuk uit vanachter het kantoorraam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Trouwen. Ik ben ook één keer getrouwd. Dat is inmiddels meer dan 33 jaar geleden. En ik ben nog steeds getrouwd met diezelfde meneer. Het trouwen zelf vond ik leuk, de jurk, het boeket, het feest en noem maar op. De jaren daarna waren mooi, leuk, moeilijk, verrassend, pijnlijk, gezellig, liefdevol, gezellig, moeizaam, eenzaam, eensgezind en noem maar op. Mocht er aan onze relatie een eind komen, kan door overlijden van Kees, kan ook omdat Kees alleen verder wenst te gaan, of ook doordat ik zelf kies om alleen verder te gaan, dan zal ik niet nog een keer kiezen voor een huwelijk. Ik zal dan niet nog een keer kiezen om samen met een ander te gaan wonen, dan kies ik voor mijzelf. En dan neem ik de afwas voor lief. Die is trouwens voor mij alleen een stuk minder dan voor ons twee . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Kate had jij niet in het hele verre verleden, moeite met koken voor jezelf? schiet mij nu te binnen. Of zit ik er helemaal naast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Grappig dat nu twee maal de superol wordt aangeraden... is niet meer bij apotheek of drogist te krijgen, maar dus wel nog altijd effectief. (overigens na heel lang zoeken heb ik het in poedervorm via internetwinkel kunnen bestellen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Originally posted by: KateHet mooie weer. Ja het zag er wel leuk uit vanachter het kantoorraam.quote> Achter mijn kantoorraam leek het ook heel mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Dat is mooi Bolletje. Als ik een moslim was, nam ik jou erbij. Nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 En een trouwring dragen. Dat vond ik fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden