bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Originally posted by: DylanWaarom zijn vrouwen toch zo hardleers en willen (steeds weer) trouwen? Het KAN goed gaan, maar uiteindelijk voegt het maar één ding toe: De KANS op een (v)echtscheiding quote> Omdat jullie mannen iets hebben dat wij vrouwen niet hebben. Een hele brede borstkast waar je zo lekker tegenaan kan hangen.Ach als je in een huwelijk veel kijkt naar hoe jij er in staat, heel veel praten over je gevoelens, goed luistert naar die ander en vooral niet gaan verwijten, kom je een heel eind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Maar daarvoor hoef je toch niet getrouwd te zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Bullie:sun: Jawel Dylan daar moet je juist wel voor getrouwd zijn, zoek maar op in de bijbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Bol, fijn dat er tot dusver geen ernstigere narigheden zijn gevonden. Een vergroot hart moet je wel serieus nemen hoor. Goed je medicatie nemen. Ik hoop dat de verdere onderzoeken goed uitpakken voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Akelei, ik ben geen arts dus kan je niet adviseren. Zelf slik ik medicatie tegen hoge bloeddruk en moet ik zo nu en dan een hartfilmpje laten maken. Als je weer eens langs de HA gaat kan je er naar vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Aklei, hahaha, je bent me d'r één hoor. Ik ga koken, veel puf heb ik niet maar voor de broodnodige vitamientjes moet ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeg Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Net als gisteren kom ik even de tijd te kort om alles te lezen, excuus daarvoor. Wilde even zeggen dat het nu dag 5 is dat ik droog sta. Ga enorm heen en weer met mijn stemmingen, maar ik had vandaag amper trek. Ik sport me gek, ben nu 2,5 kilo afgevallen in deze 5 dagen... Dat zag ik vanmorgen op de weegschaal. Maar het is het enige dat me rustig maakt, het in beweging zijn. Dat was mijn korte berichtje, morgen hoop ik goed bij te lezen. Ik ga even een stukje lopen met mijn beestjes, heb het heen en weer. Wens eenieder hier een hele fijne avond en hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Groetjes, Leeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 ja Tinus ik neem dat zeker serieus hoor, mijn vader had een sporthart en is daar ook hoogstwaarschijnlijk aan overleden. Ik krijg al andere medicatie en morgen weet ik meer w.b. het E.C.G. Moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat deze h.a. heel serieus bezig is zeg. Voelt goed aan. En jij hoe is het vandaag met jou gegaan? Nog hard gewerkt met inpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Akkie, heel veel sporters hebben een vergroot hart en worden ook oud, dus in die zin hoef je je niet druk te maken hoor maar je moet natuurlijk wel weten waar het vandaan komt. Bij mij heeft het hoogstwaarschijnlijk te maken met de te hoge bloeddruk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Wijfie schrijf eens op wat je allemaal wel hebt. Ik liep vanochtend naar de h.a. en dacht ineens, wat ben ik toch een gelukkig mens, ik kan zo maar naar een arts stappen en wordt meteen geholpen, ik hoef alleen maar te bellen. Hoeveel mensen kunnen dat niet? Jij hebt een huis onder je kont, genoeg eten en drinken, kunt zomaar boodschappen gaan doen, hebt een accordeon waar je plezier in hebt, een hobby die je kunt doen, dieren die je hebt, een goeie gezondheid misschien, nou zo kun je nog uuuuuren door gaan. Het is alleen waar je je op richt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Een vergroot hart is niet hetzelfde als een sporthart. Bovendien geeft een foto weinig indicatie, omtrent hoe en wat. Deze afwijkingen horen bij de cardioloog thuis. Geen doktertje spelen op het forum!! Zelf heb ik een vergroot hart en loop dan ook bij een cardioloog. Ventriculaire hypertrofie met een deftig woord. De wand van de linkerkamer is verdikt, dus minder ruimte voor bloed, dus moet het hart harder pompen. Een sporthart is wel vergroot maar blijft soepel. Hypertrofie maakt het hart stug en stijf, dus samentrekken gaat zwaarder. Bovendien kan de klep in het gedrang komen. Dus heb ik jaarlijks een echo en een fietscardio en af entoe een scan. Dit is iets wat wel degenlijk zorg vereist. Bolletje, ik lees je net. Drukmaken nooit doen. Wel goed laten nakijken. Het is geen grap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Dat kan allemaal ook zonder te trouwen hoor, misschien zelfs wel beter. Maar goed, tegen vrouwenlogica kan ik toch niet praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Dus Johan, jij wilt trouwen zonder samen te wonen? Dat is inderdaad een heel nieuw perspectief haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Johan, waarom zou je willen trouwen? Wat is de meerwaarde? Als je trouwt woon je toch ook samen. Of wil je trouwen en meteen twee huizen kopen. We parkeren de bruid maar ergens anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 O nee Johan, ik heb nooit en wil nooit trouwen en ook niet samen wonen. Lekker in m'n eigen huisje, aan niemand verantwoording afleggen, als ik wil verbouwen hoef ik niet te overleggen. Nee hoor ik wil noooooiiiit geen relatie meer, zelfs geen l.a.t. Naa één x heb ik daar m'n zakken van vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Ik ben getrouwd geweest en dat was best fijn. Waarom zou het negatief moeten zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Haha een stukje decorum dus. Helaas kan ik dat ook niemand laten zien. Strak in't pak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Borretje, gelukkig gaat het meeste vanzelf weer over. Glaasje kamille en een beetje gorgelen misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Borrie misschien een eetlepel honing? Hoe komt dat zo dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 een beetje decorum is het ook wel, maar dat maakt het leven dan toch ook plezanter? Leven zonder decorum is maar droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Ik heb ook wel wat met decorum hoor. De laatste der romantici. Ga wat eten maken. Dat moet ik in dit geval allemaal zelluf doen. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Soothe ik las net dat een vergroot hart ook wel sporthart genoemd wordt, kan dat ff niet rijmen met jou idee over het verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Ja soothe, en als je getrouwd was kon je de tafel mooi dekken met kaarsjes en servetten en gezellig met twee eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Trouwen, leuk!!!! Ik ben getrouwd geweest en heb er geen spijt van. De trouwdag was echt een geweldige dag, met alles erop en eraan. Die dag had ik echt niet willen missen. En ik heb met mijn ex een hele goede tijd gehad. Nee, ik heb nooit spijt gehad. Dat het na een aantal jaren niet meer ging tussen is zoals het is. Maar ik doe het niet nog een keer, de rompslomp van een echtscheiding wil ik dan weer niet nog een keer meemaken. Een keer was genoeg, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Goedenavond, Bor Oma weet raadt, ook tegen keelpijn.. Tips zat zou ik zeggen, de al genoemde staan er ook bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden