Jen Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Beste medeforummers, allemaal een goede halfweek gewenst. Ik wil me nog even excuseren omdat ik gisteren meer dronk dan de bedoeling was. Ik nam me voor om in dergelijke omstandigheden niet op het forum te komen, en dat is mislukt. Vandaag gaan we er opnieuw tegen aan. Mijn gedachten gaan in het bijzonder uit naar Hannah, omdat ik ons zonnestraaltje graag mag, en jopie, zomaar, omdat ik haar postings mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Je hebt gelijk Johan. Wegens mijn vergetelheid maak ik er wat moois van. Koffie, croissants (warm gebakken met smeltende boter erbij), chocoladekoeken, licht gekookte eitjes die nog net druipen, en vers geperst sinaasappelsap. En natuurlijk mooie servetten, blauw met geel gekleurd. Johan, veel te vroeg om te vertrekken, maar maak er een fijne dag van, en groeten aan "die mevrouw". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Goedemorgen bor. Waar is iedereen eigenlijk? Luilakken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Moggeuh frutsels, Jen ook weer lekker veel geslapen joh. Nou hier nix nie bakkie vurdah de dieren allemaal alles hebben gehad, us ikke soms wah laetrz Nou hoop dat je je een beetje goed voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Ik voel me super, Diesel. Straks lekker proclamatie, dus even op zoek naar de baret met het lintje. Al een halve dag bor? Nou die luieriken zetten straks zelf maar koffie hoor, mijn eitjes zijn bijna gestold intussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 moggeuh lief Borretje, zolang al wakker joh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Goedemorgen, Ik hoop ook Hannah snel weer te zien met haar rake en vaak snaakse opmerkingen. Evenals Bulletje, met acrylnageltjes en eventueel ontbrekende letters. Jen, geweldige dag wens ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Goede morgen luitjes, Volgens mij is die koffie nog prima te drinken toch? Al die broodjes zien er heerlijk uit, maar ik laat ze toch maar links liggen, heeft iets met weegschaal en dramatisch te maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Jeetje Bor, dagdingen verschoven naar de nacht lijkt het wel. Daar moet toch iets aan te doen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Mijn hond kan niet fietsen, is ie te oud voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 ah zo. Ik stelde me zo'n roos fietsje met een Hollands vlaggetje voor. En een bagagebakje voorin met hondenkoekjes. En een belletje om op lekkere teefjes te fluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Goedemorgen allemaal, Niet goed geslapen, gedachten gingen van hot naar her, heb ieder uur gezien, hoofd is wakker mijn lijf doet nog niet echt mee:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Bor, ik weet van een vriendin van mij die echt heel slecht sliep na het overlijden van haar man dat ze een bepaald spul bij de drogist haalde, wilde ook absoluut niet aan pillen van de dokter en dat spul hielp heel goed, zal nog eens vragen aan haar wat dat was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 En zie dat intussen ook de avondploeg al weer van de partij is, ook goede morgen dames, misschien tijd om een pot koffier erbij te gaan zetten. Gelijk maar een grote pot thee alvast zetten dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Goedemorgen vroege vogels. Ik vind dat ik al veel te vroeg wakker ben, maar als ik jullie lees ben ik een langslaper. Eerst maar eens een bakkie koffie en dan maar eens bedenken wat ik ga doen vandaag. Iedereen een mooie en droge dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Drie op een rij... Ik ga mij maar eens op de huishoudelijke taken werpen, kom straks nog wel even kijken. Hm, nog geen Tina gezien vanmorgen.. misschien de weg kwijt geraakt in het woud der verhuisdozen? Hannah nog niet wakker? Igor nog niet door Knabbel en Babbel uit bed getrokken? Aak nog op één oor? Suiker opgelost in een bakkie pleur... Sha en Snoep ergens in een tentje op de hei? Fleur in het schild van meneer Schildpad gekropen? Madelief ook al kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Kijk, als je over de duvel praat trap je hem op zijn staart... Goede morgen Suiker... groot gelijk, eerst een bakje koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Lang leve de make up Bul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Wordt warme en benauwde dag vandaag. Maar ik klaag niet. Heb nu tenminste balkon. Ga straks kijken of er gordijnen voor me zijn. Ben bijna klaar in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Goedemorgen, Bor, als je slecht slaapt wil Melatonine nog wel eens helpen. Het is vergrijgbaar bij de drogist. Meestal zijn het tabletjes van 0,01 mg. Je mag tot een dosering van 3 mg gaan. Zelf gebruik ik 3mg, ik krijg het dan wel van de arts op recept maar het wordt niet vergoed. Het is een nauurlijk middel en werkt absoluut niet verslavend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Hannah, dat is erg en veel te jong om te gaan. Strekte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 goede morgen frummels. eerst maar eens verse koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Originally posted by: akeleiYvonne, dramatisch? Ha ha en de haha, ik groei op een manier die nog niet beschreven is. Ik ben kwaad, wanhopig en meer zulks. De vader van de verslaving hoorde ik net. En sjoet, ik onderhandel in mijn hoofd. ( Ja joop, dat moet ik niet doen) en bedenk dat als ik dit nu niet dan dat dan wel.Drama hier, maar het gaat goed quote> Hier begin ik heel dicht de 10 kilo erbij te naderen Aak... dus over groeien gesproken... ik kan er over meepraten helaas. Echt het resultaat van 3,5 maanden zonder peukjes. En jaaaaaa, ik weet het mensen, die kilo's zijn er echt niet bij gekomen doordat ik niet meer rook... gewoon een kwestie van meer eten, zo simpel is het. Ik weiger boos te zijn, ik weiger ook wanhopig te worden. En dat onderhandelen...dat ik heb ik inmiddels drie maanden gedaan met bovenstaand resultaat. Tijd voor spijkers met koppen: 'back to normal' met ingang van NU. Terug naar gewoon gezond eten met voldoende groente, fruit en noem maar op. Streng? Ja. Ondoenlijk? Nee. Kwestie van nadenken bij alles wat ik in mijn mond stop om kort te gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Goeie morgen allemaal. Zo al om 7 uur onderweg om bloed te prikken. ook weer gedaan. Nu eerst kof. Was die al gezet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden