Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 juli 2012


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 216
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou joh ga daar dan lekker aan beginnen als je de puf hebt om het te doen Dubbeltje. Dan zie je meteen al resultaat van het niet drinken. bovendien komt er gelijk weer een stukje zelfwaardering om de hoek kijken omdat je er gelijk iets heel positiefs tegenover zet.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag samen,

Zit op mijn werk en log even in. Heb de draden wel gevolgd zo af en toe.

Crisis hier:huh: Gelukkig is het vandaag weer rustig. Hoop dat het zo blijft.

Heb geen fijne uitglijder gehad en sta weer onderaan de hele hoge berg van Emmaroos.

Waar ik bang voor was gebeurde ook, van weken totale abstinentie afgelopen maandag ineens een bizarre hoeveelheid.

Door allerlei omstandigheden, gevoelens - emotionaliteit.

Ontstressen.

Excuses zijn het.

En het kon omdat ik teveel in huis had gehaald - wat op zich al onzin was. Dus.

Het smaakte me niet eens, dat ook nog.

En ben er goed ziek van geweest natuurlijk.

Het ging goed, ik hou vol en hoop op stabiliteit en blijdschap in de toekomst.

Niet geforceerd maar in kalmte en rust achter mijn besluit staan.

Weet dat ik kan wat jullie ook lukt.

Moet alleen niet teveel van mezelf vergen. Heb chronische stress, kan me niet concentreren, ontspannen en mijn hele lijf gilt van de spierpijn. Ook als ik niks doe.

Leg de lat in alles te hoog - rust in de tent en in mijn lijf.

Heb het verder goed gedaan -vind ik zelf- deze week.

Wel sluit ik me weer aan bij het dagpact. Wilde dit andere dagen ook al doen maar wist geen binnenkomer - tussen al het tumult - om me te melden met mijn bericht.

DAGPACT

Albert

Lytse

Rosa

Lenie

Travel

Vandaag neem ik de eerste ook niet jongens.

Dubbeltje, van harte welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bulletje.....Kan je A.U B...... Zorgn voor n nrmale schrijfstijl...

Er is reeds vel gadviseerd...........

Als j hier wilt schrijvn, do r dan wt an........

het lijkt wl of j dit exprs dot.....................kop en los totsnbord of zo.................

Dit vrgt t uiteste van onz gestkracht.................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bo, thanks:present:

Ga eerder naar huis vandaag, gisteren ook - omdat er te veel op de agenda staat en dan overzie ik het allemaal niet meer.

Daar eerst prioriteiten in stellen en zaken afblazen.

De oorzaak geeft het gevolg.

Ook met toetsenborden:D

Later, lieve mensen.

Een fijne dag gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He schrijf ik net een heel stuk is het weg. Heb trouwens rare computerproblemen. Kan hier niet meer inloggen op mijn gewone computer. Alleen op mijn tablet, daar tik ik toch onhandiger op, maak meer fouten. En hoe ik b.v iets moet kopieren, zou het niet weten. En ben nog niets eens blond, maar als ik achter de computer zit veranderd mijn haarkleur gelijk.

Goed wilde nog even mijn ervaringen als nieuwkomer toevoegen. Ik heb mij hier welkom gevoeld. Wel ontzettend onhandig.wie is wie, wat hoorr waar bij, wat gebeurt er allemaal. Ik wil ook graag vlug gebruiekn in een groep begrijpen ,meedoen. Dat lukt dus echt niet. Niet erg heb ik geconcludeerd, geef mijzelf de tijd. Wat ik erg vervelend vond zijn de, in mijn ogen boze en harde reacties. Nu is het zeker ook zo dat ik daar erg gevoelig voor ben, en nu waarschijnlijk nog meer..en niet te vergeten op papier staat het altijd harder dan dat je iets kan verduidelijken. Om een lang verhaaal niet langer te maken, ik ervaar steun hier, door jullie reacties op mijn postings , en zeker ook door jullie verhalen te lezen.

Ga er vandaag weer voor, geen eerste glas!

Bedankt tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu niet meer toch??

oke ik praat niet veel over m'n alcohol probleem, puur omdat ik daar niet steeds in wil blijven hangen.

probeer het "luchtig"te houden.

aan wat anders denken zeg maar...niet continu er mee bezig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bo,

Fijn weer iets van je te horen. Zo'n vriendin als jij beschrijft is een echt maatje. Met zo iemand kan je dingen delen die te privé zijn voor het forum. Fijn dat jullie elkaar gevonden hebben.

Ik heb gelukkig ook een goed maatje en probeer zelf ook enkele anderen van hier extra te steunen.

Die stabiliteit komt er uiteindelijk wel, maar je bent nu zelf het belangrijkste! Ga ervoor.

@ Shoegal: van harte. Ik ben benieuwd hoe het met je gaat.

Een gezond en alc.vrij jaar toegewenst. :present::present::present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...