VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Hier nu eerste week, en idd ook 8 weken. caravan staat daar op jaarbasis, en is vlak bij dus op en af zo. Ben nog wel aan t denken om toch nog iets te doen... Had graag mobile home gehuurd en naar Bulgarije gegaan, miss doen we dat nog.... Maar alleen zo ver rijden tja.. maar ik zie wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Dat heb ik ook gehad toen de kids kleiner waren, en ook niet ver van huis, was wel makkelijk en toch leuke vakanties en weekenden mobile home? Gaaf! wil ik ook graag eens Voor nu veel plezier daar op de camp en ik hoop dat je veel mooi weer krijgt ik ga wat doen, nu écht tot de volgende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Goedemiddag allemaal. Ik kom ook maar weer is binnen wippen. Hier gaat alles lekker, we zijn druk met van alles en nog wat en we vorderen langzaam maar wel in de goede richting. Ik heb ook een beetje wat ik hier wel vaker lees, weinig te melden. Veel steun gehad aan het forum toen ik pas gestopt was, maar nu gaat eigenlijk een beetje zijn gangetje en is alcohol niet echt meer een issue. Al kan ik niet ontkennen dat ik zo af en toe niet even denk "ik zou ook wel zo'n lekker biertje willen", dan kijk ik naar mijn Bavje 0,0 en zeg tegen mezelf: Wat zeur je nou je HEBT toch een lekker biertje We zijn druk opzoek naar een ander huis en zoals het er nu naar uit ziet gaat dat sneller lukken dan gedacht. Wie weet kunnen we deze zomer nog wel in onze eigen tuin zitten (ipv ons zelf steeds bij andere uit te nodigen ) We hadden deze zoektocht op een laag pitje gezet omdat er gewoon teveel te doen was en aangepakt moest worden (wat een puinzooi laat je achter door drank). Dus nu de meeste zooi een plekje heeft gekregen (en nee niks onder het kleed geveegd ) zijn we sinds een week of 2 weer actief aan het zoeken. Een nieuw huisje zou de slagroom op de taart moeten zijn voor ons, de kers word een baan vinden Zo zie je maar, voor een nieuw begin is het nooit te laat, ook al lijkt het soms niet haalbaar en zinloos Het kan echt, je moet door bijten en hulp aanvaarden, soms even goed met de billen bloot, een traantje hier en daar. Maar het kan Nou jullie zijn weer helemaal op de hoogte geloof ik Ik wens een ieder een fijn weekend, tot de volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 @Dhen, dat is heel krachtig gezegd. Die ga ik ergens bewaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Super wijfie, goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Zo, de boodschapjes zijn weer gedaan. Ik ben wel kletsnat geregend, maar qua boodschappen heb ik het gelukkig droog kunnen houden! Wat een gemak zeg, om niet de cassièrre van gisteren te hoeven ontlopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 allemaal heel erg bedankt voor de vakantiewensen. Doet me echt oprecht deugd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 hannah hij zit op dit moment ook zonder werk dus hij heeft ook niet veel geld dat is ook de grote oorzaak dat die geen werk heeft en bij haar moeder en de vriend wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Goed op weg Dubbeltje! En ja, raar he? Dat je daar op een gegeven moment op gaat letten? Nu kun je gewoon telkens de leukste opzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Good evening frutsels, Deze namiddag naar een trouwreceptie geweest met veel champagne en fruitsap (= jus d’ orange voor de noorderlingen ). Dus heel de middag fruitsap gedronken. Was in ’t begin even moeilijk maar viel uiteindelijk reuze mee. En nu even bijlezen om te zien of ik op iets kan of wil reageren … Tot zo. F Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Originally posted by: Cocoen voor Frodo (we lopen elkaar steeds mis ) quote> Coco,Ofwel moet jij wat langer opblijven,ofwel moet ik wat vroeger opstaan? Maar no problem, we lezen elkaars postings toch in "uitgesteld relais". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Originally posted by: Hannah1Heb potjandorie nog maar zelden pb tjes,moet toch eens wat aan mijn image doen.quote> Hannah,Ik krijg nooit pb tjes,wat voor image heb ik dan wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 @dhen, thanks voor de boodschap van 15u15 ik als “jonggestopte” heb zo het gevoel dat, eens de 3 maanden gepasseerd, het gevaar geweken is. Niet dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 @wijfie, Dezelfde omstandigheden, dezelfde gevoelens, hetzelfde resultaat. Goed bezig wijfie :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 mensen...goed nieuws!!!!!!!!!!! mijn dag kan nu helemaal niet meer stuk!!!!! vanmiddag om 16.30 ben ik tante geworden van een nichtje!! ruim 6 pond... ben helemaal happy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 gefeliciteerd lenie hartstikke leuk een meisje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 ja...de 1e voor mijn broer... ik heb 2 jongens dus dat heft elkaar mooi op ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 die van mij zijn 19... heerlijk he..straks als ze thuis zijn lekker snuffelen. duurt nog even want ze kreeg onverwacht een keizersnee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 zeker.... en genieten ga ik....het is net als met puppy's he?...ze ruiken zo lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Proficiat lenie! Kan je alvast oefenen voor als je oma wordt.. Ja hihi dat snuffelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 wacht daar nog maar even mee hoor haha.. een nuchtere tante!!..het heeft zo moeten zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Originally posted by: Leniezeker....en genieten ga ik....het is net als met puppy's he?...ze ruiken zo lekker.quote> nou soms ruiken ze echt niet lekker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 soms niet nee...ach neem ik maar voor lief. ga nu ff met m'n mams skypen... fijne avond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Proficiat Lenie, heerlijk is dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Mijn kleren liggen al gereed, maar pakken moet nog gebeuren... Mijn vliegtuig gaat pas morgenavond om 20.25 en ik ben nogal een uitsteller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden