Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Made, Lekker slapen:lips: Kame, Geroerd door je mooie posting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Johan, Ik had het nog wel gelezen Vind juist mooi dat je dat deelt Maar natuurlijk ben je vrij om het te wissen/veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Johan, ik heb het ook net gelezen. Geen idee, waarom je het weg wou. Maar dat broodje kaas is ook ok.. En in mijn hoofd blijft vandaag dit liedje me achtervolgen: nee, wees gerust, ik ga het niet op elk draadje posten...alhoewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Kameleon, ik lees steeds met plezier je stukjes. Ja Johan, en nu wil ik natuurlijk ook weten wat er stond.... hoewel een broodje kaas ook lekker is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Johan, ik zou zeggen hier is elk geheim veilig? Maar je mag me er ook steeds over PB, het boeit me en ik heb er heel veel respect voor. Was er trouwens mosterd op de kaas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Johan, Hier nog een aagje. Ik vroeg me ook af wat er gestaan zou hebben, vooral omdat het voor jou zo bijzonder was. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Mensen, Vandaag zag ik dat Gunn ingelogd was geweest. Voor ik op vakantie ging was hij helemaal gestopt met de alcohol en zou zijn oom over komen. Heeft hij op het forum nog gemeld hoe het met hem gaat? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Originally posted by: lavendel1En in mijn hoofd blijft vandaag dit liedje me achtervolgen:nee, wees gerust, ik ga het niet op elk draadje posten...alhoewelquote> Achtervolgt het liedje jou?Of laat je je achtervolgen?Maar ik ben heel blij dat je zo vrolijk bentDat weet je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Lytse, Ik ben veel online geweest Maar volgens mij is Gunn niet geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Ja Johan, het is veilig. Ernst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Vooral het filmke maakt me vrolijk!!! Nee lytse, wel ingelogd maar niks gezegd. Of jawel, ik geloof dat ie nog wel wat heeft gezegd nadat die oom weg was. Maar weet niet meer precies hoe of wat... Wat gaatjes met surinaamse mosterd?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Alvast weltrusten Bulletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Johan, Je bent niet gek en het is niet gek. Dit was een prachtige spirituele ervaring! Andere mensen mediteren jaren voordat ze zoiets overkomt. Probeer het gevoel weer op te roepen als je niet zo goed in je vel zit en vergeet het vooral niet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Misschien was je op dat moment gewoon helemaal Johan puur...je ziel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Johan doet me denken aan een ketamine of salvia ervaring, niet van mezelf want ik ben een te angsthaas voor dat soort middelen, maar kwa beschrijving... (en dat bedoel ik niet onnozel maar gewoon dat het frappant is omdat het echt zo overeen komt met verhalen van mensen die wel dat soort ervaringen hadden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Bo en VM, Wat jammer dat Gunn verder niets gemeld heeft. Afwachten dan maar. Ik hoop zo dat hij het volhoudt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Klinkt allerminst warrig Johan. Een christen zou zeggen: een Gods-ervaring. Een boeddhist zou waarschijnlijk zeggen dat je een glimp van het Nirvana hebt gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 even snel voor ik naar bed ga.. weer een droge dag!! ;-). slaap lekker iedereen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 en het klinkt niet belachelijk (voor mij dan..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Bo en lavendel, Ik ben echt blij dat jullie je goed en vrolijk voelen vandaag. Ik hoop dat dat zo blijft en ik wil ook geen domper op de vreugde zetten maar ik vind het nodig om jullie te waarschuwen voor wat bij mij in het verleden steeds de grootste trigger is geweest om terug “ietske” te drinken: de EUFORIE. Met alle, alle gevolgen van dien. En steeds stak die euforie de kop op na 1 week à 10 dagen gestopt te zijn. Dus meisjes, geniet maar wees superalert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Goed zo Lenie. Truste en morgen weer fris&fruitig op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 HOI Cochi :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Zeker niet warrig Johan. Maar moeilijk onder woorden te brengen en over te brengen op andere mensen. Denk idd aan een spirituele ervaring. Goed om naar terug te gaan als je het moeilijk hebt. Slaap lekker, mooie dromen gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 goedenavond trouwens (waar zijn mijn manieren...!) Hoi Frodo waar blijft de volgende versie van het sprookje? of ben je blijven steken hoi Smikkie, goed je weer hier te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 speciaal voor de enige echte Vlaamsche Deerne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden