Lytse Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Ik hou van haiku's. Frodo de jouwe heeft een hele nieuwe invalshoek Ik had/heb eden Nederlands boek over haiku's. Ik geloof dat de schrijver Van Toorn heet. @ Gunn: Wil je vertellen hoe het nu met je gaat en of je oom al weer weg is? Even Spoorloos kijken, dan ben ik weer terug. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Waterplantbloesems Nog steeds wit Herfstwind. Toen ’t nachtlicht uitging, Kwam het geluid van water Door de avondkoelte. Masaoka Shiki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 wees niet bang voor storm leer dansen in de regen en stamp in een plas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Kurdisch: Een lied van de moed Zonder vrijheid ben ik in een donkere gevangenis mijn gedachten zijn een zon die mij licht brengt. Duizenden valstrikken worden voor mij opgezet maar wanneer ik marcheer breken kettingen onder mijn voeten Ik die zonder vrijheid ben mijn doel is het doel van allen al is mijn rechte weg vol angst en stekels zolang de kracht van mijn volk mij steunt worden de stekels bloemen voor mij en verandert mijn angst in zekerheid. Gooran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Originally posted by: Hannah1Frodo ik snap hem niet,kun je hem uitleggen?quote> HahaHannah,Ik denk het wel.Trouwens haiku's laten zich niet snappen,je ziet hem of je ziet hem niet.Maar speciaal voor jou eentje die meer "vrouwgerelateerd" is: Na de kookwasbeurtontknoopt ze de zakdoek pasdan weet ze het weer.Ook een doordenkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Lytse, misschien kan je een haiku draadje opstarten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Geweldig frodo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 hahaha idd johan, keltische knopen haken. En en passant nog wat dromenvangers "strikken" (in t vlaams wil strikken breien zeggen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Hé Lytse, M'n oom is allang terug in The Land Down Under. Voor hij vertrok, hebben we nog wel van hem vernomen dat m'n neef, woonachtig in Amsterdam, in de gevangenis(!) zit. Tsja, hij hield zich met zaken bezig die 't daglicht niet konden verdragen. Vroeg of laat moest 't er een keer van komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Watte Tina? Je weet toch dat ik enorm van breien hou... en dat nog heel goed kan ook... Dus ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Ik zit nog te wachten op hond en kids, heb ze binnen gefloten... en dan slapen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Nina, ik had je meer onder de punniksters gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 hihi Tina.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 't bijstandsmoedertje beseft dat ze al járen van de gemeenschap leeft, zonder daarvoor met iemand naar bed te hoeven. Is dit ook een Haiku? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Das dan weer eerder iets voor hans teeuwen of zo gunn.... kan ook hoor... ps Gunn, hoe st met de voorraad? Nu dat ze zeggen dat we nog een tijdje zullen moeten doorgaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Hahahaha, ja hoor Gunn, bij deze een Haiku. Al mag bij mijn weten het woord leven er niet in voorkomen. Er wordt naar verwezen zonder het woord te gebruiken. Maar bij deze een uitzondering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 zou Saint Bridget's cross ook te punniken vallen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Tuurlijk Nina, door jou helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Originally posted by: albertinaTuurlijk Nina,door jou helemaal.quote> Haken mag ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 hahahaha tina, ik lig dubbel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Nina, Pitrieten is wellicht ook een optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Originally posted by: bulletje01en nu krijg ik zo met een honkbalknuppel want het is morgen weer billen was dagquote> Bull!Van moeilijke tekst geproken, hier snap ik dan weer geen bal van. (ik was mijn billen elke dag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Seg nu zijn ze nog niet binnen, ga ik maar es buiten kijken en fluiten.... wil gaan slapen.... En uhm Bull, heb je daarstraks drie rozen gegeven. is al niet mijn gewoonte om bloemen en kusjes enzo uit te delen dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden