bolletje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Borrie kanjer. Ben heel benieuwd hoe het nu is met Spikie. Hoop dat ze snel hulp krijgt, en de draad weer een beetje op kan pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Een hele goeie morgen, Ik wou eigenlijk lekker buiten gaan spelen, maar dat stel ik maar even uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Komt er een fikse bui aan dan Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 goede morgen frummels. zo knieetjes afpoetsen en hup er weer tegenaan. en dan de wandelschoenen maar eens aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen, Hannah Happy birthday!!! Bor Even een extra Gunn Je bent er weer;) Mooi zo Fijne dag allemaal en houd het droog (binnen) hier is werkelijk een wolkbreuk gaande heb zelfs lampen aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goedemorgen allemaal! Igor, zo is het maar net. Fijn dat je er bent. Hannah, Gefeliciteerd hoor! Fijne dag. Zonnetje, ik lees je net, twinsister! Gunn ook weer hier, mooi! En niet te vergeten, Borretje Dat ik er weinig naar vraag komt voort uit schroom. Het is zo een ontzettend teer onderwerp. Weet dat het geen desinteresse is. Ik ben blij dat je aangeeft er wel over te willen schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen, Buiten klettert er een hoosbui die zijn wiedeweerga niet kent, maar hier koester ik me aan de oprechte warmte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Zo, het lijkt droog, Ik wil elke ochtend er even uit. Ik merk dat dat goed is voor mijn humeur. En bij gebrek aan een hond, wat daar een mooi excuus voor is, ga ik alleen. En anders liep ik hier met zo'n plastic puutje met een hondendrol er in. Dat vind ik ook niet zo'n mooi beeld. Maar dat schijnt hier de nieuwe rage te zijn. Wel fijn, want dat scheelt een hoop gepeuter tussen het profiel van mijn schoenzolen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Gisterenavond werd het feestje al voorzichtig opgestart.. Lieve Han, gefeliciteerd met je verjaardag. De appeltaart was om 11 uur toch? Spikey! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Zelfs al doet je hond maar 1 hoopje, neem toch 2 zakjes mee, anders ga je alsnog op de bon... waar gebeurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Oh, dus het is van overheidswege opgelegd dat je de drollen mee moet nemen? Jammer, ik vond het zo sympathiek dat die hondenliefhebbers dat voor mij deden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Overigens ook rolstoelgebruikers zijn er erg blij mee heb ik me laten vertellen. Die grepen na door een drol gereden te zijn er wel eens met hun handen in. En dan kan je al zo moeilijk bij de kraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 En nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Wel een hele biezondere ervaring... graaiend naar zo'n 37 graden bolus, altijd net iets te soepeltjes. Helaas heb ik geen hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Hoi, ben er weer van therapeut van Lentis. De zon is nu weer een beetje gaan schijnen in mijn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 hup hup. kijk maar niet meer op buienradar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goed nieuws, Suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Hij brengt mij geen goed nieuws gwen. Heb af en toe dit soort gesprekken nodig om weer een stap voor uit te kunnen maken. Denk vaak te moeilijk en door het gesprek zie ik in dat dit niet altijd hoeft. Ik denk vaak aan wat ik allemáál nog moet doen, terwijl ik de laatste tijd best wel heel veel positieve stappen genomen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Spike! Gelukkig ben je er weer. Onwaarschijnlijk verhaal zeg... He! Je klinkt vastberaden, in ieder geval geen vergif meer in huis... de rest komt allemaal goed, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Nou Spikie das een heel heftig verhaal zeg. Wat een gedoe allemaal om hulp te krijgen meis. Ja en dreigen jezelf iets aan te doen zou voor de ander aan kunnen voelen als chantage, en daar trappen sommigen niet in. Ik hoop dat je heel gauw geholpen wordt, en dat je eens zover kan komen dat je die hulp niet meer nodig hebt. Denk je dat je ooit zover zou kunnen komen dat je het helemaal zelf kan doen, al zou je nooit meer drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Spike Ik ben onder de indruk van je verhaal Weet even geen woorden Daarom een allerdikste knuffel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Hannah Van harte gefeliciteerd en een fijne dag. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Spike, heftig hoor! Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 ik ga maar eens wat nuttigs doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ik volg je voorbeeld Snoep duty calls Tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden