Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 AR, gieren maar flauw, hahahahahahahaha. Coco, het was gisteren al, die uitzending, muts die ik ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 AR - ROFLOl! Een jongeman leerde op een avond een leuk meisje kennen. Het klikte en ja hoor, ze ging de eerste de beste avond met hem mee. Maar ja, hij maakte zich nogal zorgen omdat hij nogal klein geschapen was. Eenmaal in de slaapkamer leek het hem een goed idee om het licht maar uit te laten en lag zijn jongeheer in haar hand. Zegt ze:"Nee dank je, ik rook niet". Mwoehhahahaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Hoop niet dat ik de heren hier beledig. Heb trouwens nog wel een manonvriendelijke mop in de aanbieding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Hallo dag lieve frummelsmurfjes , Lange draad tot nog toe al vandaag, interessante discussies ook, alleen spijtig dat het zo lang duurt voor ik bijgelezen ben. Maar geen erg, er is toch niets op de televisie. Ieder heeft zijn mening over AA en dat is normaal. Ik vind het gewoon tof dat sommigen onder ons zoals gwen en madelief er zoveel steun aan hebben. Wij allen hier hebben ook veel aan het forum en er zullen andere alci’s zijn (die we uiteraard nauwelijks lezen) die dit forum ook maar niks vinden hé. Voor elk wat wils … Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 travel, leef je uit. Oh. hij staat er al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Zegt de koffie tegen de Thee: "Ik sta hier al 5 minuten loei heet te zijn" Waarop de Thee antwoord aan de koffie: "Zeg dat dan eerder, ik sta hier al een half uur te trekken" :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: EmmaroosWordt niet eens op gereageert, zoals zo vaak trouwens naar mij toe.quote> Maar roosje toch, what's up girl,Dat komt omdat jij altijd zo'n zachte en lieve postings neerzet.Moest je wat harder en stouter zijn dan wordt er wel meer gereageerd.Maar blijf maar zoals je bent, dat heb ik liever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Ja Travel leef je uit, ik kan wel een lachkick gebruiken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Heer Soothe, speciaal voor jou. Een ouder echtpaar komt bij de dokter. De man mankeert nogal wat en is ook een beetje doof. Na het onderzoek zegt de dokter dat hij een ontlasting-, urine- en spermamonster nodig heeft. Roept die man naar zijn vrouw; "Wat zegt ie?" Antwoord zijn vrouw; "Hij wil je onderbroek!" Niet echt van stand, maar ja:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Steunbeertje, die van jou is ook leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Goede avond allemaal, Weer een dag droog, hoera. Had vanavond even zin in een wijntje. Leek me wel lekker. Maar niet gedaan dus. Jullie horen me niet tot woensdag. Ga heerlijk vilt maken etc. Wie weet post ik volgende week een foto (als me dat lukt) van het resultaat. Goede dagen, Sterkte voor wie het nodig heeft, Liefsssssssssss, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Bah zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: niwivolgende maand is het 26 jaar geleden dat ik bij AA ben terechtgekomentot op heden heb ik daar nog niks zweverigs meegemaakt....ook is het me nog nooit opgevallen dat het een sekte isof een religieuze bedoening daar...komen dan die vooroordelen dan van mensen die er nog nooit zijn geweest....????toch zijn die vooroordelen een reden voor mij om hier niet zoveel te schrijvengeen zin in....saluut maar weer....quote> wat jammer Niwi,van harte overigens.26 jaar is geen peuleschilletje,jammer dat je het dan toch zo benadert.Het is hier geen AA en voor een ieder vrij om daar een mening over te hebben.Voor mij is AA ook een belangrijk onderdeelin mijn proces.Dat houdt niet in dat ik dan minder te melden heb hierop het forum.Ik deel mijn ervaring en leer hier ook van anderen,dat hoeft niet persé AA gerelateerd te zijn.Het gaat hier om één gemeenschappelijke deler en dat is de Alcohol de Baas te blijven.Daar is dit forum voor en het hoeft nietpersé pro AA te zijn..Een ieder moet daar op zijn of haar maniereen weg in vinden, met of zonder AA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 God zei tegen de man dat in alle hoeken van de wereld een toegewijde en gehoorzame vrouw te vinden zou zijn. Toen maakt hij de wereld rond, en lachte en lachte en lachte..................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Reactie v o de camping dus wat traag. Maar hihi travel.... Mis hannah nog, die had ook altijd van die goeie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Heel veel succes Zonnetjes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Zonnetjes, Sta sterk. Je komt dan heel trots weer hier. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Ik lees al die moppen hier voor aan mijn man, ik lig hier helemaal in een deuk. Hoe flauw het ook is maar zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Hoi Nina:heart: Droge camping? groeten aan... je zoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: EmmaroosWordt niet eens op gereageert, zoals zo vaak trouwens naar mij toe.quote> Maar roosje toch, what's up girl,Dat komt omdat jij altijd zo'n zachte en lieve postings neerzet.Moest je wat harder en stouter zijn dan wordt er wel meer gereageerd.Maar blijf maar zoals je bent, dat heb ik liever. quote> Frodo, dat is superlief van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Veel plezier !!!! Beertje jij ook... hihihihi... gelukkig maken jullie me alsmog aan het lachen hier... De Co is al weer weg zag ik, maar die "zie" ik morgen dan wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: AlbertRemmoEn als ik dan nog wil typen is mijn hoofd ineens weer leeg van alles wat ik gelezen heb.quote> Ik ken dat probleem Remmo.Ik los dat zo op.Na het werken eerst alles anders doen wat moet gedaan worden(boodschappen, koken, afwas ...).Dan pas forum openen (meestal na 20u00).Blanco word document openen op 2de scherm en beginnen te lezen op 1ste scherm.Telkens ik wens te reageren op iemand schrijf ik dat op mijn word blad.Als de draad volledig gelezen is begin ik met copy/pastemijn postings op de draad te "smijten".En diegenen die al weg zijn lezen het later wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 :present::present: :present::present: AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Dit is al een ouwe. Moeder overste laat drie nonnen bij zich roepen voor een test. Ze vraagt aan alledrie "wat zou jij doen als er een man serieus op je afkwam? De eerste zegt "ik zou heel hard gaan rennen" test geslaagd De tweede zegt "ik zou heel hard gaan gillen" test geslaagd De derde zegt "ik zou mijn rok omhoog doen en tegen hem zeggen broek naar beneden" Maar kind toch hoe haal je het in je hoofd je bent non Ja Moeder en daarom kan ik veel harder lopen met mijn rok omhoog dan hij met zijn broek op de enkels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden