snoepje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: Johan WDan wens ik je veel plezier snoepje maar als ik hier ook maar 1 woord geklaag lees over hoe rot het was ben je aan de beurt.quote> nee hoor ..geen geklaag meer
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 VM, gewoon blijven schrijven, hier hebben we het over gehad he? Uit je maar gewoon. Snoep, doen we, leuk joh, vrolijk ik je gezellig even op voor een daggie, ok??
bolletje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Goed mensen ik ga stoppen. Tot morgen allemaal. Snoepie sterkte met alles.
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Ik denk dat alles wat moet gezegd worden tegen Snoepje gezegd is, meer kan een forum niet bijdragen....Snoep pik mee van alle cadeautjes en goede vibes die hier voor het rapen liggen, speciaal en alleen voor jou Verder vind ik het heel fijn om de discussie over AA te lezen, dank je, dat had ik deze morgen gevraagd. Zo vele invalshoeken, zo vele mensen die meedenken. Ik laat alles bezinken en puzzel het voor mezelf in elkaar. Lieverds, als ik het mag zeggen, niet overprikkeld raken, hoor
snoepje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: lavendel1Ik denk dat alles wat moet gezegd worden tegen Snoepje gezegd is, meer kan een forum niet bijdragen....Snoep pik mee van alle cadeautjes en goede vibes die hier voor het rapen liggen, speciaal en alleen voor jou :giftmet andere woorden..discussie geslotenvreselijk ditmaar ben weg hoor
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Ik voelde mezelf vanmiddag ook zielig en een slachtoffer. Toen ik thuis kwam dacht ik, waarom heb ik dat nu weer? Ik wilde niet meer gaan koken en eigenlijk met een enorm zelfmedelijden mijn bed in duiken. Stop!!!!! Ik heb hier mijn belevenis gedeeld en dat hielp al een beetje. Daarna heb ik mezelf toegesproken wat het zou helpen of oplossen als ik niet zou eten en naar bed zou gaan. Helemaal niets dus, morgen staat het feit er nog steeds en ik heb mijn eigen avond verpest door mijn bed in te duiken en daar vervolgens te gaan liggen sikkeneuren. NU heb ik gegeten, een was aangezet en de ergste schrik is over. Dat was nu precies een situatie waarop ik in het verleden zou kunne'n gaan drinken. Ik ben zo blij dat ik dat niet meer wil en niet meer hoef. Het vergt zo nu en dan wat zelfdiscipline maar dan heb je ook wat,
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 straks om 21.10 op Nederland 2. Vrouwen die ouder worden, hahahaha, ga ik naar kijken. Tot later.
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Volgens mij hebben we allemaal een beetje gebrek aan vitamine Zon. Een combi van voor- en najaarsmoeheid, midden in de "zomer". Ik werd vanmorgen mijn bed uit ge-onweert, even naar de wc en snel er weer ingekropen Vandaag gelukkig geen afspraken of andere verplichtingen, dus lekker tot 10 uur blijven liggen. En nu mag de zomer wel komen
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Albert, Goedzo, ik was even benieuwd.
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Lijkt me heel leuk Coco.Vooral alles wat gaat hamngen, hihi, nu kijken.
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Jopie, thanks, neem ik door, interessante invalshoek hoor.
AlbertRemmo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Toen de poetsvrouw opmerkte dat de broek van haar baas openstond, zei ze gegeneerd: De poort van uw garage is blijven openstaan." De baas begrijpt niet wat ze zegt, tot ze naar zijn rits wijst. Vlug sluit hij zijn rits en zegt: Ik hoop dat u mijn super Cadillac de luxe niet gezien hebt." Neen.", zegt de poetsvrouw, Enkel een oude Volkswagen met twee platte banden."
AlbertRemmo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: jopieah...de regen...ja, das waar ookdiepe plassen vanochtendecht diep, zo n 30 cm diep, minstensen wat is een diepe plasin een smalle straatopgeteld bij een grote busen een voetganger?das was een strafpunt dustot haar nek was ze natgeen spetters, maar echt een golfniet zo mooi dusgelukkig kwam zij niet meer bij van het lachentoen kon ik ook lachenwant het was eigenlijk wel gaaf om te zieneigelijk:$quote> Ja Jopie, die dingen zie ik regelmatig gebeuren ook onderwegJe kunt er toch niks aan doen?Goed van haar dat ze het zo opvatte
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 AR, gieren maar flauw, hahahahahahahaha. Coco, het was gisteren al, die uitzending, muts die ik ben.
Travel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 AR - ROFLOl! Een jongeman leerde op een avond een leuk meisje kennen. Het klikte en ja hoor, ze ging de eerste de beste avond met hem mee. Maar ja, hij maakte zich nogal zorgen omdat hij nogal klein geschapen was. Eenmaal in de slaapkamer leek het hem een goed idee om het licht maar uit te laten en lag zijn jongeheer in haar hand. Zegt ze:"Nee dank je, ik rook niet". Mwoehhahahaa.
Travel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Hoop niet dat ik de heren hier beledig. Heb trouwens nog wel een manonvriendelijke mop in de aanbieding.
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Hallo dag lieve frummelsmurfjes , Lange draad tot nog toe al vandaag, interessante discussies ook, alleen spijtig dat het zo lang duurt voor ik bijgelezen ben. Maar geen erg, er is toch niets op de televisie. Ieder heeft zijn mening over AA en dat is normaal. Ik vind het gewoon tof dat sommigen onder ons zoals gwen en madelief er zoveel steun aan hebben. Wij allen hier hebben ook veel aan het forum en er zullen andere alci’s zijn (die we uiteraard nauwelijks lezen) die dit forum ook maar niks vinden hé. Voor elk wat wils …
Soothe Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 travel, leef je uit. Oh. hij staat er al.
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Zegt de koffie tegen de Thee: "Ik sta hier al 5 minuten loei heet te zijn" Waarop de Thee antwoord aan de koffie: "Zeg dat dan eerder, ik sta hier al een half uur te trekken" :$
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: EmmaroosWordt niet eens op gereageert, zoals zo vaak trouwens naar mij toe.quote> Maar roosje toch, what's up girl,Dat komt omdat jij altijd zo'n zachte en lieve postings neerzet.Moest je wat harder en stouter zijn dan wordt er wel meer gereageerd.Maar blijf maar zoals je bent, dat heb ik liever.
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Ja Travel leef je uit, ik kan wel een lachkick gebruiken;)
Travel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Heer Soothe, speciaal voor jou. Een ouder echtpaar komt bij de dokter. De man mankeert nogal wat en is ook een beetje doof. Na het onderzoek zegt de dokter dat hij een ontlasting-, urine- en spermamonster nodig heeft. Roept die man naar zijn vrouw; "Wat zegt ie?" Antwoord zijn vrouw; "Hij wil je onderbroek!" Niet echt van stand, maar ja:D
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden