Gast Hannah1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Goedemorgen forummers. Ben eigenlijk wel heel blij met jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Goedemorgen Fibo en Hannah. Weer veel te vroeg wakker, eerst maar bak koffie. Ben ook blij met jou hoor Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Goedemorgen bor, ik doe met je mee weer vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Goedemorgen, ik kan tegenwoordig de mok koffie met een hand drinken in plaats van twee trilhandjes. Ondanks de weersverwachting gaan we er weer een droge dag van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 goede morgen frummels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Goedemorgen, fijn dat iedereen zo blij met elkaar is. Typles, heb ik ook gehad, er werd een bandje afgedraaid met de woorden, "The cat jumps over the lazy dog" Dat moest dan steeds getypt worden en ook nog op een bepaald ritme. De toetsen waren gekleurd dus waar elke tekens en letters zaten moets je wel uit het hoofd leren. OOk nog allenmaal op hetzelfde moment de tabulator handle overhalen en weer opnieuw met dezelfde tekst. Volgens mij stam ik uit de prehistorie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 de plicht roept. fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 hahaha, ja ik moet er zelf ook om lachen. Ik stam ook nog uit het tijdperk van stenograveren, komt ook praktisch niet meer voor. Eén voordeel, ik kan het nog steeds en gebruik het nog weleens als ik snel iets moet opschrijven. Jij ik hoor echt bij de oudjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Igor, werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: Hannah1Dat waren nog eens gedegen opleidingen dan.Kanje ook Morse,of was je net iets later.....quote> hahaha, dat stamt uit de 18e eeuw.Maar bedankt, you made my daY. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Miss Noodle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Albert, fijne dag, gaat het allemaal wel een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Morse, dat ken ik dan weer. ... --- ... is bijvoorbeeld SOS Goedemorgen, verder geen nood hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Als jij het nou ook leert zouden we zonder dat anderen ons snappen kunnen communiceren. Maar het is een beetje een achterhaald systeem. Dat moet ik toegeven. Ik heb het bij de padvinderij geleerd. Daar doe je wel meer gekke dingen. Daar heb ik ook leren drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Maar ik vond dat ze het daar niet goed deden dus deed ik er nog een schepje bovenop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Goeie morgen kanjers. Borrie:sun: Ik heb ook goed geslapen, dat gaat de laatste paar maanden weer uitstekend. Hele periodes niet en dan ineens lijkt het net of ik het lampje weer heel vlug uit kan doen. Lekker is dat hé? Vandaag komt maat me wat later halen omdat hij eerst iets anders moet doen. Ben heel benieuwd hoe hij vannacht geslapen heeft. Belde gisterenavond nog ff op dat hij zich prima in het nieuwe huis voelt. Deed me erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Er is overleg met onze buurvrouwen geweest. Ik was daar gelukkig niet bij, mijn haren gaan recht overeind staan als ik ze zie. Blij dat anderen dat gedaan hebben. Het schijnt dat het een constructief gesprek is geweest. Wat knap is want het begon ongeveer zo: De Dames: "Als we bezoek krijgen dan zeggen ze altijd wat wonen daar beneden voor een zigeuners" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: borretjeWat dacht je Jaap, dat kan ik beter? quote> Ik ging in die tijd meer voor de kwantiteit,ik zie nu in dat dat fout is en dat je betervoor kwaliteit kan gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Zo, ik moet hier even het licht ontsteken. Het wordt gewoon donker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Goedemorgen Frummels. Nog geen letter bijgelezen. Gisteren druk gehad. Geslapen als een Nu "even" lezen.. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Padvinderij braaf, nee joh, al lang niet meer, er worden daar zelfs kindjes verwekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Goede morgen allemaal, Wat een leuk begin van de dag, herinneringen ophalen. Nu Tina ik ken zo'n typecursus ook nog hoor. Heb een jaar op kantoor gezeten en dan maar typen, fotokopieren bestond nog niet, dus je typte met vellen carbon tussen de bladen. Wanneer je een fout maakte was je een half uur bezig om dat op alle vellen te verbeteren. Ik typ nu nog steeds grotendeels blind. Het tempo is wel lager! En Jaap morse heb ik vroeger ook nog geleerd op de gidsen. Ik heb de Wegwijzer nog liggen misschien staat het daar dan in. Droeg jij van de charmante korte broeken en kniekousen met kwastjes. En zo'n gleufhoed, die zou ik nu wel willen hebben. Drinken heb ik er niet geleerd, wel veel plezier gehad. Vooral toen ik overstapte naar de waterscouting. Ga aan het werk, morgen ga ik vijf dagen een cursus vilt maken volgen. Vandaag uitzoeken wat ik mee wil nemen, camper inrichten, boodschappen doen etc. etc. Jullie zullen me niet veel horen vandaag. En waarschijnlijk de komende dagen, ik weet niet of er wifi is. Mooie dag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Goedemorgen, Duisternis heerst over de vlakte. Heel de nacht donderslagen. De apocalypse, vermoed ik. Lampen aan in Juli. Het moe nie gekker worden. Hé Jaap, was jij zo'n 'ondeugende' hopman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Tot leiding heb ik het nooit geschopt, of toch, ik heb wel eens ingevallen voor een kamp. En dan was er wel de regel dat er altijd een met rijbewijs nuchter moest blijven voor als er wat zou gebeuren. Nou had ik gelukkig geen rijbewijs. Nee, wij droegen geen korte broeken meer. Wel moest je in het begin een bruine corduroy broek aan. Wat natuurlijk geen porum was en al snel liep iedereen gewoon in een spijkerbroek. En als hoofddeksel hadden we de baret. Dat was ook geen gezicht. We noemden dat ook wel een condoom voor op je hoofd. Dus die raakte je ook al snel kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden