Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Bo, reuze gezellig! Laten we een feestje bouwen hier, daar ben ik wel aan toe na vele sloten koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Vanavond was op rtl7 Snatch Ook drie keer niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Brad speelt niet in Donny Brasco, wel Johnny Depp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Originally posted by: TravelBo, reuze gezellig!Laten we een feestje bouwen hier, daar ben ik wel aan toe na vele sloten koffie.quote> Okay heren,De dames willen graag fruitsap en theeZorgen wij voor chips en nootjesDeal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Originally posted by: Hannah1Ik heb hot news, ik kan gaan appen.quote> Hey woman of the world:)Echt ideaalRazend snelKost niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Maakt niet uit Hannah, hoewel... Jij dacht wat hebben ze een goeie grimeur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Dames.....Heren....shall we??? p.s. hoe doen jullie dat toch met een link en toch je eigen woorden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yanky doodle Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 So dat heb ik nodig, een hobbie... dansschoentjes mmm... flamenco is dat beetje zoals tango? vind ik wel mooie dans... maar ben nogal een 'plank' thaha :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Bo, zet die muziek ns wat zachter. Niemand praat nog want we kunnen elkaar niet verstaan hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Yankee, deTango is de Argentijnse stijldans zeg maar. Erg mooi, maar altijd met partner. Flamenco is het Spaanse temperamentvolle danswerk. Veel verschillende ritmes in de zang, het dans en handenklapwerk. Moeilijk maar ik vond het fantastisch om te doen. Er zijn niet zoveel flamencoscholen in Nederland en nu mijn dansleraar gestopt is met lesgeven... echt jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 En de gitaren - niet te vergeten haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Originally posted by: TravelBo, zet die muziek ns wat zachter.Niemand praat nog want we kunnen elkaar niet verstaan hahaha.quote> Sorry,staat nu zo'n goed nummer op:moon:ik zet hem zo zachteroftewel ietsie minder decibels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Yankee, ik heb je gezien in de wie is wie. Maar is dit nu de 6e dag al alcoholvrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Truste Jopie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 nu heeft lavendel dit gezellig cafeetje geopend, is ze niet meer te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ik ga afsluiten voor vandaag. Boksen kijken op rtl. 7. Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ik mis Lavendel ook Frodo. Bol, truste alvast:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Straks de Borgia's - deel 2. Als het hier zo gezellig blijft neem ik hem op;) Bolletje, dat vind ik nou niks voor jou ...boksen. Een fijne avond en voor strakjes welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Bolletje... Boksen kijken??? Haha, dat had ik niet gedacht.. Maar slaap lekker hoor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Boksen bolletje? Das wat anders dan filmsterren bewonderen. Veel kijkgenot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yanky doodle Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Eerst even kijken naar "ik vertrek", vind ik wel leuk programma zo, soms lukt het soms ook niet, infeite ook gezond gek zo, heb je alles voor elkaar, vertrekken ze en beginnen opnieuw een ander leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Yankee, ik heb er eerder vele afleveringen van gezien. Een mooie aflevering vond ik van een echtpaar waarvan de man vond dat ie te lang door moest werken. Hij was al rond de 60. Kopen ze een aftandse camping in een of ander Oostblokland. Dat werd pas werken hahahaha. En de taal niet spreken natuurlijk. Sjonge jonge. Johan, ben je er nog of ben je misselijk van de patat en de ijsjes na dat tapdansen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ah Johan, daar ben je! Je zat te dromen over die mevrouw. Lieverd, als de klik wederzijds is, zou dat wel mooi zijn. Je zult toch de stoute schoenen aan moeten trekken. Voorzichtig aan nader kennis maken. En wie weet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Johan, Als ik het goed begrijp is het iemand van het forum hier? Als eerste zou je haar een drankje kunnen aanbieden. Daarna misschien een dansje wagen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 een diepe klik kun je toch niet forceren Johan? die is er al zo lijkt het enjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden