Gast Hannah1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Alleen in het oosten niet. Min temp waren gem 15 graden. Ik heb er niet zo'n last van. Goedemorgen allemaal! Joris van harten met je verjaardag! Hoop dat het weer wat beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Goedemorgen, 8 maanden voor Shahire. Super. En weet dat je heel belangrijk bent voor mij. Ik ben blij dat wij hier ongeveer tegelijk ons proces startten. Dat ik jou heb leren kennen. Daarom een slinger :light::light::light::light::light: En natuurlijk een Want zonder een lach komen we er niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 De zomer is nog lang niet voorbij Hannah. Alles kan nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Goedemorgen Frummels! Wat een baggerweertje.... Fibo, geinig filmpje Vandaag neem ik de eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 goede morgen frummels. fibo hij is leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 en nu gauw aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Sha, 8 maanden! Gefeliciteerd! Joris, ook gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Goedemorgen, Sha, weer een maand erbij. Je gaat goehoed. Ook hier bakken met hemelwater, gratis en voor niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Hoi Igor! Werkse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Goedemorgen allemaal, Joris van Harte Gefeliciteerd:moon: Hier regent het ook volop, zal toch ooit eens beter worden, hopen we maar. Even goed wakker worden met een koffie verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Goeie morgen kanjers. Sha. 8 maanden das geen kattenpis zeg. Proficiat meis, en dat je het nog heel lang mag vol houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Made, ik las dat je over je grenzen bent heet gegaan, pas goed op jezelf. Neem op tijd je rust, zei de ervaringsdeskundige;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 goedemorgen lieve mensen, Het dakterras stroomt over, langs de ramen. Het betere aquariumgevoel dus. Sha, ook hier in de huiskamer; van harte met 8 maanden droog! Zo droog als de woestijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Hoi hoi mensen, ... 'k weet niet al te veel te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Dat geeft helemaal niets Gunn, dan lees je gewoon mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Kame, ja klopt, jij ook dus? Ik doe even een pas op de plaats, ik werd teruggefloten door mijn lijf. Gunn, Heb ik soms ook hoor. Dan lees ik gewoon mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Goedemorgen, 'Quatorze Juillet' Dus Vandaag op Classic FM heel de dag het Franse werk. Niet uitsluitend klassiek. Ook het chanson en filmmuziek. En het onweert met slagregens. Fijne dag. Zucht Steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Goedemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Joris gefeliciteerd. Hoe gaat ie? En dan nu Zuid-Wester op, ben toch niet van suiker! (zei vader dan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 't spijt me mensen, maar 'k voel me heel akelig. 'k ga terug in bed. Meld me straks wel weer. En hoop'lijk ben 'k dan een beetje opgeknapt. Fijne dag nog verder. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Inderdaad Made, zodra ik mij goed voel ga ik over mijn grenzen heen. Zeker nu man en kind ook vakantie hebben neem ik mijn rust niet. Mijn lijf zegt dan stop, mijn humeur wordt er dan ook niet beter op. Probeer nu mijn eigen structuur terug te halen dat komt mijn gezinnetje ook ten goede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Beterschap Gunn, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Joris, van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in een goede gezondheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Altijd positieve jopie, zo fijn te horen dat alles goed gaat. Je bent een hart onder de riem voor mij, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Joris, een dikke bees en maak er een fijne dag van hé. PROFICIAT !!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden