kameleon Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 @ bulletje, Je hebt hier inderdaad verteld dat je een Baco had gedronken, je bent toen met raad en daad bijgestaan. Ook toen je moeder naar het ZH moest was iedereen er voor je. Allemaal waren we benieuwd hoe het feest is gegaan en nog zijn we benieuwd. Kom op, herpak jezelf! Je kan het best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 zo, alles even laten bezinken..even een koppie thee gedaan bij de buuf. gepraat, veel gepraat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Nien, ja L. heeft ook koorts gehad. De kuur begint nu wel aan te slaan. Ook hier begon het met een muggenbeet. Op zijn enkel. Sterkte met je Pa he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Zit na te denken... Ben ik geduldig? Nadat ik gestopt ben, ben ik wel een pak rustiger geworden. Maar het hangt ervan af denk ik waarmee of met wie ik geduld moet hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Madelief, jij ook al. Ik ook. Zit wel mijn bovenlip stuk te bijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Lieve mensen, hou de sloffen aan zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ik ben maar op mijn handen gaan zitten, dat werkt ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 en zet de tent extra vast.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: TravelLieve mensen, hou de sloffen aan zou ik zeggen.quote> Pantoffels ook goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 blijf ook maar even bij kasten uit de buurt.... voor je het weet zit je erop. Op je handen is beter SB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: Travelen zet de tent extra vast....quote> Iemand nog haringen over ??? mijn man heeft ze opgegeten......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ga maar wat eten prepareren. Helaas geen hachee. Ruud wordt maar verwend. Ruud heeft het zo slecht nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 All the best allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Heer Soothe, en bedankt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Wat word het dan wel Soothe.............laat ons is even lekkerbekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: Steunbeertje Originally posted by: Travelen zet de tent extra vast....quote> Iemand nog haringen over ??? mijn man heeft ze opgegeten.........quote> hahahaha.................En ook die van de kast waar je maar beter bij uit de buurt blijft.Sir Soothe, keep it cool he... maar dat gaat je zeker lukken.Madelief hij heeft nu sinds gisteren AB en het lijkt idd ook al aan te slaan.Toch al iets minder rood/groot lijkt het.En ook al wat minder koorts.Pijn is ook minder.Ook voor L veel beterschap he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 steunbeertje...ik heb er 2 in de keolkast liggen wel zelf schoonmaken. of ze nog van dienst kunnen zijn weet ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Bor.. 't komt wel goed. aan mij zal het niet liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Is good Travel. Een soort happy hour. Beetje Showtime. Beertje Corlagol Het wordt Kogelsteak broccoli en aardappeltjes. Eet lekker mensen. Leni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Nog geen kookpunt Vlaamsmeisje. De halve wereld staat in brand, dus een beeje relativeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Soothe eet smakelijk straks..lekker. hier word het scharretjes met gebakken piepers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Lenie ik schrok ook toch wel, maar je bent in goede handen bij de doc s . Als je je houdt aan hun regimes dan zal het wel goed komen toch. Zijn er nu trouwens nog maatjes? Of is dat al helemaal voorbij? Ben aan t nadenken voor vanavond, wat te eten. Mosselen kan ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 @ Lenie hahahahaha dank je, k zal ze op die kast leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 ja hoor Nien.. ze zitten er boven op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 De netten weer van het balcon gegooid. Lekker schar. En ja er zijn maatjes, ook lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden