Aliblabla1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Hallo allemaal, Ik kom hier ook maar eens binnenvallen! Na vanavond ben ik al een hele week sober! Ik had nooit gedacht dat ik het zou kunnen... Maar ik zit hier wel mooi. Met een glas water! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: Hannah1Spike welkom terug.Teveel hoe vaak heb je nu al niet afscheid van ons genomen?Misschien gewoon blijven.Anders wordt je opper Heintje.quote> ik kan jou, en nog wat mensen, niet missen Hannah... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 @ Bo Je euforie klinkt me bekend in de oren. Potver wat ging het makkelijk die eerste 10 maanden (bij mij 10 maanden, bij een ander misschien langer of korter) En nu eigenlijk voor het eerst dat ik "gebreken" begin te vertonen niet dat ik trek heb, dat niet Ik vecht nogal met..................ja pfff waarmee eigenlijk met drinkers die denken te weten wat goed voor me is zoiets Nou ja, ik kan het even niet anders uitleggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Hey lieve Jen, dat is inderdaad een soort dilemma. Maar ik denk, hoe graag je je vader ook wil plezieren, je eigen verloochenen is toch pas de echte "zonde". Zie jezelf graag en hij zal wel volgen, zei het onbewust. Is de dementie in een beginfase, beseft hij het zelf al? Frodo Steunbeertje, wat bedoel je met "gebreken" als ik mag vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: JenSorry als ik vandaag weinig op anderen reageer. quote> Lieve JenNiet nodig je te verontschuldigenHelemaal nergens voor nodig:present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 SB. Dat bedoel ik precies. En een jaar geleden was ik ook niet ontvankelijk voor hulp. Dat heb ik wel geleerd. Iemand kan alleen zichzelf helpen als hij er open voor staat. Bij AA zeggen ze ook; "gun iedereen zijn eigen rockbottom". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: Aliblabla1Hallo allemaal,Ik kom hier ook maar eens binnenvallen! Na vanavond ben ik al een hele week sober! Ik had nooit gedacht dat ik het zou kunnen... Maar ik zit hier wel mooi. Met een glas water! quote> Toppertje, op naar de volgende week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Aliblablabla! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Dank je Bo. Originally posted by: lavendel1Is de dementie in een beginfase, beseft hij het zelf al? quote> Het is de beginfase ja. Zijn kortetermijngeheugen gaat achteruit (en dat beseft hij) maar verder kan je nog heel goed met hem praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Goedenavond allemaal, Vandaag tussen de buien doorgezeild! Met nichtje een rondvaart gemaakt in Amsterdam; de metro die ook onder de grond rijdt, prachtig; levende standbeelden en het monument op de Dam, allemaal mooi! Toen we thuiskwamen moest ik wel eerst een tijd naar bed, maar ze vond het allemaal geweldig en daar doe je het voor. @ Jen: mijn probleem is dat ik ook vrijwel alle drankjes lekker vind. Whisky die sterk naar turf smaakt vind ik iets minder, maar dat is geloof ik helaas het enige. Ik hoop voor je dat je benen snel weer slinken. @ ER: jammer dat je afgewezen bent, maar als dat team niet goed voelt dan ben je ergens anders beter af, geloof ik. Sterkte met solliciteren. @ Lenie: wat een ernstig verhaal over je alvleesklier. Inderdaad, als dit nog geen stok achter de deur is .... Lytse. Berichtjes erbij geplaatst. Feliciteren = solliciteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Een bloem en een kus, da's nog eens binnenkomen! Dank dank! Hoe gaat het met jou Lavendel, jij was toch ook nog maar net gestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ik hoop alleen dat die Rockbottom niet fataal word Gwen Want dat is toch wel onze grootste zorg nu. Ik zou willen dat ik het geld ervoor had, dan had ik hem hier in huis aan het werk gezet (ja daar moeten we geld mee verdienen, anders kunnen we geen bier kopen) Hier is alleen koffie in huis, houden we hem toch iets langer "droog" Smiddags een broodje en savonds een goede en gezonde maaltijd Ach een mens moet dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Steunbeertje En daarom vind ik de verhalen van langer gestopten, zoals van jou zo waardevol, thnks! Ik weet niet hoe het na 10 maanden voelt Mijn omgeving weet nergens van Waren wel gewend dat ik een paar wijntjes nam Was altijd in het normale in gezelschap maar thuis... was een heel stiekeme drinker Krijg nu wel wat vreemde gezichten Maar dat zijn hun gezichten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Frodo Bijna vakantie Wat h-e-e-r-l-i-j-k! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Lavendel met gebreken bedoel ik twijfel die ik niet zo even weg kan duwen die blijft wat langer hangen de zeurende vraag in mijn hoofd waarom ik het doe en andere wel gewoon mogen en kunnen drinken Dat soort gebreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Aliblabla, klasse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Aliblabla, dat pakken ze je mooi niet meer af Deze jongeman gaat naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Lytse, Goed te lezen dat je zo'n mooie zeiltocht door de Amsterdamse grachten hebt gemaakt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Frodo kan jij in het vervolg dan niet gewoon de zomer maanden vakantie nemen hebben wij tenminste ook een beetje mooi weer fijne vakantie Frodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Truste AR:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: AlbertRemmoAliblabla, dat pakken ze je mooi niet meer afDeze jongeman gaat naar bedtruste allemaal:lips:tot morgenquote> Wow! Een mooie feestslinger erbij ook nog, ik word er helemaal blij van. In mijn omgeving weet bijna niemand het, alleen mijn dochter en 1 vriendin. Dus ik kan er ook niet over praten. Leuk dat dat hier wel kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Lytse wat geweldig leuk en wat een geluk met het weer zeg heerlijk om door Amsterdam te zwerven en mensen te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 truste AR ik los je wel af deze jonge blom zit nog vol(ley) energie heerlijk in het zand gedoken en voelde me 18, net dan toch nu al stijf en mijn rug voelt aan als die van een 80jarige:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Klinkt als een geweldige dag, Lytse. Fijn voor je! Lukt het gestopt zijn nog steeds goed? Ook al wens ik je daar oprecht alle succes mee, stiekem vind ik het wel jammer dat de succesvolle minderaar nu van de site verdwenen is. Ja, die niet-kieskeurigheid, het is me wat. Vroeger noemde ik me al lachend een allesbrander. Na verloop van tijd werd die lach cynisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 truste AR slaap lekker welkom terug Opoe Jane lekker in het zand gespeeld ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden