Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 AR:heart: lieffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Chillze Lenie Slaap lekker zo Zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Zonnetjes Meer dan drie weken :present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Zo, de thee staat op het lichtje. Even zitten na wat gerommel hier. Beetje frummen en wordfeuten Zonnetje, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad, en het droog hebt gehouden! Meer dan 3 weken al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Top Zonnetjesssssss, keep up the good work AR jij ook bijna een maand nog een paar nachtjes slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ja Ap er gaan bij ons zoveel mensen weg omdat niemand eigenlijk weet wat z'n taken zijn. Iedereen bemoeid zich met een ander, er is altijd maar ontevredenheid. Niemand doet het goed, en het beleid is gewoon heel slecht, en er is ontzettend veel gehouwehoer over iedereen Nu is er ook iemand weer weg gegaan die onze drie kittenkamers helemaal heeft opgeknapt. Echt vakmanschap, maar er zal wel weer iemand geweest zijn die het afgekeurd heeft, ja en dan gaan mensen weg. Het is echt niet leuk meer die constante ruzie bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Spike Goed je hier weer te zien klinkt heftig allemaal Kleine stapjes Spike we zijn niet altijd zo groot en sterk als we wel denken heel veel kracht toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Spikie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Zou jij daar zin in hebben? Wegwerkers zijn ook maar mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ik vind het wel duidelijk trouwens wat je schrijft. Duidelijk genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: jane4enne Jaapt zal mijn taart niet wordenterwijl zelfgemaakte appeltaart..............quote> Het is een erg slecht appeljaar. Overal.Door de kou in februari, die volgde opde warmte in januari.Zo krijg ik dit jaar geen appels. Er zat 1appel aan de boom en die is er nu ook afgevallen.Ik vrees zelfs voor de hele boom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ok. Maar dan de hardwerkende belastingbetalende Nederlander, zou die dan meer belasting willen betalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Als die nou eens allemaal 's nachts gaan werken wel misschien. Maar dan is het weer handiger als het werk overdag gedaan wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: Gabyik denk dan; als jij zo gelukkig bent,waarom heb je dan dit forum nodig?quote> Goh, ik heb eigenlijk ook een goede vriend, en toch ben ik soms eenzaam, en toch snappen jullie alcoholgerelateerde zaken beter dan hij, en toch zit ik nog te worstelen met verveling en leegtes, .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Das toch logisch Jen, je hebt net een opleiding afgerond. Dan moet je weer nieuwe paden zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Heb je een fobie om met de auto te rijden, Nancy? Ik heb dat ook erg gehad, op de autostrade, maar sinds ik minder drink is dat weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Spike:heart: Jen, iemand die geen alcoholprobleem heeft kun je niet uitleggen hoe het voor jou voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 ik denk dan; als jij zo gelukkig bent, waarom heb je dan dit forum nodig? misschien moet ik nog leren verder te kijken :$quote> Inderdaad, misschien zou je dat kunnen leren.... Voor de duidelijkheid, reactie op een opmerking van Gaby vandaag om 17:04 Bedoeling was quote maar mislukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 klopt AR, denk ook dat dat een stukje onwetendheid is Je bent nu al zolang gestopt met drinken, dan moet je er ook niet meer over zeuren. Dat krijg je dan te horen ze hebben geen idee Ik durf te wedden dan 80 % van de "gezelligheids" drinkers het geen maand vol houd Daarom ben ik ook zo trots op iedereen hier op het forum, incl. de uitglijders, die maken ons dan toch weer een beetje "gewone" mensen met fouten *typvautjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Goedenavond frummers, Bor Gefeliciteerd Emma Wat jammer van de baan Hoop dat je snel een job vindt die helemaal naar je zin is Ik blijf duimen Hannah Ik zou werkgevers willen adviseren Neem een AdB'er aan Dat zijn pas mensen met ballen;) Lenie VM Ik heb een heerlijk recept gekookte mosselen a la Bo:) Gaby BTW té goed opgeborgen;) Werkse vanavond:present: Madelief en Soothe en Steunbeertje Ik pakte er ook maar even een oude wijsgeer bij: 'Horen, zien en zwijgen';) Rapilos Zon Goed bezig! Spike Wens je alle goeds Gunn Jou las ik nog niet maar ook een En voor alle anderen ook een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Avond Bo Hoestie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ik kom nog even binnenwippen na een fijne dag. Ik heb met glans en glorie een bierstad getrotseerd waar ik vandaag moest zijn. Wat een goed gevoel was dat! En het koste me geen moeite, integendeel. Dat mag ook is zo een dag, hé. Ik lees hier vandaag heel veel roerende verhalen uit diverse mensenlevens. Heel intens allemaal. Te veel om op te reageren maar ik heb alles gelezen, sommige met tranen in de ogen. Ook van ontroering hoe men hier elkaar steunt. Laat me een kleine virtuele bijdrage doen : En ik besef dat ik sedert enkele weken op sta en ga slapen met jullie verhalen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Avond lavendel Dat MOET soms is, zo'n dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 En een roos voor Bo, je bent al 15 dagen gestopt! Geweldig hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 En Lavendel ook! Oh ja, jullie gaan samen op. Dat gaat helemaal goed, saampjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden