Emmaroos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 SB, sterkte met je nekkie hoor, hoop dat je niet al teveel pijn hebt. Nien, je baan opgezegd en nu dan? Hoezo Groningen, Lenie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Deze bank gaat ook wel lekker doorzakken joh, hahahaha, ja, de bank wel, wij niet meer, hihi, gelukkig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 haha, had ze van de week al gezegd ER...ze gaat verhuizen naar Groningen over een tijdje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Haha, ER, ik ga binnenkort samenwonen en verhuis daarom naar de andere kant van het land. Ik ga daar eerst mijn draai vinden, mijn eigen appartement opknappen zodat ik dat kan verhuren en dan terug in de schoolbanken (hopelijk) deeltijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Nou, Nien welkom dan in ons mooie Groningen. Het is hier erg mooi en gezellig hoor, verheug je maar alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Haha, dan heb ik Lenie niet meer als buurvrouw, maar word jij mijn buurvrouw! Als je nog tips hebt voor werk if een opleiding dan hoor ik het graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Ok, ik woon alleen niet in de stad Groningen zelf maar wil best je buurvrouw zijn hoor, hahahaha. Wat voor werk/opleiding zoek je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Ik ga me douchen en optutten en daarna boodschappen doen. Heb zin om wat lekkers te koken vanavond voor mijn mannen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 ik ook, weet alleen bij god niet wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Hey Kwispel dat ik vind heel fijn om zoiets te lezen. Daar vind ik ondersteuning in, in wat je schrijft. Ik weet dat allemaal ook wel, maar soms vergeet ik dat en dan is het fijn om er aan herinnert te worden. Het is zo waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Goedemiddag frummels. Diesel, nog van harte:present: Waar blijft die zon? Vandaag lekker een vrij dagje. Heb weer lopen sjouwen en mijn ruggetje protesteert. Beter laat dan nooit maar ik meld me nog droog af voor gisteren en meld me aan bij het dagpact: DAGPACT: Albert Borretje Dubbeltje Travel Lenie, sterkte meis. Je bank is moooooi! Gewoon inliggen, wordt ie vanzelf zachter:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Nu met mijn boekie in een hoekie! Kijk vanavond nog wel even. Greetz en ga goed allen vandaag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Goedemiddag lieve mensen, Diesel is jarig, hoeraaaa Steunbeertje Oeps, dat doet echt zeer Rustig aan dus:present: Gwen Hoe was het Ardennense dagje? met ? Jennifer Mazzel dat je het gister droog hield Een beetje geluk kan een ieder wel gebruiken Toch is het raadzamer keuzes bij jezelf neer te leggen althans zo werkt het voor mij werken de omstandigheden mee dan is dat mooi meegenomen maar zijn ze in ieder geval niet bepalend succes met de training Emma Wat leuk dat je dochter een oud pand gaat opknappen en helemaal super dat ze het naar eigen smaak in kunnen delen Dan wordt het ook helemaal hun eigen thuis Kwispel Goed bezig! Spannend Nien Toch een soort van nieuw begin Succes! Lytse:heart: Wat een lieve posting gisteren Ik sluit me bij Jen en Lavendel aan:present: Lavendel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Je mag mij gerust plagen Hannah;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Ik ben voor het eerst in 3 jaar op de bank in slaap gevallen:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Na ja Jane, is dat nou;) maar lekker toch na je veels te korte nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Hannah Dat heb ik ook altijd met een goed boek willen lezen maar jammer als ik het uit heb Ik had dat met de Millenium triologie Welk boek lees jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 nou Bo, als ik eerlijk ben ik voel me net als toen ik nog dronk en dan veel te vroeg op de bank in slaap viel mn nek stijf, een soort van high voelen en bang dat ik nu vanavond weer niet in slaap val. nou gelukkig afleiding 1 kind belt af voor t eten en de ander neemt een vriendin mee me maar weer eens uitsloven dus laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 jij leest ook alle tips van hier he han ik ook (bijna dan toch) heb zelfs de bijna dood ervaringen van Ditta op den Dries hier liggen, maar eerst mn thriller uitlezen die is zo spannend dat ik erbij in slaap val:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Hannah Ik noteer hem Heb '50 tinten grijs' gezocht Drie delen Vanavond in beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Good evening alweer bijna, k heb ook een vels te korte nacht achter de rug. Toch wel liggen piekeren over "hiernaast" (mijn ouders). Vandaag, was het eindelijk is wat redelijk weer, heb ik de hele dag hiernaast doorgebracht. Soep maken, opruimen maar vooral ongerust zijn. pa had toch wel hoge koorts vannacht. Maar de HA zei dat dat best kon zijn ook dat dat net wil zeggen dat de antib zijn werk begint te doen. Gisteren dus compres met ui gedaan en dat lijkt wel goed te doen. Maar het zal wel goedkomen. Zo blijkt wel dat, hoewel het op het eerste zicht niet zo lijkt dat pa best wel veel doet daar in huis. Maar ze worden alletwee oud he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 o ja, even dit voor zij die tussendoor niet weten wat doen hier op de website staat een gratis online boek geschreven door forumleden dat is wel even de moeite om is te lezen ben er vannacht in begonnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Jane Het voelt zoals je toen dronk maar het is niet zo:present: Ik deed zaterdagmiddag een tukkie kon m'n ogen echt niet openhouden 2 weken korte nachten wreekten zich maar ja, mn lijf had het dus op dat moment nodig slaap vatten ging 's avonds wat minder het begint zich wel wat te stabliseren Wat ga je voor lekkers maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Thx voor de tip Lavendel:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 VM Pittig allemaal hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden