AlbertRemmo Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Goede morgen Hannah en de rest wat volgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 of omdat we te lui zijn om koffie te zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Goedemorgen Han! Ik ben m'n bed uitgetimmerd door een specht! In A'dam... Hij zat op het dakterras op een ijzeren paal te hameren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Hoi Jen en AR. Koffie! Ja hoor, de melk is weer overgemagnetrond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Bol, bon giorno! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Nu eindelijk de zon schijnt... hebben jullie mooie plannetjes voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Goedemorgen luitjes, Koffie staat door te lopen hoor. En thee staat te trekken. Een bijna wolkenloze lucht hier, dat wordt de hele dag buiten vertoeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Goedemorgen allemaal. Heerlijk geslapen hier! En zo fijn wakker te worden zonder een vreselijke hoofdpijn en dorst. Lekker ontbijten in de tuin.. Geniet van de zonnestralen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Beetje rommlen in de tuin Gwen, en verder met een grote stapel leesvoer mij de dag 'doorworstelen', misschien sukkel ik ook nog wel even in slaap tussendoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Ik zat erg te twijfelen om de draad te openen en had toch iets in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Hebben de hondjes ook lollige baasjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Welkom Nova, goed bezig:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 DAGPACT Albert Lyste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Om vijf uur een surpriseparty voor (stief)zoon die 18 wordt. Vader en ik doen de catering, moeder en haar man de drank. Goed geregeld! Aan het werk dus, eten voor 40 man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Leuk nummer AR, word je gelijk vrolijk van. Leuk Gwen, en inderdaad een mooie verdeling. Hoop dat het een gigafeest zal worden. Hannah, inderdaad, leuke bazen en bazinnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Een jaar geleden zou ik nerveus zijn, bang dat ik teveel zou drinken. Dat heb ik nu niet meer bij dit soort happenings... Geeft heel veel rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Je gaf het antwoord al Hannah ... 'van alles wat' ... als ik het goed begrijp. Dat zal zeker een hoop rust geven Gwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Gefeliciteerd met je stiefzoon Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Hannah, vaak zou je de honden met hun baasjes kunnen matchen, als je niet weet wie-bij-wie hoort, hier ook? Ruiken de patjepee-hondjes speciaal lekker, bv? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Realiseer me trouwens dat ik me had voorgenomen naar de sportschool te gaan. Dat dan straks eerst maar eens, moet het ritme er toch weer in zien te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Dank jullie wel.. Inderdaad een momentje, als de jongste 18 wordt. Voelt toch een beetje als; "mission completed". Maar dat is natuurlijk maar een illusie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Han, of gevlucht... Omdat ie op zondag het vlees niet wil snijden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Als ik het goed begrijp bestaat het hele kluppie een beetje uit 'onskentons' personen, niet direkt om een leuke conversatie mee op te zetten? En die allenige mannen conformeerden zich niet en mochten niet meer met het kluppie mee doen? ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Goh Gwendolieneke dat is nog al niet wat zeg. Maar wel leuk om te doen hé? Nova lekker gevoel is dat hé? en dat gevoel heb je iedere dag als je adb. blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden