nancy Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Nu dan toch maar even de tuin in, maar dan wel in de schaduw, want roodharigen zoals ik verbranden snel!! :$ Laterssssszzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 @Hannah helpt het een beetje dat Urtizon en is het duur ? Ik heb ook altijd last van die rot allergie, al vanaf mijn 14e. Altijd op mijn armen en boven benen. Dagje strand betekend voor mij een t-shirt met lange mouwen en alleen als ik even het water in ga uit doen. En dan nog gaat het niet altijd goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 middag mensen.. ik heb het op m'n heupen vandaag. lekker rommelen op het balkon ( lees gezellig maken) m'n huis even grondig stofzuigen, want m'n ex schoonouders komen morgen op de koffie en m'n schoonvader is allergies voor katten. we gaan wel buiten zitten, maar toch. ik mag wel niet vergeten morgen 2 emmers water te pakken..we worden tussen 10.00 en 14.00 van water afgesloten ivm onderhoud..hihi kan ik nog geen koffie zetten, zal echt iets voor mij zijn. ER hoe is je sollicitatie gegaan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Even een snelle blik en een advies voor mensen met zonneallergie. Vaak wordt het ook veroorzaakt doordat de anti zonnebrandcremƩ teveel (olie) vet bevat. Dat gaat broeien op de huid en als je daar gevoelig voor bent krijg je bultjes. Ik gebruik noisiV speciaal geschikt voor mensen met een zonneallergie en verkirijgbaar in beschermingsfactor 8, 16 en 30. En het bevat geen olie (vet), vaak de boosdoener van de bultjes. Echt een aanrader. Fijne middag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Mensen, ik ben een beetje in een melancholische bui. In de jaren tachtig had je een bepaalde Australische jeugdserie, welks tune my constant door m'n hoofd speelt. 'k weet alleen niet meer hoe die serie heette. Hebben jullie een helder moment? Een idee waar 'k 't over heb? Zou leuk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 skippy, de kangeroe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 flying doctors? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Neighbours? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Originally posted by: lavendel1skippy, de kangeroe?quote> Neen, dat zou 'k dan wel weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik kan me herinneren dat de tune begon met ''Hi, mister Falley(?)... '' of iets in die geest. 't werd gezongen door een klein koor van jonge kinderen. Een beetje in de trant van 'Kinderen voor Kinderen.' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 http://www.australiantelevision.net/list.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Originally posted by: lavendel1quote> Lieve schat, dat is 't! Dank je wel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 bedoel je soms The Secret valley Meen me te herinneren dat dat ook zo'n begintune was die in je hoofd bleef zitten. Al kan ik hem me nu even niet voor geest halen lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Tuurlijk Lavendel was me weer voor en bedankt Lavendel nu heb ik het liedje dus in mijn hoofd zitten haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Originally posted by: Steunbeertjebedoel je soms The Secret valleyMeen me te herinneren dat dat ook zo'n begintune was die in je hoofd bleef zitten.Al kan ik hem me nu even niet voor geest halen lolquote> Dat is hem! Lavendel1 gaf de link al.God, 'k voel zo'n gelukzaligheid over me heen spoelen... Fantastisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 hihi Gunn, wat kan dat je dwars zitten he als je ergens niet op kan komen. Maar......................wij hebben ons sjoetjoep-wonder Lavendel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 @Albertina Dank je voor de tip, ik kreeg in een ver verleden van de HA een zonnecreme. Factor 88 ofzo pfff, minder bultjes en jeuk maar ook geen lekker gezond kleurtje meer. Ik zag overigens bij het Kruidvat dat ze daar ook een zonnecreme hebben speciaal voor mensen met allergie. Maar die pilletjes spraken me wel aan, ik vergeet nog wel is te smeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 auwie...spier verrekt met stofzuigen.. precies bij m'n schouderblad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Auw! Lenie, dat kan echt zeer doen! Hoe is het verder met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik ga vroeg aan het eten beginnen. Straks naar de AA. Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 @ Lenie Ben je lekker mee, je moet ook rustig aan doen met dit weer @madelief Eet smakkelijk en jij ook een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Zo... potje 'vechten' iemand? Haha, nee zonder gekheid... ik heb besloten nog even te blijven totdat mijn behandeling is begonnen. Van de moderator een officiƫle waarschuwing en een prettige berichtenwisseling gehad, dus het is me duidelijk hoe ik hier me op het forum dien te gedragen. Wel onder enig protest, want ik vind dat alles gezegd moet kunnen worden, want stel je voor dat je niet echt je ei kwijt kunt. De discussie van gisteravond vond ik verhelderend en ook wel een kleine deceptie, maar dat was wel duidelijk geloof ik *_*. Ik heb vanmiddag dus een goudschaaltje gekocht, waarop ik mijn woorden zal wegen alvorens ze in een bericht te spuien. W.b.t. ADB; vandaag heb ik bericht gekregen dat ik binnenkort een hulpverlener toegewezen krijg. In verband met vakantie, kan het iets langer duren dan normaal. Ik ga dus vooralsnog even op de oude voet verder en zal ik bezig zijn met het in kaart brengen van mijn drinkgedrag. Verder was mijn dag vandaag loom, erg warm maar toch productief. Lekker gewerkt. Straks koken (Gyros, tzatziki, Griekse salade en Griekse rijst; selfmade). Vanavond noodgedwongen nog even werken, maar dat vind ik wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 @Johan W... Haha, te vroeg gereageerd *_*. Aanvaringen zijn helemaal niet erg, klopt. Behalve dan mijn aanvaringen met alcohol dan. ;_; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden