bolletje Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Dank je Lytse voor de informatie. Ja ik heb een heel groot aquarium gehad. Ik denk dat daar wel een paar duizend liter water in ging. vond dat toen erg mooi maar was veel te groot. bijna 2 mtr. Ik moet inderdaad heel goed kijken wat ik er in wil gaan zetten. Het is dan allemaal weer zo mooi hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Thanks Lytse. Ga zo ff zappen;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Steunbeer, Ik had hetzelfde toen nichtje weer naar huis was. Maar ik neem aan dat de kleine man zich goed geamuseerd heeft. Hopelijk jij ook en dat is de vermoeidheid toch waard. Johan, Er zijn nog steeds mensen die erin trappen helaas! Deze versie van jou kende ik nog niet! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Originally posted by: AlbertRemmoHallo mijn naam is Albert<BR>een vent van 48 jaar trouw en eerlijk<BR>heb een vriendin (Will) al 14 jaar maar wonen niet samen.<BR>Waar het mis is gegaan met de drank weet ik niet precies maar ik weet wel dat ik nu op 2 flessen martini zit en soms 3<BR>Afgelopen zondag 18 Januari was het weer zover, 3 flessen en toen dacht ik bij mezelf als ik nu niks doe doe ik nooit meer iets want het word alleen maar meer.<BR>Maandag contact gezocht met alcohol de baas met de brandende vraag wanneer krijg je een delirium?<BR>Daar konden ze niet precies antwoord op geven omdat dat per persoon verschillend is.<BR>Maar dat was JUIST mijn GROTE ANGST dat ik een delirium zou krijgen want als je zo`n 12 jaar aan de drank bent en je stopt ineens ik bedoel maar.<BR>Zelf gezocht op het internet wanneer je een delirium kun verwachten. Daar werd gesproken over 12 tot 24 uur uur na het laatste glas toen ik daarachter kwam had ik er al 48 uur opzitten zonder drank.<BR>Ik hoor niks raars en ik zie niks raars ja af en toe doe ik raar maar daar ben ik wel aan gewend en anderen ook.<BR>De eerste maandag heb ik `s avonds vanaf 18.00 uur met ontzettend veel thee en peuken voor de tv gezeten dat doe ik normaal ook alleen was nu mijn vriendje er niet meer en het was zo`n enorme leegte bij mezelf dat het gewoon een doelloze avond was (al die jaren waren ook doelloos maar met mijn vriendje was het toch gezellig?)<BR>Dan maar naar bed om een uur of 1 `s nachts want slaap had ik niet en da`s ook de hele nacht gebleven<BR>(terwijl ik van kinds af aan ging liggen en slapen en als er dan toevallig iemand de kamer ging stofzuigen werd ik daar ook niet wakker van) ik bedoel maar hoezo vriendje?<BR>Dinsdag met alcohol de baas weer contact opgenomen want ik had zo het 1 en ander aan vragen toen zei hij waarom meld je je niet aan bij het forum. Hij alles uitgelegd hoe ik daar moest komen e.d.<BR>Die dinsdag was verder hetzelfde als de maandag<BR>Woensdag mijzelf aangemeld bij het forum, Jongens wat een openbaring!<BR><BR> VOOR IEDEREEN IN HET FORUM EEN HELE DIKKE PLUIM <BR><BR>Wat heeft me dat goed gedaan, je kan alles vragen en je krijgt zowaar antwoordt en ze geven me een gezellige gevulde avond zonder vriendje.<BR>Donderdag kijk ik in de spiegel (doe ik wel vaker trouwens) heb ik ineens niet meer zo`n opgebazen gezicht.<BR>DAT IS EM, NEVER NOOIT MEER ALCOHOL.<BR>Mijn ogen zijn opengegaan, mijn hart en gevoel zijn nu aan `t vechten tegen alcohol, en ik zet door.<BR><BR> IK NEEM NOOIT MEER DE EERSTE<BR> dan heb je van de laatste ook geen last<BR>Als iemand iets wil vragen, vraag vrijuit als ik ergens geen antwoord op wil of kan geven zeg ik hetwel.<BR>Kus voor iedereen<BR>Albert<BR>p.s. Als je bij mij over ABBA begint kom je een hele week echt niet meer achter je pc vandaan.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Abba. Dat is cool! Maar. je voelt nog steeds de overtuigin dus? Dat is wel heel knap van je, je doet het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ik hoop van ganser harte dat je er wat aan hebt Nova En ja ik mis de motivatie, maar dat is niet het goeie woord hoor Ik mis de wil steeds En dan bedoel ik niet mijn meissie want die heet ook zo (Will) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Originally posted by: NovaAbba. Dat is cool! quote> Je bent 1 van de weinigen die het zegt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Leuk die moppen. Ik kan ze ook nooit onthouden. Nichtje kent een moppenboek uit haar hoofd en vertelt er zo 30 achter elkaar, ook van die hele flauwe kindermopjes uit de Donald Eend. Nova: als je diep in je geheugen graaft, heb je dan geen dingen die je vroeger graag deed om te ontspannen? Ik begrijp dat je daar nu geen barst aan hebt, maar voor de toekomst misschien wel. Als ik chagrijnig ben, dan hou ik van koken. Helemaal niet duur of zo, gewoon met de dingen die ik in huis heb rommelen (behalve met de drank tegenwoordig;)); is het iets om je ervaringen op te schrijven? Dat kan ook heel verhelderend zijn en soms ook nog leuk. Zomaar wat suggesties. Ik teken ook veel. In ieder geval gaat deze avond ook weer voorbij. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 weer terug!.. toevallig Lytse..ik vroeg even ruim een half uurtje terug of iemand nog een lekkere marinade wist voor kip. die kip kruiden komen me m'n neus uit. ipv googelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 @Lytse, Ja het was heerlijk, wij hebben van de kleine man genoten en de kleine man van ons. Ik heb gewoon teveel gedaan en dat trekt dit ouwe lijf niet meer Nee hoor dat valt mee, ik ben het gewoon niet meer gewend. Zat altijd maar te zuipen en ja nu gaan we ineens van alles ondernemen en daar word je een beetje moei van. Dus vanaaf op tijd naar bed en morgen weer fris en fruitig. Ik ga toetje nemen (zoveel gelopen de afgelopen dagen ik mag wel ff zondigen) bakkie koffie en dan lekker tv kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Thanks Lytse! Ga er over denken, wat dingen die ik vroeger deed, maar dat wel heel lang geleden.. AlbertRemo. Niet de wil? Maar je blijft wel doorzetten he?!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ja leuk hè Bol, de start van een nieuw aquarium! Ik ben benieuwd naar de foto als het zover is. Lenie: een bekende marinade is: ketjap, knoflook, verse gember, en citroensap. Aan te vullen met bijv. een peper, of sambal. Verse gesneden uien erbij: ook lekker. Als je het totaal in een goed gesloten plastic zak in de koelkast legt, heb je niet zo idioot veel nodig en is toch alles goed bedekt. Hebben jullie iets gehoord van Gwen met haar training voor de marathon van de week? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Dat bedoel ik ook Lytse:heart: Voor Nova in dit geval Maar ook voor ieder ander hier die met zijn of haar leegte te maken krijgt of wat dan ook GOOI HET HIER NEER en je kunt er over praten Meningen zijn verdeeld dat moet je wel incalculeren Maar stuk voor stuk zijn het goede bedoelingen en allemaal uit eigen gevoel en ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Johan, Allereerst feli met de sleutel, word druk voor je de komende dagen. Enne dat de stad in rennen is zoooo normaal. Ik geloof dat niet alci's dat ook doen. Dat moeten we vieren (daar moet op gedronken worden) Wij vieren het gewoon hier, de slingers hangen hier standaard wij hebben altijd wat te vieren, toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 haha...zoiets stond er ook op m'n FB. ik ga het zeker proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Lenie, Je kan hem ook lekker zoet maken met Ananas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 kijk dat is ook weer wat anders.. thanx SB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Hé Albert, ouwe reus. Mooi dat het forum voor je werkt. Deed/doet het voor mij ook. En nu doorpakken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Nova ik probeer iedere dag door te zetten hoor SCHUTTINGWOORDdrank ook altijd Laatst nog een collega die wel eens een jointje rookt Rookt niet? wel soms een joint (snap ik niet) Vraag was naar mij; rook je ook wel es een joint? Ik heb hem toen even uitgelegd dat ik panisch ben voor drugs. Mijn antwoord; ik ben begonnen met roken, en er aan blijven hangen. Ik ben begonnen met alcohol, en er aan blijven hangen Ik ben verslavingsgevoelig en doodsbenauwd voor drugs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Hoi Mike:heart: Jonge reus;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 @Lytse, Inderdaad afschuwelijk. Zoveel bloed en tranen, moord en doodslag op de TV. Maar een viervoetertje altijd trouw, moet op onze kameraadschap kunnen rekenen. Dat grijpt mij aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 AR, Hoe kijk je nu terug op je introductie? Sadder and wiser? Ik denk dat het heel leerzaam is voor ons allemaal, net als die postings van Nova. We weten weer goed hoe het ook al weer was en waarom we dat écht niet meer willen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Gelukkig zie ik scherp hoe het was. Voor mij geen drup meer. Maar altijd goed het ook van een ander te vernemen. Ik ga wat TV kijken. Groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Maar jongelui, Aankomend weekend mag ik weer werken Dus ietsje uitslapen morgen en dan weer aan de bak Geeft niet, maar moet wel slapen natuurlijk en dat ga ik nu doen truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 @ Melly: Je bent vandaag jarig zo te zien. In mei heb je je aangemeld en had een vriendin met een slecht bericht over haar gezondheid. Mocht je meelezen, dan in ieder geval hartelijk gefeliciteerd en ik hoop dat het goed met je gaat, en zo goed mogelijk met je vriendin! :present::present: Rae had geantwoord op het draadje van Melly. Van Rae hebben we ook al een tijdje niets gehoord (tenzij ik het gemist heb). Mensen ik ga naar de opening van de Ol. Spelen kijken. Hou het verder droog. Ik doe het ook. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden