Lytse Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Welterusten AR. Tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Goed hoor Albertremo. Dat jew ook, ondanks geen wil, toch door blijkt zetten! Ik hoop dat ik ook zover kom! Net belde er een vriend van me. Lekker opweg al, redelijk struikelend over zn woorden. Ik: heb je een wijntje op? Hij: "Neeee!" (weet dat ik ben gestopt...) Na 5 min. realiseerde ik me dat het gesprek zinloos was. Alle energie die ik erin stop komt niet aan en wat ik zeg word niet onthouden... Het gesprek maar snel afgerond. Vroeger zou ik net zo hard mee zitten te krijsen. Dat is pas saai.. haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Dag dag Lytse en tot morgen weer. Ik ga zo ook afsluiten kanjers. Slaap allemaal lekker en tot morgen weer:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 slaap lekker straks Bolletje. ik haak ook af..even opslomen en dan met m'n boek naar bed. tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 AlbertR; Even een vraagje. Ik zag je introductie hier weer geplaatst en ik begrijp dat die uit 2009 stamt. Heb je die zelf opgeslagen? Een poosje geleden meende ik gezien te hebben dat bij wie is wie alles ouder dan een jaar "verdwijnt" ??? (wat is overigens merkwaardig vind en lastig voor nieuwkomers) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 AR al op één oor zie ik nu. Iemand anders die hier in het algemeen iets zinnigs over kan zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Goedenavond, ik heb nog niets gelezen van vandaag maar zie NOVA ingelogd en wil je zeggen dat je bericht van gisteren 18.07uur door mij geschreven zou kunnen zijn. Behalve dan de kinderen en de baan, want dat ligt achter mij. Je hebt het heel mooi op een rij gezet. Gelukkig ben jij daar eerder toegekomen dan ik. Ga door op de ingeslagen weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ik heb nagedacht over wat ik eergisteren hier heb geschreven. Ook daarover had ik goed nagedacht en het was echt niet omdat ik me gepasseerd voelde of zo iets, maar meer een soort van bijdrage om het forum te verbeteren. Er komen nu zo veel nieuwe mensen dat het makkelijk de kant van een chat op kan gaan en daar zijn andere kanalen voor. Sieraad, jij schreef dat ik jou negeerde, maar ik was aan het schrijven en je weet dat dat tijd kost en dat je dan niet kunt zien wat er in de huiskamer gebeurd. Albertina wees mij erop dat ik al eerder zo iets had geschreven en dat is waar, maar het kan geen kwaad af en toe eens terug te gaan naar de basis. Tot mijn genoegen kwam er een goede discussie op gang en ook de dag er na, gisteren vond ik de draad zeer de moeite waard. Fido heeft gelijk: ik reageer niet vaak, dat komt omdat ik de tik heb dat ik bij wil lezen om niets te missen wat mij kan helpen. Daarom ben ik bijna nooit online en achteraf reageren heeft niet veel zin. Maar als ik iemand lees die ik kan helpen met mijn (lange) levenservaring, stuur ik die persoon een PB. Op het rrokdraadje reageerde ik altijd, want daar waren weinig mensen en ook als het een paar dagen later was of die persoon was niet ingelogd, dan werd dat later wel opgepikt. Dit werkt hier niet omdat er heel veel berichten en mensen zijn. In ieder geval heb ik die posting met de bestebedoelingen gedaan. Nu ga ik deze dag lezen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Thank Lidia. Jullie berichten hier doen me goed! Ook die van de andere.Geeft me dat beetje vertrouwen in mezelf wat ik zelf op bepaalde momenten niet meer helemaal heb. Slaap lekker voor de slapers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Lidia, dat herken ik wel dat het soms vlug gaat. Maar er zijn heel vaak momenten dat het hier heel rustig is. Dan kun je evt. ook je verhaal kwijt? De meesten lezen alles terug. Er zal altijd wel iemand reageren, ook op dit draadje. Zelf lees ik heel vaak terwijl ik ingelogd sta, dat wil niet zeggen dat de discussie me niet interresseert. Later kom ik dan ergens op terug, of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Dag Dylan, Je kan slechts een jaar terugbladeren. Maar er is niets weg. Met de uitgebreide zoekfunctie kan je verder terug. Hoewel die functie ook zo zijn beperkingen heeft. Dus als je mij wilt zoeken zet je bij auteur Jaap en selecteert bij categorieën "wie is wie" En dan maar bladeren, want ook alle wie is wie-en waarop ik heb gereageerd komen in beeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Mensen ik ga ook slapen. Droog en wel, binnen dan he? Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Weltruste Madelief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Weltruste allemaal trouwens! Ik kruip er ook maar eens in en kan morgen uitslapen! Heerlijk! tot morgen allen, Nova Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Laat mijn moeder nou niet meer leven Een zoon heb ik niet En het is net droog. Toch gaat het hier ook gewoon door hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Welterusten Madelief en Nova. Ik heb mijn boek uit. En heb geen nieuwe. Morgen maar weer naar de bieb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ik heb zelf een beetje het idee dat de dagdraad voor de dagelijkse dingetjes is. Wat je dan bezighoud. Wil je iets uitdiepen, kan je naar thema's. En dat het een chat lijkt (want dat is het niet, daarvoor gaat het toch te langzaam) is dan maar zo. Ik zie ook niet de noodzaak alles maar te lezen. Ik mis dus wel eens iets. Ik kan toch niet alles onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Nou ik laat nog wat nootjes staan voor wie zo nog langs komt. Mijn dag zit er op. Als ik zo in slaap sukkel ben ik toch al weer 18 uur in de waakstand geweest Goede nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Blijkt dat als je even kijkt of er emails zijn, je uitgelogd wordt. Weer iets geleerd. Jaap, ik heb gisteren en eergisteren een boek van Emily Barr (432 pag.) in het Engels gelezen en vandaag 1 in het Ned. 322pag. Nu is mijn stapel v.d. bieb ook uit, maar heb zelf nog heel veel ongelezen in huis. Las dat er klachten over verveling waren. Had ik om21.20 uur ook een beetje, toen het boek uit was, want de TV is niets van mijn gading. Sport en die muziek en dans dingen interesseren mij niet. Daardoor en door het niet meer drinken houd ik lekker tijd over om te lezen. Ook een verslaving van mij. En dan wilde ik hier nog wat schrijven en lezen. Maar wat ik werkelijk had moeten doen is een belangrijke mail schrijven, stel dit al meer dan een jaar uit. Heeft gevolgen voor de omgang met mijn kleindochter, die me mist. Morgen ga ik het echt doen. Het was ook te warm om binnen te zijn. Dit is mij 9 e dag en tot mijn verbazing denk ik vaak :ik drink niet en dan niet aanmoeding of het mag/kan niet. Nee als een soort verwondering en tevreden dat het ineen zo makkelijk gaat. Nog wat ontwenningsverschijnselen,maar wat wil je. Bovendien slaap ik voor mijn doen goed, hoewel met hele levendige dromen van in een vliegtuig zitten naast de piloot die door de straten vliegt en de vleugles moet intrekken om de huizen niet te raken en de propellers om de voetgangers niet te onthoofden. En dat duurt dan maar door. Doodmoe word ik dan wakker. Maar alles beter dan hallucinaties, die hoop ik nooit meer mee te maken. Nova, wat lijk jij op mij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Madelief, dat is juist het probleem, ik ben hier vaak heel laat en dan is er bijna niemand meer, valt er ook weinig te reageren. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ja Hannah, je kunt het geloven of niet, maar ik ben nu bijv. pas bij 13 juli. Dus ik lees nooit "live". Eigenlijk lees ik een uur of zo voor ik naar bed ga, een vast patroon, wordt ik rustig van en dan blijven de tips, waarschuwingen en ervaring (goed en slecht) v.d. forum leden hangen en denk ik er voor het slapen gaan over na. Is moelijk uit te leggen. Maar nu het lijkt te lukken om helemaal niet te drinken denk ik dat het tijd is om dit te veranderen en `life` te gaan. Komt bij dat mijn pc boven staat en ik dus niet tussen door even kan kijken en schrijven. Bovendien heb ik ook nog andere dingen te doen. Hoe dan ook, ik heb nu al een paar dagen `bijgelezen` en `life`, hoewel pas aan het eind v.d. dag. Ik wens iedereen een rustige nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Lidia! Ik heb vandaag losse hibiscus gekocht in de plaatselijke natuurwinkel en ga morgen aan de slag! Ik woon in hartje Vlaanderen en net nu de eerste donderslag hier, dus afkoeling straks voor jullie. Heerlijk slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Leuk Lavendel, zit dat in zakjes en hoeveel dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 nee hier is nog een winkel waar je dat aan het gewicht kan kopen, 9 euro per kg! ik kocht 250 gram bestaat dat bij jullie niet meer? losse kruiden? jeeh!! regen, veel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Lavendel, dat is heel geen gekke prijs, ik ken het alleen per ons in een winkel op de Albert Cuyp en dat is ook niet naast de deur. Wat voor winkel was dat? In januari heb ik nwe gekocht in Egypte en mijn vriendin wil dat van haar wel aan mij geven, want ze krijgt het niet goed. Houdt n.l. niet van koken en het is even werk, maar dan heb je ook een liter. Je zou bij warm weer ook 2 liter tegelijk kunnen maken. In november ga ik waarschijnlijk een tocht door de Westen Dessert maken en kan dan weer wat meenemen. Maar het is natuurlijk handiger als het in Ned. los te krijgen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden