Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ik had natuurlijk wel een kleine warming up achter de rug. Had net even een stukje flink doorgetrapt omdat er regen in de lucht hangt, maar veel stelt het niet voor, die regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Hoi Bolletje, u verwent mij. Ik ben wat aangedaan. Jij ook denk ik!!! http://www.blikopnieuws.nl/ber...ond_dood_in_Emmen.html Een Friesche Stabij! Hier heb ik geen woorden voor. Dan ben je toch behoorlijk van het pad af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ik ga maar eens even douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Zo, het word iets drukker hier! Altijd gezellig! Zeg Jaap, Als je dat hier tegen de mensen die de ramp hebben meegemaakt zou zeggen, ben je nog niet klaar hoor! In dit dorp zijn de meeste mensen omgekomen toen.... Ik woon net onder de dijk en soms als het tekeer gaat moet ik daar aan denken. Maar ik vind een buitje nu ook niet erg hoor! (grapjuh)! Fibo! Heer Soothe, ik groet u! Bolletje, hoe is het met je vermoeidheid? Lenie, vanavond maar iets makkelijks eten dan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 yeps...hotdogs!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Hoi madelief. Nu denk ik ineens. Jij nam toch een Kuvasz , hoe zit dat nu? Groet en ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Jaap, Lees mijn berichtje van 16.46 nog maar eens goed door. Als je een beetje kan rekenen weet je wat mijn leeftijd is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 57 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Allen een fjne avond. Nu de hond uit er dreigt regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Heeeel goed Soothe:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Hier regent het al. Helaas:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Mijn gevoel zegt, dat je jong van geest bent en dat telt. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Madelief, Bedoel je de watersnoodramp van 1953? Als ik die beelden zie, moet dat echt heel erg geweest zijn he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Shoote, klopt, maar door de omstandigheden hebben we dat uitgesteld. Ten eerste wil ik broodnuchter en woestijndroog zijn, ten tweede heb ik een te onzekere financiele situatie op dit moment. Goed geheugen heeft u!!!! Lenie, Yammie, lekker met veel van die bagger erbij. Zo heerlijk vet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Je gevoel is goed Soothe. Ook Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Originally posted by: rapilosMadelief,Bedoel je de watersnoodramp van 1953?Als ik die beelden zie, moet dat echt heel erg geweest zijn he.quote> Klopt hoor!Ik was er toen nog niet, ik ben van '66maar mijn partner was toen 1,5 jaaren is op het nippertje gered.Het leeft hier nog steeds heel erg onderde wat oudere mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Soothe die vrouw die die hond doodgeslagen heeft moeten ze een hele hoge boete, en een werkstraf van een jaar bij de dierenambulance geven. Dan ziet ze wat er binnenkomt als we dieren van zulk soort idioten binnen krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Kan me heel goed voorstellen Madelief, Heb het zelf ook niet meegekregen, was ook nog niet geboren. Gelukkig, hebben ze vanaf die tijd wel de dijken en zo goed versterkt he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 hahaha...ja lekker slecht he? Made. mag wel een keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Pff Soothe dat had je nu niet moeten posten... ik ben er misselijk van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 ik ben weg...eten!!..mjammie fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Lenie, eet ze! Hoi Jen! Ja ik kan niet tegen zulke berichten. Dat er zulke mensen bestaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Hey allen! Ik ben wel weer in voor een wat serieuzer onderwerp. Laat ik eens wat noemen... euhm alcohol ofzo? *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Jen ik ook. Zal ik het weghalen. Niet mijn bedoeling te shockeren. De wereld is vol zotten en dwazen. Haal het wel weg. Was er nogal overdonderd van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Hoe staat het ermee sieraad? Heb je het onder controle of hoeft dat nog niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden