Jaap Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Irritant is dat komt er zo'n opa voorbij als je een viaduct opfiets. Ga je echt twijfelen aan jezelf. Tot je ziet dat het een fiets met hulpmotor is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Ik ga me ook even opfrissen. En met dit weer blijf je gelukkig iets lager fris. Fijne dag alvast. Ik kan er weer tegen een dagje zonder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Hihi Tina, die dingen bedoel ik... en je ziet het ook bijna niet dat het niet een helemaal gewone fiets is.. En DAT bedoel ik inderdaad Jaap, je gaat jezelf eerst afvragen wat er mis jezelf is tot je het doorkrijgt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Yvon, Ik had best nog wel even willen doorslapen maar ga werken vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Tsja AR... er moet toch IEMAND de economie draaiende houden vandaag? En die iemand ben jij toevallig Ik ga mijn steentje bijdragen door boodschappen te doen, geld moet rollen om een economie op peil te houden/brengen en dat is dan mijn bijdrage voor vandaag:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Originally posted by: JaapEen tentje in de voortuin, nou, nou, wat een gastvrijheid.Ik wil op zijn minst een eigen kamer met douche.quote> Nou vooruit, omdat jij het bent mag je nog mee eten aan tafel ooken je hoeft geen eigen wc papier meedie mag je ook naar hartelust gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Die electrische fietsen zijn geweldig! Heb laatste even op eentje gefietst je geeft een trap en zit aan het eind van de straat zeker als je geen auto rijdt en alles op de fiets moet doen door weer en wind lijkt het mij best wel wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Luxe probleem Sha, luxe probleem voor jou!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Luitjes, fijne ochtend ben er van tussen zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Luitjes, ik ga er ook vandoor. Heel eerlijk: zo'n fiets lijkt mij ook helemaal te gek hoor Ik aan de slag, zat te doen vandaag. Laterrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Het is lekker fris buiten, maar ik mis het zonnetje wel... Von, ik ben ook al aan het piepen. Helaas ook COPD. Dus ik moet wel stoppen. Maar goed, ik rook al 33 jaar. Tijd om echt lief voor mijn lijf te worden dus. Mijn zoon is al gestopt, en mijn dochter stopt gelijk met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 De tuin heeft zijn portie water gehad vannacht De zon schijnt Ramen en deuren staan open De was draait Koffie ingeschonken... Dus... een heel goede morgen lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Bo'tje, ook goedemorgen! Je klinkt opgewekt! Mijn badje staat vol te lopen. Ga ik zo lekker in liggen weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Goeie morgen. Ik heb me verslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Hey Made Ik ben elke morgen opnieuw zo blij fris & fruitig op te staan Badderse;) Bor Jij ook heel fijne dag en ik doe met je mee: vandaag de eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Dag borretje, Hopelijk krijg je toch de wind weer mee meis! Fijn dat je af en toe iets laat horen. Mogguh Bolletje! Dan had je het nodig zeker?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Goedemorgen Bol Ga je schamen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Bor Madeliefs posting helpt me herinneren dat het je even niet zo voor de wind gaat Daarom een extra dikke hug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Goeie morgen Made en Boooooothje:) Weten jullie wat ik gemerkt heb?????? Nu heeft het geregend en ik hoest weer. Wat raar zeg. Vandaag ga ik lekkere bami Roedak maken voor mijn maatje en nog voor iemand anders van de d.a. Die man werkt 7 dagen per week bij ons en eet niet goed, dus ga ik hem eens lekker verwennen. O, en voor onze topper Borrie een supperdikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Bolletje, zou het dan toch te maken hebben met de luchtvochtigheid? Lief dat jij eten maakt voor anderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Zo, nu echt in bad! Zit aardslui te wezen hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Goedemorgen frummers, long time no see Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Bol, Zou wellicht te maken kunnen hebben met de weersomslag En je collega's boffen maar met jou! Hups Made, neem een duik;) Will Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 goeiemorgen mensen ff geen zon op de bast tijd voor herstel en fietsen met maatje want dat is uitgesteld door het warme weer:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Hoi Bo, het gaat. Soms gaat het goed, soms weer niet, en dan bedoel ik niet drankgewijs, eerder mijn emotionele toestand. Ik heb nochtans goede dingen in het verschiet, maar heb alle energie opgebruikt. Had al geruime tijd zelfs geen kracht meer om ier te komen. Moet ff weg, schip vastmaken. Kom subiet terug hoor. Blijhier weer te kunnen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden