Truffel Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 @Nova, Wel ja alle kinderen proberen je uit, je hebt het goed aan gepakt. Duidelijke grenzen gesteld en laten weten dat je er verdrietig/boos over bent. Hoe zou je dit met een fles wijn in je mik hebben aangepakt ?? Schuldgevoel is verschrikkelijk, het knaagt en het vreet aan je. Maar ook daar ga je korte metten mee maken. Je praat erover, verontschuldigd je en gaat verder. Zo af en toe steekt het weer de kop op, aan jou dat een plekje te geven. Terug gaan kan simpel weg niet. Niet zo raar dus dat je migraine hebt Mindere dagen horen er bij, is ook een stukje verwerking. Je leert en soms is het een moeilijke les. Kop op meis, je gaat zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Bedankt supermaatje ;-). Hele goeie opmerking: Hoe had ik dit met drank aan opgepakt... een mooiere eyeopener kan niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Ga nog even wat paracetamol nemen en dan genieten van het donkere om me heen! Weltruste lieve mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 truste Nova (supermom ) slaap lekker Ik duik er ook in Tot morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Goeienavond allemaal! Nu ja, wellicht zit ik hier alleen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Nou je treft het Jen, ik heb net de boel hier afgesloten en de pc was het laatste wat ik nog moest doen. Hoe was jou dag ? (sorry niet terug gelezen vandaag :$) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 oh ik had nog niks gepost Steunbeertje. Was een goede dag veronderstel ik: 'k heb ramen en deuren zitten verven. Wel behoorlijk saaie klus, he? Ik weet niet meet hoe ik moet mediteren, zeg maar, want dat hoort er uitstekend goed bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Ik ben maw op een probleem gebotst: ik kan erg moeilijk met mezelf alleen zijn. Er moet steeds iets gebƩuren. 'k Moet daar nog eens over napeinzen, want dat is niet ok, dat voelt niet ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Ik heb hier al weken de verf in huis, moet nodig aan de gang. maar na de operatie (had aarvoor ook al wel een beetje last hoor) kan ik mijn arm niet meer omhoog krijgen. Mijn schouder werkt niet mee. Dus schilderen zit er nog niet in hier. Zo heerlijk rustgevend. Ik stuur mijn man uitvissen en ik lekker knoeien met verf Ach komt wel ik moet even geduld hebben gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 je lijkt me juist leuk om mee alleen te zijn Maar is een sport of club niks voor je ? Tja die eerste stap he, ik weet het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 @Nova... Haha.. in de kelder.. zou ik ook doen! Zelf ben ik nog in afwachting van een hulpverlener. Heel irritant, maar wel begrijpelijk (vakantie, veel aanmeldingen). Het vervelende is dat ik, me na het aanmelden, meteen vrij en een stuk minder schuldig en ellendig voelde. Met als gevolg dat ik momenteel even meer drink dan normaal. Een soort stilte voor de storm, maar dan andersom en binnenstebuiten. Toch heb ik er wel veel vertrouwen in en ik wacht met smart op de hulpverlener. Ik weet wel dat IK het moet doen, maar ik wil het officieel, zo iets... Man man. Ik vind mezelf dan weer wel een goede vader... x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 @Jen... Alleen zijn met een ander kan al sowieso niet... Kwestie van aan jezelf wennen. Wat ik van je mee krijg, lijkt me dat niet de meest lastige klus *_* Enjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Prima betoog over goede moeder/vader sieraad (of is het gewoon andries?). Had zomaar van mijn hand kunnen zijn. Helemaal eens dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Nou, alleen zijn met een ander kan heel goed hoor. En is misschien nog wel erger dan alleen alleen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 @Dylan.... Richard - Riesart - Sieraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 En nu ben ik echt naar bed. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 "Nou, alleen zijn met een ander kan heel goed hoor. En is misschien nog wel erger dan alleen alleen zijn." Ja, ja, ja, maar je snapt wel wat ik bedoel, huh?!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Ik heb nog een praktisch vraagje omdat ik een paar? dagen in Nederland doorbreng. Thuis (Duitsland) weet ik het wel, maar waar koop ik hier het handigst alcoholvrij bier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 @Dylan... euhm... Supermarkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 @Dylan... Klein orkest: "Lat mij maar alleen, ook al valt het soms niet mee, de eenzaamheid, is soms erger met z'n twee.." http://www.youtube.com/watch?v=c_YG0KzpoXk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Originally posted by: sieraad@Jen...Alleen zijn met een ander kan al sowieso niet...Kwestie van aan jezelf wennen. quote> Haha, ik bedoel alleen met mijn gedachten. Ik ben zo iemand die zelfs op de wc leest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Ja, maar heb geen zin om hier ook nog eens op onderzoek uit te gaan voor prijs/kwaliteit. Voor wie ooit over de grens haalt: Lidl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 @Dylan Check nog even het liedje van Klein Orkest... Heb de link geplaatst in mijn vorige bericht... En prijs/kwaliteit; ik doe dat al niet eens bij alcohol-bier; gewoon koop'n en soep'n *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Haha, ik bedoel alleen met mijn gedachten. Ik ben zo iemand die zelfs op de wc leest!quote> Daarin sta je in elk geval al niet alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Lidl hebben ze in Belgiƫ ook Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden