Bo Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Originally posted by: Jen Originally posted by: BoLavendelIk kan niet meeruilenben nogal een weggooier;)quote> Oh, ikke jaloers! Kom je mijn huis niet eens uitmesten? Please? quote> Je roept maarmaar dan niet zeuren 'nee, dat wil ik bewaren hoor';) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Dag allemaal, Ik heb ook naar Crash gekeken. In het begin wilde ik afhaken: racisme in allerlei vormen. Toch boeiend opgebouwd en 3 Oscars. Nova: dat gevoel van saai zonder drank heb ik ook wel. Het wordt zeker beter. We weten waarvoor we het doen! Leuk om Haddock weer langs te zien komen. Ga goed oude zeeman! Johan: je blijft komen hoor! Wel fijn voor je dat je nu ook echte mensen tegenkomt, in plaats van alleen maar virtuele. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Originally posted by: gwenBo en Lavendel... waar komt het feestje overmorgen?Op het Drielandenpunt, of gewoon de dagdraad...quote> Drielandenpunt best goed idee;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Sha, Veel plezier morgen met Snoep en haar dochtertje. Ik denk dat je een punt hebt met "verslavingsgevoelig". Waarschijnlijk hebben wij er allemaal wel in meer of mindere mate last van, anders waren we hier niet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Bo, nog even... over de valkuil die euforie heet. Ik ben eindeloos gewaarschuwd daarvoor, Zelfs zo vaak dat ik soms dacht; laat me zo goed voelen en gelukkig zijn! Zolang ik maar niet, nooit zal denken dat het zo waanzinnig goed met me gaat dat een feestelijk glaasje wel weer ens een keertje kan... nooit.(vandaag nooit) Zolang ik dat besef zit ik prima op mijn roze wolk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Luitjes, ik wens jullie nog een fijne avond nog niet alles bijgelezen ben morgen toch vroeg op en lees dan verder bij slaap lekker voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Veel plezier nichtje, morgen met snoepie Hopelijk hebben jullie een dag met veel zon en veel lachen.... Geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 :heart:Sha welterusten. Morgen een fijne dag. Groetjes aan Snoep. Hallo Witte, hoe later op de avond .... zei Sha al. Hoe gaat het? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Hoi Witte, doeg Witte! Slaap goed allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Ik zeg juli vaarwel, het was voor mij een bijzondere maand om te koesteren. En ik zeg jullie allen slaapwel en we zien elkaar terug in augustus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Gwen, Ik ga ook maar afhaken. Welterusten voor jou en de anderen. Witte, hopelijk een andere keer langer contact. Slaap lekker allemaal. Lytse. Zag ik jou nog net op de valreep. Slaap lekker Lavendel, dat er nog maar vele maanden mogen volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Weltrusten Lytse slaap lekker, we spreken elkaar vast ooit wel een keer:lips: Jij ook truste Gwen Sweet dreams on youre own;) Nou, ben ik weer vh uitzwaaicommitee pfff Nuchtere Parel waar ben je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Wijze woorden Gwen Thx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Nog heel even terug we sturen je morgen wel een kaartje nicht Witte en nu echt time to go zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Ik duik ook naar boven Slaap lekker allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 zo, eindelijk bijgelezen ligt iedereen al op één oor zekers. Captain oh captain (dead poets society, prachtfilm met Robin Williams) moet ik altijd aan denken als ik je weer lees Had, fijn dat je er weer bent maar voor jou mocht beter niet de drank maar wij als gezelschap een goeie reden zijn hier te komen:D. Komt wel he. Ik had een dubbele dag vandaag fijn en later emotioneel, toen ik hoorde dat mijn buuf gisteren gestorven is. Ik zocht haar nog geregeld op en was deze week 3 keer langs geweest en voelde me unheimisch. belde niet aan omdat er steeds al fietsen stonden en snap nu waarom. 88 1/2 is een pracht leeftijd, maar het is erg snel gegaan en ik zal haar missen. Morgen te fietsen met maatje, en dan gauw naar het strand zwaaien naar Snoep en Sha en genieten, heel erg genieten. slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Lieve Jane kan me indenken dat het een hele dubbele dag voor je is geweest jammer dat het dan nog zo snel is gegaan met je buurvrouw en je hebt jaren bij haar gewoond dus kan me voorstellen dat dit een groot gemis nu zal zijn zeker je nog geregeld even bij haar langs ging sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 17 1/2 jaar was ze een fijne buuf Sha, dus ja over en weer waren we er voor elkaar. thnx:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden