bolletje Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Kunnen we niet een ruildraadje gaan starten, of was dat er al? Of zal ik die gaan opstarten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 leuk een ruildraadje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Oké zal er een maken bij tips en adviezen goed? en dan ga ik afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 nu moet ik wel heel hard bedenken wat ik te ruilen heb haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Jen Lief dat je ernaar vraagt Het gaat goed na mijn héél heftige struggle in de 1e stopweek die ik overwon schijnt een soort oerwil te zijn ontstaan: de wil uit die gevangenis van alcohol te zijn de wil naar vrijheid De eerste weken had ik behoorlijk last van klachten als angstig, duizelig, beverig, hartkloppingen ook moe/lusteloos, concentratie- en slaapproblemen gunde dat ook de tijd, was er niet 'boos' om accepteerde dat mijn lijf moest nuchteren nu bijna een maand verder is dat allemaal grotendeels verdwenen mijn omgeving zegt ook de laatste tijd: wat straal je (zij weten niet waarom;)) Ik was een stiekeme thuisdrinker jaaaaaren lang het enige dat ik deed was werken, drinken en slapen nu pak ik mijn (sociale) leven weer op zowel in mijn eentje thuis als bij en met vrienden en bekenden Ik geniet van kleine dingen een praatje met de buren 's avonds een telefoontje van vriend of vriendin 's avonds (voorheen hoorde ik het niet of nam niet op) koolmezen die om een spinnetje tussen de planten vechten muziek, boek, film maar het meest geniet ik van mezelf en mijn vrijheid die terug is Natuurlijk heb ik mijn moeilijke momenten en onderga ze het gaat me vrij gemakkelijk af, haast verrassend omdat het gevoel van vrijheid de boventoon voert, denk ik Terdege ben ik me ervan bewust dat ik voor een valkuil kan komen te staan door de ervaringen hier op het forum weet ik dat maar al te goed neemt niet weg dat ik nu volop van AdB geniet Ik dacht even kort te reageren wordt het haast zomaar een A4tje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 zo Johan, nieuwe mensen leren kennen en wij kunnen bij het oude stort. Mooi is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 mensen..ik ga nog even scrabbelen op FB..en dan lekker m'n bedje in. slaap wel allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Slaap lekker Lenie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Mooi Bo, klinkt erg goed allemaal. Alsof je jezelf heruitgevonden hebt. Dat moet bij mij nog komen, denk ik, ook al ben ik toch al lang op weg. Nu ja, er is ook meer dan drank alleen. Het gat dat na mijn opleiding opdook, behoeft invulling, werk zoeken is niet simpel na drie jaar ziekteverlof, etcetera. Laat ik mezelf dus maar wat tijd gunnen om me ook opnieuw uit te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Goedenavond des te later het volk.....(vul de rest maar in ) vluchtig de draad door gescrolld zag dat de lekstopper ook weer eens is langs geweest leuk om even iets van je lezen Had net van een verjaardag terug lekker aan de spa gezeten iedereen rondom me zat aan de wijn kreeg op een gegeven moment het gevoel alsof ik zelf in een roes raakte very strange... maar ik sta morgen in ieder geval zonder duf hoofd op sommige stonden overigens wel vreemd te kijken mijn ex en zijn vriendin waren er ook ik heb daar zelf helemaal geen problemen mee ben tenslotte niet voor niets bij hem vandaan verder was het best een leuke avond op tijd maar gegaan, morgen op tijd op voor dagje Zandvoort met Snoep en er begonnen er een aantal te blowen en dat vond ik eerlijk gezegd vanavond ineens wel even heel lekker ruiken dus...time to go! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Ik vind marihuana eigenlijk altijd wel lekker ruiken. Toch heb ik niet zoveel aandrang om zelf ook te gaan roken... Te angstig om verslaafd te raken, denk ik. Was jij er ooit verslaafd aan, Shahire? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Originally posted by: Johan WZo letterlijk moet je dat niet nemen Jen maar het is wel opvallend.quote> Ik ben even niet mee, Johan. Wat is opvallend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 een ruildraadje? klinkt goed! en dan ruilen we van zuid naar noord via al de tussenstopjes van het forum? een ruilketting dus! wie wil.....effe de kelder in...en kijken of er ondertussen een ruildraadje is gemaakt? maar Jen toch: een roze vaas ;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Jeetje, wat is er veel geschreven. Leuk en goed om allemaal te lezen. Ik had weer geen goeie dag. De dag begon goed. De ochtenden vind ik echt heerlijk! Daarna begon de strubbel. Volede me maar zielig en heb maar medelijden met mezelf en mn ontzegging. Het lijkt bij mij juist hoe langer ik ben gestopt, hoe moeilijker het wordt.Het half uurtje werkt nu niet en die verveleden trek en medelijden blijft maar hangen. Kribbig wordt ik er van. Nu ja, ik moet van mezelf de 3 maanden volmaken en de Refusal neem ik trouw in de ochtend, dan voel ik me nog sterk. Ik ga er maar vanuit dat het beter gaat worden. Momenteel vind ik het maar saai. Het zal er wel bij horen. Morgen weer een druk dagje voor de boeg en om half 7 gaat de wekker. Wens iedereen een hele rustige nacht en nog veel praatplezier hier, Nova Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 n'avond allemaal. Heb de film Crash nog maar ens gekeken.... In mijn slempjaren wist ik meestal s'ochtends niet meer wat en hoe...of waarom. Zeker niet bij zo'n mozaikfilm. Nu wel! Bo en Lavendel... waar komt het feestje overmorgen? Op het Drielandenpunt, of gewoon de dagdraad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Jen Onze levens zijn allemaal anders verledens, hedens en beslommeringen mijn stokpaardje: gun het proces de tijd op een gegeven moment voel je vanzelf nu is het moment daar jij bent een mooi mens wedden dat jij de echte Jen ook hervindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Lavendel Ik kan niet meeruilen ben nogal een weggooier;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Nova. Die drie maanden ga je ook volmaken! En heel goed hoe bewust je je dag beschrijft. Als je dat later achter elkaar zet, zie je de verandering. Het wordt alleen maar beter, echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Originally posted by: lavendel1maar Jen toch: een roze vaas ;-))quote> Wilde jij die graag hebben lavendel? Wedden dat ze nog in 't huisje van overvloed staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Originally posted by: BoLavendelIk kan niet meeruilenben nogal een weggooier;)quote> Oh, ikke jaloers! Kom je mijn huis niet eens uitmesten? Please? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Nova Is het een troost dat het er bij hoort? Mij hielp het er niet boos om te worden of tegen te vechten maar het ondergaan en beseffen dat je lijf en geest afkicken Succes meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Sha, het wordt toch steeds gewoner, om tussen drinkers en gebruikers te zitten... Maar eerlijk gezegd verveel ik me nogal tegenwoordig tussen aangeschoten mensen. Morgen heerlijk met Snoep op pad, enjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Jen!! Ik zal eens gaan kijken, hoor ! Gwen, euh, feestje? Heb ik geheugenverlies, oei? Nova, hoe gaat het met de kindertjes? Bo, goed zo, gooi alles maar heel ver weg! Daarom dat je zo een opgeruimd hoofdje hebt Sha, vind ik ook stilaan "anders" aanvoelen om tss dronken mensen te zitten....Ik hoor meer en meer herhalingen van herhalingen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Sha Leuk te lezen dat de avond gezellig was en voor morgen ook alvast een fijne stranddag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Originally posted by: JenIk vind marihuana eigenlijk altijd wel lekker ruiken. Toch heb ik niet zoveel aandrang om zelf ook te gaan roken... Te angstig om verslaafd te raken, denk ik. Was jij er ooit verslaafd aan, Shahire?quote> Heb het vroeger wel heel lang gebruiktlaatste 17 jaar niet meertoen ik begin 2011 stopte met de alcohol wilde ik weer eens blowenen tja, was best moeilijk om er weer meteen mee te stoppendenk dat ik ook wel verslavingsgevoelig ben daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden