Jaap Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Was vast niet zo bedoeld Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 ach ja tuurlijk ben ik import, tjah als zendeling hou je dat meestal he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Ik moet er vandoor. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 tjah doet mij meer aan (poot) aardappelen denken, welk ras zullen we onder deze omstandigheden eens nemen, Lavendel of zullen we de Bonita eens proberen. Als we dan maar genoeg zonuren krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Nou hopen dat ze pussy-riot vrij kunnen krijgen, wist nie dat de Russiese staat zo met de kerk 4 handen op 1 buik waren zeg, is ff een zijspoor , maar toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Hannah, ik hoop dat je de zon weer snel ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Goedemorgen luitjes, die Jaap, altijd gevoel voor humor. Een broodje hagelslag zonder boter is als een taart zonder slagroom. Het lekkerst is het zo, wit brood, nog lekker klef, een laag boter, pindakaas en dan een laag hagelsag. Mmmmm, een pindarotsje. Hannah, ik hoop dat je je snel wat beter voelt, je weet het hé, het wordt ook weer beter, al lijkt dat nu niet zo. Een sterk ras bestaat niet in mijn optiek, ik lees het als een sterke persoonlijkheid met wilskracht. Zo is het waarschijnlijk ook bedoeld. Al begrijp ik wel dat het wat ongelukkig overkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Dat lijkt mij ook hoor Tina dat het zo bedoeld was of iets in die strekking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 goeie morgen kanjers. Poeh wat heb ik geslapen zeg, niet meer normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 een hele fijne morgen, inderdaad laatste dag van juli! wat vliegt de zomer. in Vlaanderen is het woord ras een ander woord voor soort, voor groep: ik bedoelde dus letterlijk: wow Bonita, nu behoor je ook tot de groep mensen dat sterk is om de strijd aan te gaan tegen de drank zo goed Hannah? Trouwens Bonita hoe voel je je vanmorgen, meid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Bonita! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 ach Borrrepummie jij past toch gaar nie in hokkie en zowiezo zijn hokkies nie waterdicht joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Ha Bonita, welkom hiero en succes joh, je klinkt positief das mooi hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 beste mensen, ik heb mijn uitspraak ongeladen bedoeld, als ondersteuning, super positief, zoek er aub niets achter als het kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 nou kan wel hoor maar zou nie willen. Maar is duidelijk joh en mensen moeten ook nie teveel zeuren hoor en daarnaast dialekt en spreektalen zijn soms zo verschillend hoor. Je was toch ook duidelijk met je uitleg duzzz nie dus nie druk over maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Och Lavendel, zoveel Frummels, zoveel interpretaties. Als jij het goed bedoeld hebt, dan is het gewoon goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Inderdaad Johan zo is het. Beat on the brat with a baseball bat oh yeah. What can you loose? *schrijffoutje, foei toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Goedemorgen mensen. Ik heb ondanks de migraine gelukkig goed geslapen en zonder hoofdpijn wakker. Het lijkt een betere dag dan gisteren te worden. En wat ga ik er lekker fris uitzien zo na 11 dagen :-) . Weg opgeblazen, rode hoofd! Bonita, sterkte vandaag en zet m op! Hannah, balen dat je een midere dag hebt. Hoop dat je de ruimte hebt wat leuks of ontspannends voor jezelf te doen vandaag... Lavendel, no worry's. Ik ga maar eens wat doen hier en kom later weer even om het hoekje kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Goedemorgen allen! Als alles wat er geschreven word hier, onder een vergrootglas komt te liggen, durf ik ook niets meer te schrijven..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Proberen toch om wel te doen Made. Makkelijker gezegd dan gedaan hoor, ik had dat van de week ook maar het ligt er altijd aan met wat voor 'n gevoel je dingen op schrijft, en als de intentie goed is maar een ander vat dat anders op moet ook die ander kijken naar waarom een berichtje hem of haar zo raakt. Nee ik blijf gewoon schrijven, en dat moet jij ook doen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Hey Madeliefje, je niet laten wegblazen, hoor. Ik hou ook stand ;-) Uiteindelijk heeft iedereen hier het recht om zijn zegje te doen. En soms is dat al eens minder leuk. Het zij zo. Het is steeds een aftoetsten van wederzijds respect. En met zo een gemengd publiek hier, vind ik dat dat al bij al heel goed meevalt. Hoe gaat het trouwens met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 goeiemorgen allemaal! Gaap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 oogjes uitwrijven Jen op stap geweest? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Nee lavendel, laat zitten babbelen op het forum hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden