AlbertRemmo Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 En Zonnetjes, Niets is het waard om te gaan drinken Sterkte met je zoon, en nuchter kun je er beter voor hem zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Dag lieve mensen, Vanmiddag mooi de zon op het strand meegepakt lekker windje, goed gezelschap dat laadt weer heerlijk op net barst hier een ware wolkbreuk los incluis onweer en dat frist weer heerlijk op Travel Soms misschien niet op de meest handige manier? Tuurlijk wel, het is jouw manier, dus die is goed! Je mindert naar je eigen tevredenheid Goed bezig dus VM Leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat mis je wel hoor, sowieso bij woorddomino Jane Wat een naar bericht het is een mooie leeftijd maar definitief afscheid nemen doet zeer sterke meid ER Bloos; dankjewel en wat heb je gedaan vandaag? Haddock Wij kennen elkaar niet maar 'zag' je al wel bij domino; leuk;) SB En gevangen? Lenie 9! Van harte met je viervoeter Bol Wat balen voor je maatje zeker als de pech in drievoud komt maar zeker ook vervelend voor jou; sterkte ermee Zon Drinken deed je en nu niet meer Hulp vragen deed je niet en kun je nu wel Gebruik ons er gerust voor Leef met je mee! Rapi Ondanks dat het zo pittig is houd je toch maar goed vol Klasse hoor! Spike Fijn dat je de leuke dingen weer ziet juist kleine dingen zijn zo waardevol Soothe Hoop dat Jimmy snel hersteld Lavendel Wat een naar nieuws:heart: en wat fijn dat je je vriendin kon opvangen nuchter, al bijna een maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Dank jullie wel voor jullie reacties. Bol, ik heb er alle vertrouwen in dat ik het droog hou. Ik geniet van het nu,chter zijn, dat laat ik mij niet afnemen. Waar ik nog het meest blij mee ben dat ik geen schuldgevoel meer heb. Niet meer ontevreden over mijzelf als ik meer gedronken dan ik afgesproken had met mijzelf. Rust 's ochtends en 's avonds ook trouwens. Heb nog energie om wat te doen. Goede vergelijking Bo, ik ga ervoor. Lavendel wat zullen jullie geschrokken zijn. Fijn dat je je vriendin kon opvangen. Soothe sterkte met Jimmy, is je hond denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ik heb trouwens ook een boete binnen voor burengerucht. klaar ben ik er mee. Het is voor dat tuinfeest 2 maand geleden met wat overlast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ik denk dat we het nu nooit meer zullen doen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Goh, Lavendel dat is me ook wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Fijn Johan, en ook nog buren om mee te eten. Laat ze lekker voor je koken joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Mijn buren mis ik nu wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Lieve mensen, Ik duik naar boven om morgen fris&fruitig te beginnen aan de tweede maand zin in! Slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Originally posted by: JaapIk heb trouwens ook een boete binnen voor burengerucht.klaar ben ik er mee.Het is voor dat tuinfeest 2 maand geledenmet wat overlast.quote> mijn oog viel op je postingmag toch hopen dat je een grapje maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 En als je slim aanpakt dan kook je ook af en toe, maar dan heel lekker. Dan onthouden ze dat weer beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Nee dat is echt hoor. 120 euro. Een strafbeschikking. Mogelijk ook nog geregistreerd. Strafblad zeg maar. Dat is dan weer lekker onduidelijk. Waarom staat er niet gewoon of ze het wel of niet registreren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Dat is een goeie Johan. Die heb ik ook. Goed voor heerlijke stoofschotels met geitenvlees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 welterusten allemaal. Ik duik mijn campertje in. Slaap lekker, droom zacht, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Jemig Jaap, moet toch ook niet gekker worden zeg geef je eens per jaar een gezellig feest en krijg je dit vind het persoonlijk te gek voor woorden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ja het duurt niet lang meer en we wonen hier in een politiestaat. Ik ken iemand die er wel een beetje kijk op heeft. Misschien dat we er nog iets aan kunnen veranderen. Dan moet ik wel naar de rechter. Dat burengerucht zou ik er wel uit willen hebben, dat was niet zo. Er was enkel geluidsoverlast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Maar verder maak ik me er niet al te druk over. Ik kan er wel door slapen. Wat ik ook maar ga doen zo. Je bent toch niet verbrand hoop ik op dat strand. Ik denk het niet, het was een wat waterig zonnetje vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Dus ik duik Bo en Zonnetjes maar achterna Welterusten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Jaap, als je dat burengerucht eruit zou kunnen krijgen zou dat mooi zijn ben wel benieuwd eigenlijk of het je gaat lukken ik sluit voor nu ook hier af nog even scrabblen op de pc en dan straks rozig en voldaan van een mooie dag te bed fijne avond nog allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Tx voor de lieve reacties. Oogjes vallen toe Ik kruip onder de lakentjes en ga luisteren naar de donder die even langskomt..... Slaapwel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Truste allemaal:lips: Ik ga ook mijn bed in tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ik lees net burengerucht is geluidsoverlast van buren. Ik dacht ruzie. Nou dan laat ik het er maar bij. Voor die 120 euro Er zijn vast wel wat buren die mee willen betalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Wat een onverdraagzame buren zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Hi Johan en Jen, De rest is inmiddels al afgehaakt zie ik. Johan wat fijn dat je zo ongeveer over bent en al contact hebt met je buren! Jen jij stond vanmiddag ingelogd, maar was er kennelijk niet. Een beetje verwarrend. Net naar een film zitten kijken. Het regent hier zachtjes, maar is nog erg warm. Dan nu toch maar afhaken. Welterusten allemaal. Ik heb het droog gehouden. Slaap lekker en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Misschien kan ik me voortaan maar beter uitloggen als ik er niet ben, Lytse, je hebt gelijk. Ik had het vandaag nogal druk, boodschappen, verven en nog van alles. Nu een ontspannend filmpje met Rowan Atkinson Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden