Soothe Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ietwat klam Spike. Maar wel een koel hoofd. En de nodige frisjes en ijsjes in huis. Een vreemde zomer is het. Mag wel even gezegd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Leuke foto Soothe. Zo iets is het ja:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Zoef Zoef. Vandaag bij de dierenarts. Een hoop gedoe. Gaat niet zo goed met Jimmy. Urine gebracht en er is bloed geprikt. Hij schijnt echt ziek te zijn. Ik word nog gebeld en er komen vervolg onderzoeken. Men heeft een idee, maar ik wacht tot er zekerheid is. Een groet allen. Zoef Zoef en weg ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Sterkte met Jimmy dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ik vind make up alleen mooi bij travestieten, dan wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ja ook voor mezelf en ik benijd zijn positie niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 En ik heb lekker rustig aan gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Zo eens naar de winkel wat eten halen. Ik woon dan wel in een woongroep, maar nu is iedereen met vakantie. Lekker rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Hoi allemaal Jane:heart:, dat zal een gemis worden Bor groeten en beterschap voor Niwi sterkte voor jou Spike go for it:heart: Mike sterkte met Jimmy, doe wat goed is voor hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Lieve Zonnetjes, ik kan me zo goed voorstellen dat je tegen die dagen opziet, het is ook niet niks waar je tegenaan zit te hikken zeg. Maar als je niet zo goed hulp kan vragen, helpt het ook om het gewoon maar op te schrijven wat je allemaal voelt, dan schrijf je toch van je af. Ik hoop echt dat je sterk kunt blijven meis want pfffttt ik zou niet graag met je ruilen. Maar gedeelde smart is halve smart, en we zijn er voor je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Dat water kwam onder de meterkast vandaan. Daar zit een buis waar het uit kwam. Dat was met geen mogelijkheid te stoppen, dus ergens zit een verstopping. Ik ben heel blij dat hij verzekerd is anders dan was hij echt helemaal over de rooie gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Goedenavond, Niet alles bijgelezen maar wel vandaag.. Wil je Niwi ook van mij sterkte wensen Bor en jij ook, valt allemaal niet mee.. Jane Zonnetjes, heel veel sterkte met je zoon en als je hulp nodig hebt en ze horen je niet: heel hard roepen! of gewoon nog een keer Goed jou weer te lezen Spike en Haddock de hardwerkende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ja heer Soothe, vergeet ik jou bijna.. dat kan natuurlijk niet Veel sterkte met Jimmy, je grote kleine vriend ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Spikie we gaan toch het aquatijdperk in nu hé? Er worden nu ook veel supergevoelige kinderen geboren die ook nog eens flink paranormaal begaafd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 O o Her Soothe dat zijn een hoop zorgen dan om je kleine vriend. Hoop dat de uitslag positief is en hij op een gezonde manier oud mag worden bij jou. hey die Coooooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Bol wat erg ook zo'n overstroming moet er toch niet aan denken dat mijn net gelegde laminaat vol bobbels zou zitten wat een ellende het is dan maar materiaal, maar het zou je maar gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ja Coooo en het ergste is dat hij ook al in een echtscheiding zit, adhd. heeft en nu ook nog eens bij z'n broer woont met z'3 new foundlanders, dus dat geeft ook spanningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 pfoe Bol.. alles komt in 3-en? wat een pechvogel een voordeel: het kan alleen nog maar beter worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Verder ben ik een beetje druk (aan het doen haha) dus daar ga ik nu mee verder latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 log ik uit zie ik Hannah binnenkomen even gedag zeggen hey Hannah hoi hoi en tot gauw weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ach wat jammer Co al weer weg. Had net willen vragen hoe het nu ging. Nou ja de volgende keer dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Hey allen, hey zonnetje Het is blijkbaar de dag van het zware nieuws. Heel veel steun aan allen hier hoor, oprecht xxx Vandaag is op mijn werk een collega plots aan zijn bureau overleden. Ik werkte niet naast hem, maar mijn vriendinnetje wel. Zo heb ik die even mogen opvangen in shock. Wat een toestanden allemaal.... Klinkt misschien niet gepast, maar ik ben opgelucht om dit alles nuchter te mogen meemaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Inderdaad Lavendel het is prettig dat je dat nuchter mee maakt, en een echte steun kan zijn voor je vriendin. Zij zal nu ook het gevoel hebben dat ze echt met je gedeeld heeft. Fijn dat je er voor haar hebt kunnen zijn meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Genieten is dat hè Spike? Het mag van mij nu ook met bakken naar beneden komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Toen Will en ik jaren geleden in de Ardennen waren kwam er op een gegeven moment zo`n zachte regen, je hoorde het wel regenen maar zag het bijna niet (ja als je buiten ging staan natuurlijk wel) We hadden toen de deur open van het huisje midden in het bos Verder niks te horen, alleen de regen. Dat geeft zo`n rust (voor mij dan) ik heb het daarna in Nederland nog twee keer mee gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden