Spring naar bijdragen

Donderdag 2 augustus 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Akelei: fijn dat het zo goed met je gaat. Ook nog productief!

@ Johan: gelukkig dat jullie al zo ver zijn. Beter even de vermoeidheid eruit janken dan de fles grijpen! Je blijft het rustig aan doen hè! Elke dag een paar dingen onder handen nemen en daarin reëel blijven.

Iemand hier heeft als ondertitel "als je de lat te hoog legt, moet je er altijd onderdoor"!

Niet doen dus en tevreden zijn met wat je bereikt!

Oma vertelt: ;)

@ Sha: ik las dat je gisteren lekker rozig je bed bent ingedoken. Was een fijne dag dus?

@ AR: een gemakkelijk dagje mag ook weleens hoor!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, o, wat bloos ik hier van al die felicitaties de hele dag! Teveel om ieder persoonlijk te danken! Dat is enorm lang geleden dat ik dat mocht ontvangen. Jullie geven me meer dan een mooi geschenk. :heart:

Ik heb de voorbije maand even veel gelachen dan gehuild denk ik. Zoveel emoties die voorbij paradeerden. Soms een echte wervelwind in mijn hoofd. En gelukkig af en toe flitsjes van rust en geluk. De weg naar mezelf, naar mijn eigen leven lijkt terug helder. 10 jaar en 20 jaar geleden ben ik nog is gestopt met drinken voor een tijd, maar nooit met het gevoel dat ik nu heb. Nu is het onderbouwd, voorbereid, vol verlangen. Ik wil geen tijd meer verspillen en durven volledig in het leven te staan.

@johan: grienen van vermoeidheid: dat ken ik, doe ik bijna elke dag enkele minuten, ik zit echt te wachten tot die vermoeidheid overgaat

@ AR: zulke slingers man!

@Lidia: wat een droom naar de woestijn!

@sha,lytse,nancy,gaby,gwen :sun:

@thaoll, super: het is zo ondersteunend om zulke positieve berichten te lezen :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lavendel1

Dank voor alle lieve woorden! Zonder alle lieve mensen van het forum was het me ook niet gelukt! Dus zet ik hier alvast in de huiskamer een berg taartjes klaar, mini pizza's, gekleurde snoepjes en massa's drankjes van hibiscusthee, koffie met slagroom, tropisch vruchtensap en vooral veel water!: tast toe!

Bo is nog hard aan het werken vermoed ik, dus die vliegt straks wel binnen...

Yeeh! 1 maand. Dat was wel een heeele lange, intense....

quote>


Goedenavond lieve mensen,

Wat super lief
al jullie lieve ondersteunende postings

Ja, ik doe het zelf
Ja, ik had het nooit zonder Lavendel gered
Ja, jullie allemaal gaven me inzicht en kracht AdB te worden
Dank dank dank jullie wel!
:heart:

De tafel heb ik inmiddels aangevuld met olijven, diverse soorten tapas, stokbrood met tapenade en aoli. Verder 10 verschillende soorten kruidenthee. Dus ik zeg... schuif aan.

Echter...
Voor Lavendel en mij is het feest
dat geldt alleen helaas niet voor iedereen
daarom wens ik degenen die het moeilijk hebben sterkte:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga afsluiten kanjers. Heb net een vriendin die ik al 56 jaar ken aan de tel. gehad. Ze maakte me er op attent dat er op you tube filmpjes staan over het vroegere Scheveningen. die heb ik net zitten kijken en ben er een beetje van ondersteboven. Werd ook een beetje emotioneel en dat mag.

Trusten allemaal. :heart::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ AR: ik bedoelde jou niet gekkie, maar dat vreselijke mannetje van HA op die link die je geplaatst had.:D

@ MarQ: goed dat je het weer droog gehouden hebt. Zit je nu echt weer op het goede spoor?

@ Rickert: je bent alweer weg, tijdje niet gezien.

@ Zonnetjes: nog een prettige vakantie en sterkte de komende week.

@ Bollie e.a. welterusten en tot morgen voor jullie.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
@ AR: ik bedoelde jou niet gekkie, maar dat vreselijke mannetje van HA op die link die je geplaatst had.:D
quote>


Ik dacht al: wat krijgt onze Lytse nu? :huh::D
Goeienavond allemaal! Felicitaties voor Bo en Lavendel! Een maand is al best lang!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...