Spring naar bijdragen

Donderdag 2 augustus 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag mensen.

Even laten weten dat ik het nog steeds droog hou.

Door het afbouwen van de medicatie,

voel ik me niet zo goed.

Dat gaat vast weer over, maar heeft tijd nodig.

Ik lees wel mee zo nu en dan,

is even beter voor me.

Mijn stemmingen wisselen nogal

en ik wil niet kribbig of chagerijnig hier reageren.

Dus ik bescherm jullie én mezelf even. ;)

Hier thuis krijg ik alle steun en bij de AA ook.

Vanavond mag ik weer.:)

Borretje,

ook hier voor jou een :heart:

Hou je goed meis!

Super,

fijn dat je zo een positief bericht schrijft!

Fijne vakantie verder.

En voor allen die het nodig hebben en de rest ook natuurlijk! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Nog lang niet bijgelezen, maar alvast:

:present::present::present: voor Lavendel en Bo, voor hun eerste maand droog;

@ Will: hou het zo droog mogelijk op vakantie joh.:rose:

@ Bor en Niwi: voor beiden sterkte en van harte beterschap voor Niwi:present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ R. Liesje: goed dat je weer gestopt bent. Hou vol hoor.

@ Super: jij gaat ook goed. Fijn dat je hulptroepen hebt. Blijf alert hè.

@ Fred: ik had je al gemist. Weer lekker aan het sporten; dat geeft een evreden gevoel (werkt tenminste bij mij zo).

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Dylan: wij missen elkaar hier regelmatig. Voor zover ik het kan zien ga je goed. Blij voor je.

@ Gabs: was inderdaad schrikken, het bericht over Niwi. Gaat het verder goed met je?

@ Madelief: blijf bij jezelf hoor en doe wat goed voor jóu is. Leve de hulptroepen en de AA. Je redt het! Ik weet het zeker.

@ Japio: nog steeds alleen in de woongroep, of zijn er alweer vakantiegangers teruggekeerd? Bij ons gaat het ook zo dat mensen een briefje in de bus doen om aan te kondigen dat ze een feestje hebben. Heeft nog nooit tot problemen geleid! Chagrijnig stelletje daar bij jullie.

@ Bonita: de eerste week is, denk ik, de zwaarste. Je bent goed op weg. Hoe vol hoor!

@ Nance: kom je alweer in een nieuw ritme, na je tentamens? Goed tot rust komen hoor en inderdaad eens iets anders lezen dan een studieboek. Heerlijk.

Voor jullie en alle anderen die ik niet genoemd heb, een fijne dag en tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal

Lavendel

:D:heart::heart::heart::D:light::light::light::D:sun::sun::sun::D:heart::heart::heart::D:light::light::light::D:sun::sun::sun::D:heart::heart::heart::D:light::light::light::D:sun::sun::sun::D:heart::heart::heart::D:light::light::light::D:sun::sun::sun::D:heart::heart::heart::D:light::light::light::D:sun::sun::sun::D:heart::heart::heart::D:light::light::light::D:sun::sun::sun::D:heart::heart::heart::D:light::light::light::D:sun::sun::sun::D

Gefeliciteerd met je maand

Bo

:):musicnote::musicnote::musicnote::):present::present::present::):moon::moon::moon::):musicnote::musicnote::musicnote::):present::present::present::):moon::moon::moon::):musicnote::musicnote::musicnote::):present::present::present::):moon::moon::moon::):musicnote::musicnote::musicnote::):present::present::present::):moon::moon::moon::):musicnote::musicnote::musicnote::):present::present::present::):moon::moon::moon::):musicnote::musicnote::musicnote::):present::present::present::):moon::moon::moon::):musicnote::musicnote::musicnote::):present::present::present::):moon::moon::moon:

Gefeliciteerd met je maand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond.

Wat een korte draad vandaag, zo gelezen, dat is wel eens anders geweest.

Die van gisteren bracht veel slecht nieuws: voor degenen die het betreft: sterkte.

Vandaag 2 weken en het gaat nog steeds goed, alleen ben ik zo vreeselijk moe. Het wordt erger i.p.v. minder.

Voor juliie roepen: luister naar je lichaam, dat doe ik en slaap heel goed.

Lag er gisteren "al " om middernacht is, en sliep snel, ondanks het onweer.

Die klap van 4 uur heb ik niet eens gehoord en toen ik vanmorgen zag dat het regende, ben ik gewoon nog 3 uur verder gaan slapen.

Ik heb wel een plan van wat er gebeuren moet, maar als ik zo moe ben, pak ik er maar 3 van. Huishoudelijke zaken kunnen wachten.

Er kwam iemand die mijn dakkapel gaat schilderen, het huis is niet van mij, maar sommige stukken wel. Geeft toch vaak zorg.

Vorig jaar moest dat al, maar toen was het ook zo nat en dan heeft het geen zin, want er zitten rotte stukken in.

Verjaardagskaart met inhoud naar mijn kleindochter geschreven en mijn vriendin kwam met met een cartridge voor mijn "nieuwe" printer, die ik een jaar geleden gekregen heb. Wat een gedoe altijd.

Gisteren hebben we ons ticket voor nov. naar Cairo geboekt, de laatste 2 stoelen. Ja we gaan de woestijn in voor 2 weken. Hoe droog kan je zijn!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lavendel en Bo een maand?

Dat is natuurlijk een felicitatie waard :D

Voor jullie hierbij even een groot bos

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, hele vakantie op Corfu

wens je een fijne en ontspannen tijd toe :rose:

gaat ge wel mooie foto's plaatsen vanaf daar!

kan ik op afstand met je meegenieten :D

108 rozen voor Bor.....

heb je vast geen geschikte vaas voor :D

nee, gewoon even een knuffel op afstand :heart::sun:

Fijn Liesje je weer te lezen

voor jou, Nova en Bonita een grote :present:

Jane, dagje sauna...doe je goed! :heart:

Ik lees Dylan zijn reactie op Jaap zijn buren/boete

als ze waren uitgenodigd en dat je geen aangifte tegen jezelf kunt doen

:D nou Jaap, werk van maken zou ik zo zeggen :D

Goed bericht van Super om te lezen!

Lidia, toch ben ik ook een hele periode heel moe geweest

ik denk toch dat je lichaam nog steeds aan het herstellen is

iets wat we ons zelf jaren hebben aangeleerd

lijkt mij, dat het lichaam aan moet wennen als we dat afbreken

maar een felicitatie voor je 2 weken :present::light::present:

vakantie naar Cairo....hmmm..da's niet verkeerd :D

Madelief sterkte bij afbouwen van je medicatie!!

Hopelijk voel je je snel wat beterder.

Lytse en Gabs :sun:

Lenie, misschien heb je morgen wel een betere dag :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaag ik nu iedereen weg?

Vandaag vond ik iets wat ik genoteerd had van het forum:

Wraak en wrok zijn de grootste vijanden van een verslaafde.

Dit trof mij en ik besefte dat, hoe moeilijk het ook is, je beter bepaalde zaken met vrienden of buren of wie dan ook kunt uitspreken dan dat je jezelf opvreet en naar de fles grijpt.

Mss zijn de problemen niet op te lossen maar dan heb je het tenminste geprobeerd en kun je beginnen met loslaten. Iets dat zo ongeveer het moeilijkste is dat er bestaat.

De kook wekker gaat, niet voor mij, maar voor de aardappeltjes.

Ik kom later nog wel even voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shahire,

ben het helemaal met je eens, en dan te bedenken dat ik langer gedronken heb dan jij, neem dat maar van me aan. en ook ouder ben dan jij, dan duurt het nog langer om te herstellen.

Ik ben al blij datk er zonder kleerscheuren (voor zover bekend) ben afgekomen.

We slapen 1 nacht in Caïro en gaan dan echt de Western Dessert in, slapen onder de sterren of als we willen, in een tentje.

Dus echt de woestijn in. Ik hoop dat ik dan niet zo'n pijn in mijn rug heb als ik nu heb. Zo'n vermoeidheidspijn in de nek en schouderbladen. Zal er allemaal wel bijhoren.

Stug doorzetten, ben al veel te vaak teruggevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei,

daar zal ik dan maar van uitgaan en er is nog een paar maanden te gaan.

Had ik al vermeld dat we de laatste 2 stoelen hadden?

Ik kan wel zeggen dat ik met woestijnen bekend ben, bijv. de Sahara doorgetrokken, toen dat nog kon en wonderlijk genoeg, als er geen drank was, dan dacht ik er ook niet aan.

Nu echt even eten maken.

Ben blij dat het goed met je gaat, ik heb gisteravond maar weer eens teruggelezen op de rookmelder, want dat is letterlijk in rook opgegaan.

Niet het draadje maar mijn pogingen.

Nu echt even eten maken.

AR, ja, met mij kun je lachen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...