lavendel1 Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 goedemorgen iedereen! ! ondanks de vermoeiende dag gisteren, laat gaan slapen, wonderlijk uitgeslapen om half negen ik durf niet uitrekenen hoeveel uren een mens steekt in het uitslapen van zijn roes.... verse eitjes, aardbeien, njammie!! gisteren een prima fris niet plakkerig alcoholvrij sprankelend drank ontdekt: Bionade met gember en sinaassmaak. Heerlijk alternatief ! Nu maar zoeken waar je dat kan krijgen..... en hier dames: zonovergoten straalblauwe lucht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ik ga vandaag weer werken in het restaurant tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 tot later AR ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 O Bor je hebt het al geschreven. Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 goedenmorgen hier schijnt de zon volop maar niet in me hoofd vandaag is mijn kleindochter jarig omdat mijn zoon niet welkom is en daar veel verdriet van heeft heb ik besloten om ook niet te gaan..of het een goede beslissing...weet ik niet ik ga maar flink poetsen hier ..dan is de dag zo om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ik herken je gevoel Spike:present: Sterkte, goed dat je volgende week gaat helpen! Ik zit ook niet lekker en wil niet gaan drinken. Maar ik voel me zo miezerig na de euforie. Ik was echt superblij met mijn racefiets. Val ik er af en is mijn knie weer aan gort. Ik lig dus met pijn in bed te janken. Ik heb geen pillen en drank in huis, dus dat is goed... Maar ik wil zo graag. Mijn man is even weg en ik voel me gelijk diep eenzaam. Genoeg gezeur! Het is opgehouden met regenen en het zonnetje breekt door. Het is nog steeds weekend en mijn man komt straks wel weer thuis. En vandaag neem ik de eerste ook niet. Liefs Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 spike tuurlijk ben ik blij dat ik een zoon hebt maar al het verdriet wat erbij hoort is niet prettig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Zou ik mijn zonde bekennen, of gewoon goeiemorgen wensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Lieve Snoep Vervelend om zo'n dilemma te hebben Zou je zoon het juist niet fijn vinden ondanks dat hij niet welkom is dat jij als oma er wel naar toe gaat Die kleine kruimel van 2 jaar vindt dat natuurlijk leuk En wellicht door juist gewoon ernaar toe te gaan puur omdat jij haar oma bent en van haar houdt en dus naar haar verjaardag wilt trekken de anderen zich positief op aan hoe jij ermee omgaat 't Is maar een invalshoek hoor Snoep snap dat het allemaal niet eenvoudig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Lieve Jen Waar jij je het beste bij voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 ik heb een "dik" hoofd Bo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 bo tuurlijk heb ik daar ook over na gedacht ik zit tussen twee vuren in het moet eerst maar eens rustig tussen de twee ouders worden ik kan daar niet gaan zitten als haar eigen vader er niet bij mag zijn mijn zoon is een moeilijke jongen..is ook heel lief maar kan niet met emotie omgaan... nee denk dat het beter is zo als het goed is gaan we volgende week zaterdag met zijn alle naar de efteling en dan vieren we het daar maar een beetje over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Spike Hoop zo dat je je beter gaat voelen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Hoe is dat gekomen Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Als het voor jou zo beter is Snoep dan is het goed:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ik ben meegegaan met het lief en vrienden, en er werd behoorlijk wat gedronken. Verder geen enkele aanleiding of trek. 'k Moet misschien beter niet meer meegaan, want vrolijk word ik er niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 De efteling snoep! Dat zou ik eerlijk gezegd ook nog eens graag doen hihi :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Liesje Voor mij helpt het consequent het forum te lezen tijdens mindere momenten/dagen en zéker ook als het goed gaat Want juist als het goed gaat blijf ik me door het forum ervan bewust dat die trek zomaar om de hoek kan komen kijken Door de frummers blijf ik er op bedacht en kan ik er gemakkelijker mee omgaan Succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Sterkte Snoep ! Jen... kan gebeuren, vandaag weer verder! Succes! Sorry dat ik niet meer weet te zeggen, ik ben gewoon niet okee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Dank je Bo! Lief van je! Ik heb vaak moeite met het bijhouden van het forum. Het gaat me allemaal een beetje snel. Al wil ik natuurlijk wel graag weten hoe het met jullie gaat! XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ik ga vandaag inderdaad weer stug verder Lies. Veel moed jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 'k Ben ook niet zo in de stemming om andere mensen op het forum te laten "doordringen". Veel spuitwater drinken maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Jen t Is natuurlijk gezellig om mee te gaan daar word je wel vrolijk van toch als er geen aanleiding en trek waren kun je dan wel achterhalen waarom je overstag ging? Dat helpt mij altijd als de behoefte opkomt waarom heb ik dat? waarom zou alcohol het bevredigen? antwoord: niet en dan verdwijnt de behoefte weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Dag allemaal, Hier begint de zon een beetje door te komen, dus geef de moed niet op. @ Alf: lang niet gezien. Ik hoop dat het goed met je gaat. Gefeliciteerd. :present: @ Liesje: wat balen joh dat je gevallen bent met je race-fiets. Probeer het vol te houden zonder pillen en drank!. Niet je man er op uit sturen hoor! Inderdaad hier gewoon meelezen en met ons delen hoe je je voelt, ook al is dat balen! @ Jen: had je diep van binnen, voordat je besloot mee te gaan gisterenavond, soms al bedacht dat het niet erg zou zijn als je een drankje meedeed? Ik vraag dat, omdat ik bij Tactive heb geleerd (en ontdekt van mezelf) dat ik me soms zo manoeuvreerde dat ik kón drinken en het dan ook deed. Vandaag nemen we de eerste niet! @ Hannah: ik wil er ook een nieuw geheugen bij. Het mijne vertoont mankementen. @ AR: werkse. @ Gwen: ik ben blij voor je dat het contact met je ouders zich herstelt. Verder sterkte aan allen die het vandaag nodig hebben, zoals o.a.: Snoep, Bor, Niwi en Spike. We maken er een droge dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden