witte Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Hee nichtje Sha... Jij heb dus t zelfde syndroom als ik. Lekker tegen de boel aan blijven hikken Ipv dat we het nou gelijk doen en dan daarna lekker gaan uitrusten... Nee hoor, lekker tegen de bult aan hikken pfff T zal vast in onze familie zitten nichtje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 helemaal mis gegaan vandaag ben echt helemaal over me toeren geen drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Zit vast in de familie Witske soms ben ik heel veel van plan maar weet gewoon niet waar ik zal beginnen ondanks een lijstje! moest ik een telefoontje plegen, uitgesteld geen zin in op dat moment omdat ik al weet ruim een half uur te zitten dus uitstel.... moet het evengoed vandaag nog doen nu spijt dat ik het al niet gedaan heb haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Inderdaad geen drank Snoep nu je koppie erbij houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Ik ben naar de kerk en begrafenis geweest van mijn buurvrouw. Weinig mensen van haar eigen leeftijd meer over. gelukkig wel veel van de latere generaties en het is fijn te horen hoe ze voor anderen was. Naast mijn beeld en herinnering van haar. Dochter noemde haar oma relax (een samentrekking van haar voor en achternaam), nadat mijn moeder stierf. Mijn moeder scheelde exact één maand met buuf, dus was fijn dat zij nog een soort van oma band met haar voelde. ze ging wel eens mini-stekken, een van de grootste hobbies. Nu vertelden haar kleinkinderen daar ook over. En zo wisselen goede en pijnlijke herinneringen en gevoelens zich af op deze dag. En ik kan me indenken hoe de vrienden en fam. van Niwi ook in twee werelden leven. Het leven is niet eerlijk en het leven is niet gemakkelijk en de dood doet daar soms nog een schepje bovenop. Misschien helpen al onze gedachten en kaarsjes er wel wat bij:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Snoep meis, geen woorden maar veel gevoelens:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 is moeilijk sha lijkt wel of me wereld vergaat op dit moment voel me zo vernederd en belazert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Heeft hij toch een ander snoepepoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Jane, ik merk ook dat de generatie van mijn moeder is uitgedund weinig van die leeftijd die nog op begravenissen erbij kunnen zijn fijn dat je heen kon gaan en toch op die wijze ook nog afscheid van haar hebt mogen nemen zal voor jou ook een groot gemis zijn en voor je dochter natuurlijk ook na zoveel jaren naast elkaar te hebben gewoond en ook lief en leed te hebben gedeeld Mijn gedachte zijn vandaag ook bij Niwi en zijn familie meer dan aan hem denken en een kaarsje branden kunnen we niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Wat rot zeg Jane, das ons voorland hoe ouder je wordt des te minder mensen er op je begravenis komen. Dat je iedereen om je heen ziet gaan, vind ik t ergste als oudere mensen daarover vertellen.. Ben het helemaal met je eens Sha, Laten we hard duimen en onze positieve gedachtes naar "den Niwi se" toesturen en het beste er van hopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Dag allemaal, Voor velen vandaag een moeilijke dag. @ Nance: ik vond je posting mooi. Inderdaad is het leven niet altijd eerlijk. Voor kinderen is het wel belangrijk dat je uitlegt waarom je iets anders doet dan verwacht en vooral dat je je aan beloften houdt. Grote les uit mijn tijd in de kinderbescherming. @ Snoep: ik sluit me bij Sha aan. Laat je niet overspoelen door verdriet en hou het droog! Als het weer beter gaat ben je trots op jezelf. Al met al een rotsituatie voor jullie allemaal. Hier nog een uitsteller Sha en Witte. Vooral de rotklussen blijven liggen. Helaas bestaan er geen kaboutertjes! Vandaag wel, tussen de buien door, naar de kapper geweest. Nu is er net een stukje van een tand afgebroken! Vorige maand had ik net eindelijk de tandartsklus afgerond, moet ik er wéér achteraan! @ Bor: ik leef met je mee. @ Jane en ER: sterkte met het verlies van dierbaren. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 aahhh de tandarts nog wel Lytse waar je achteraan moet. ja en zonder dat stukje blijven lopen is t ook niet he. Nou succes ermee!! Ik ga ff eten Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Sinds ik net schreef over die kaboutertjes, moet ik steeds denken aan iemand van het forum, met een auto-immuunziekte; hij houdt van voetbal en is steeds aan het trainen; schrijft veel over zijn vader en schreef ook weleens over kaboutertjes..... ik kom toch niet op zijn naam. Heb al gekeken bij de pagina's van wie is wie. Wie is het ook weer en hoe zou het met hem gaan? Iets met een "O" erin? Nu maar aan het eten. Tot straks. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Toine heet hij Lytse;) eet smakelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 ja witte hij heeft een ander is nog een vroegere vriendin van me hij heeft de jongste mee genomen die nog geen eens wist dat het over was tussen ons is daar blijven slapen ik heb heb gezegd dat ik dat niet wil en dat hij de jongste naar huis moet brengen we hebben toen erge ruzie gekregen..en ik heb hem ook gezegd dat ik hem nooit meer wil zien..alles per sms is allemaal niet goed voor de jongste...is helemaal van slag ik weet niet meer wat ik ermee aan moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 jane..sorry...ik vergeet dat het voor jou ook net makkelijk was vandaag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 17.24-18.10 1e telefoontje gepleegd hèèl veel goede adviezen meegekregen van mijn moeder en nu aan het eten beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 soms na zo'n gesprek denk ik wel eens zou er bijna een borrel van gaan nemen doe ik natuurlijk niet ben blij dat het mensje van 86 er nog is en later zal ik vast nog wel wat aan al die adviezen hebben nu soms al... maar ik hoor vaak dezelfde eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Jane heel veel sterkte meis. Het doet altijd pijn om iemand waar je veel mee op hebt, te verliezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Dat is inderdaad geen slimme zet Snoep. Zo'n kind is nog zo ontschuldig en snapt er misschien allemaal nog niets van. Tja het is moeilijk om dit te hanteren, maar ik denk dat hij vanuit zichzelf moet vertellen hoe hij het heeft ervaren, en geen druk achter zetten misschien het beste voor het kereltje is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 snap gewoon niet waarom ik er nog verdriet van heb dat ik de eer niet aan me eigen hou waarom ik me zo laat gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Snoep als je er geen verdriet van had had het ook minder voorgesteld ben ik bang. Dus logisch dat het no zo'n pijn doet, zeker als er een "vervanger" in beeld komt. Het is geen kwestie van de eer aan jezelf houden meis het is een kwestie van deze pijn durven voelen. Je hoeft niets terug te doen, niets te smssen en nooit meer willen zien, is ook zo definitief. Nu niet is wat er telt voor je. Rust en misschien wat afstand als dat kan mbt jullie zoon. Hij is belangrijk en jij en je ex moeten zelf zien in het reine te komen met alles. En dat kun jij. Zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Snoep ik denk juist dat het goed is dat je je laat gaan, en het niet weg zuipt. Je bent tenslotte met die man getrouwd geweest dus is het toch logisch dat het pijn doet als hij vertrekt met een ander? Hoe dichter iemand bij je staat des te meer kan die persoon je op je ziel stampen. Dat is nu eenmaal zo. dit is echt goed meid, dit is vewerken en niet weg drukken. Echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Een pijnlijke geschiedenis Snoep. Elkaar blijvend pijn doen is de relatie ondermijnen. Vaak kunnen echtelieden niet anders en dat maakt het allemaal nog pijnlijker. Zorg dat je zoon niet de dupe wordt van jullie onvermogen op een andere manier met elkaar om te gaan. Ik wens je veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden