albertina Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Originally posted by: gwenSlaap goed, moeilijk weg te leggen, jouw boek...quote> Ja zeker, het is het 1e boek wat ik lees vanvan der Heijden maar het smaakt nu al naar meer.En nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Wat geweldig nieuws, Zonnetjes. Jij slaapt goed vannacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Slaap lekker Tina Zonnetjes, kan me je opluchting goed indenken fijn dat hij een pacemaker kan krijgen zal heel wat spanning nu van je afvallen hoop dat je goed kunt slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 En ik sluit ook af nog fijne voortzetting en goede nacht voor straks gewenst! zwaai zwaai...........zoefffffffffffffffffffffffffffffffffff weg is ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Dank je wel voor je uppiedate, Bor. KMW Slaap goed, ZoeffffSha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 ADB heeft zo zijn nadelen te veel koffie drinken op café voor het slapen gaan :-( hele mooie postings vanavond, warme sfeer! Zonnetjes en Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Slaap goed Bor, Ik duik ook naar boven... oh, dat zijn Bo d'r woorden. MGWO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 duiken gaat toch alleen omlaag??? slaap lekker Gwen. Zonnetjes, wat geweldig, er is weer hoop en vertrouwen ook zo te lezen, mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Albert & Albertina wat een fijne postings ik voel me vereerd jullie te hebben leren kennen de een wat intiemer dan de ander:D:o en Niwi's kaarsje brandt nog:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Ben al weer over de datum maar better let dan net, dus onze Royal ADB Frummers van :heart:e met deze giga mijlpaal voor jullie al weer zo gewoon misschien maar nog alle dagen een voorbeeld voor hier/mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Hier brand een ADB kaarsje, voor alle lieve mensen hier die wel is een beetje steun(beertje) kunnen gebruiken. Inderdaad veel mooie woorden vandaag. Zonnetje, pak van je hart zeg, dat zal je even wat rust geven. Bor, dank je voor de update. Ik wilde er niet naar vragen, maar ben nu weer op de hoogte. Ik stuur je veel KMW Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 He, droogstoppels! Hier ook te weinig gedaan, maar wel klaar voor overmorgen toch 'n paar dagen weg. Schilderen is niet mijn ding, gaat veels te langzaam, en ik hou van dingen zoals ze zijn, not done up. Zou heel goed in 'n lekvrij pakhuis kunnen wonen. Mooie post, AR. Spike, laat het niet doorbijten, dan wordt het spite. Jullie, jij en Jopie, wilden het keurig houden, Doe dat dan ook. Schuld is voor de Roomsen, en geloof me, ik weet het. Dus gooi niet met niks, om 't cruyfiaans te houden. Voor de rest, zoals gebruikelijk: hou 't zo droog als je wilt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden