Lenie Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 boeken in de reclame bij de AKED.. meteen 1 mee genomen ( van zoon gehad..lieff) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 De dag zit er weer op hier. Nog een dagje en dan ben ik vrij en wordt het mooi weer. Eerst nog zien natuurlijk. Maar het zou goed uitkomen. Maar straks eerst eten, en dat doet me er aan denken, ik zou iemand uitnodigen. Oeps, beetje laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Beter laat dan nooit Jaap eten we gewoon een uurtje later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Hallo luitjes, Ik ga weer meeschrijven en probeer wat bij te lezen. Na een lange poos van wegwezen en na de val van 25 februari waar alcohol in het spel was wordt het weer eens tijd. Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Van harte welkom terug doorzettertje Desi:sun: Jammer dat het ff niet goed is gegaan maar gelukkig dat je er weer bent meis. We gaan er weer voor hé? Snoep hoe is het nu met je? Is het vandaag een gelukt om een heel klein beetje beter in je vel te zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Moedig van je Desi. Welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 1x gebruikte ik alcohol. Of alcohol of mijn hersentrauma hety eerste was weten we niet. Het is dus 1 x gebeurd maar ik weet van niks meer. Sindsdien nooit meer maar de gevolgen (lichamelijk) zijn zwaar.Was aan het werk wat nu niet meer kan wat ik verschrikkelijk vind. Links voel ik middelmatig en mjin rechter polis wordt de 23e nog geopereerd want die is verkeerd aan elkaar gegroeid. Ik raad iedereen aan zo ver mogelijk van alcohol af te blijven.Dit gun je neimand toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Doorzettertje Desi ???? Ik denk hier toch een beetje anders over. Desi staat op een jaarpact en ging voor 100% droog!! Niet zo'n doorzettertje dus. Desi ga er nu eens echt voor. Actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Nu wel Soothe. Dacht niet meer terug te vallen en ben nog steeds onwetend maar het is gebeurd. Daarna natuurlijk niet meer. Ik ben wel een doorzetter en wil nooit terugvallen. Maar alcohol doet wat met me wat ik niet kan uitleggen. Het is rotzooi dat is zeker. Het heeft mij helemaal kapot gemaakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Heer Soothe ik bedoel met doorzettertje dat Desi toch weer terug gekomen is en niet door is gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Ja Desi. Ik ben soms wat rigide in deze. Mede omdat ik weet hoe alcohol kan slopen. Ook heb ik je worsteling van nabij meegemaakt. Desi, dat wil je niet weer. De droge periode is natuurlijk niet weg. Goed dat je er weer bent, dat zeker. Succes op je weg Desi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Goed Bolletje. Vind ik ook. Altijd terugkomen. Beter nog wat meer schrijven. Het forum werkt, dat is een feit. De mopperpot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 oké mopperpot:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Kwoot Maar alcohol doet wat met me wat ik niet kan uitleggen. unkwoot Hebben we allemaal wat last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Desi, welkom in da house maar weer. Moedig dat je weer terukomt ook jammer dat je niet aan de bel hebt getrokken voor je ging drinken. En Desi, hier hetzelfde hoor, alcohol doet wat met mij, ik kan er niet mee omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Desi, fijn dat je je weer komt melden ik zag dat je ook aan de refusal zit nu droog houden hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Japiooooooo............... gisteren stond je 17 maanden droog schoot me net te binnen dus alsnog een dikke voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 slinger krijg je wel met 1,5 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Hoi Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Ja jammer dat ik niet aan de bel heb getrokken.Alleen wist ik dit zelf niet. Raar maar waar.... Nu ben ikgehandicapt. Had ik maar aan die bel getrokken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Welkom terug Desi. Misschien is het nu je bent gestopt met drinken mogelijk om te gaan verwerken wat er allemaal is gebeurt tijdens je drankperiode. Een plaats geven en leren leven met je misschien wel blijvende kwetsuren. Ik wens je daarbij veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Rudy Ik heb eenmalig gedronken maar dat was 1x te veel. Het is erg lastig te accepteren. Ik doe zeker mijn best maar wat is dat moeilijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Desi: ik ken je van mijn begintijd hier. Wat is er toch met je gebeurd?? Voel me begaan met je, maar je hoeft niet te antwoorden hoor! Ik heb lang niet geschreven, maar blijf vandaag ingelogd staan, vandaar deze reactie. Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Dees las ik het nu goed, je hebt je pols gebroken en dat is verkeerd aan elkaar gegroeid? Ik kon er niet zo goed uit komen. Er is iets gebeurd op de dag dat je gedronken had, en nergens meer van af wist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden