Yvonne Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Goedemorgen luitjes. Is het vandaag nationale uitslaapdag? In ieder geval staat de koffie door te lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Goedemorgen Yvonne. Koffie, daar ben ik aan toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Goeiemorgen mensen ik zit nog aan de thee, maar een lekkere stevige bak troost sla ik niet af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Morgu Jen en Jane.. Jane nachtdienst gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Goedemorgen. Ik noem dit nog geen uitslapen, zeker niet op mijn eerste dag weer als werkloos. En voor Jane is het ook vroeg. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 goede morgen frummels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 nog steeds Von ff pauze (koffie?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Morgu Jaap en Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 ja Jaap sta dr mee op en ga dr mee naar bed dit forum dus he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Oh nee, werkzoekende, of nog erger, in between jobs. Das waar ook, Jane ging een nachtje doorhalen. Dat kan ik niet meer op mijn leeftijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Het is net een echte verslaving. Maar toch, een element ontbreekt een beetje, de deceptie en spijt achteraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 dit is een van mijn gezonde verslavingen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 ik word nog eens verslaafd aan spuitwater. En tomatensap. En eskimo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 eskimo? ijs??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 nee, tonic met pompelmoessap. Lekker, maar geen idee of het gezond is :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 denk het wel Jen de grapefruit dan de tonic? kinine toch ook? is medicijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Goedemorgen allemaal, Dag één is gestart en inmiddels in volle gang en ik zou graag mee doen met de dagpact. Ik log zo wel gelijk weer uit, even opruimen en spulletjes pakken en dan lekker naar het zwembad met de kleine meid. Een hele fijne (en hopelijk zonnige) dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Nicky als je Alberts posting met quoten oproept kun je je naam erbij zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Kinine is goed tegen malaria. En als het zo doorgaat met ons klimaat, die regen en die hitte dan duurt het niet lang meer en dan hebben wij er ook last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Zolang ik maar geen lariam moet slikken. De bijwerkingen zijn bijna erger dan de ziekte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Je kan het ook gewoon overtypen. Het zijn nog maar twee namen. DAGPACT Albert Lytse Nicky Jaap Nu vier, dat wordt al vervelender Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 ik krijg net een mail door hoe die muggen milieu-vriendelijk te killen:D zet m zo op tips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Lariam is wel een beetje passé geloof ik. Ik had er niet heel veel last van, maar een beetje unheimisch gevoel kreeg ik er wel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Ik sla ze gewoon dood, is dat niet milieuvriendelijk genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden