bolletje Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Oké Rudy ik zal het morgen gaan proberen. Heb er ook een kussen bij gekregen dus erg goed voor m'n nek want daar zit bij mij toch wel veel spanning. Ik heb Jane altijd zo enthousiast gehoord over dat matje. En als het voor mij ook werkt, ga ik het zeker veel mensen aanraden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Ja Bonita het went echt, niet te lang achter elkaar en dunne sokjes aan. Die moet ik aan want anders lijd ik helse pijnen vanwege de neuropathie in mijn voeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Zo, daar kom ik weer even kijken. Bonita; je bent er nog/ weer! miste je al. Goed hoor, 2 weken! Visjes; Het is echt. De trek gaat weer net zo hard weg als het gekomen is. Morgen voel je je zo ontzettend blij en goed! Hou dat maar voor ogen! Die ellendige kater en die naar alcohol stinkende slaapkamer in de ochtend, bah, wat bleef die vieze geur goed hangen!Als ik daar al aan dacht dan vertrok de trek s avonds. Steunbeertje, jeetje, het verkeerde glas! Schrok je je niet rot? Wel fijn dat je meteen weer weet dat je lekker doorgaat met stoppen;-) De slaapmatjes vliegen me hier nu zo vaak om mijn oren. Het is gelukt! Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en ga er even op Googlen haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Rudy, bedankt voor de tip!!!!! Dat ga ik ook proberen! Misschien verlicht het mijn pijn ook! Zo...dat zijn een boel uitroeptekens!! Nu ga ik afsluiten. Mensen slaap lekker. Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 5Minuten staan, 5minuten rust gedurende een kwartier om mee te beginnen. Ik ben pas gestart dus verder weinig ervaring. Ik denk wanneer de pijn mindert je ook langer op de mat kunt staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Ik ben ook weg, klaar maken voor de nacht. Slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Nog even vragen hoe Visjes het maakt? Visjes hoe gaat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 @ Bonita. Heb even gekeken. Zijn er echt in veel verschilende prijzen, soorten en maten. Helpt het goed? Ook tegen rugklachten? Zag iets staan als "een gigantisch gevoel van welbehagen". Toe maar:P Zal eens kijken morgen in zo'n winkeltje hier. Misschien mag ik m even uit proberen. Vond het matje er nogal stekelig uitzien:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Goeienavond allemaal. 't Is wat veel om bij te lezen zie ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Mijn vader is weer gevallen, en hij was heel pessimistisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Truste Made:lips: Bonita Leuk je weer even te lezen:present: Truste Visjes Ik zie dat je al veel tips hebt gekregen zie dat je niet meer online bent Succes meid:present: Ha die Jen:present: Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hee Jen, Wat vervelend dat je vader weer gevallen is. Hij zal wel erg geschrokken zijn. Was hij duizelig, of weet hij het niet meer? @ Visjes: meld je je zo nog even om te vertellen hoe het gaat? @ Bonita, Nova en alle anderen: zet hem op hoor! De aanhouder wint! @ Bol: heb je al veel vissen in je aquarium? Voor degenen die al gaan slapen: welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Ach jee Jen wat naar ook nog toen je wegging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hij zei dat hij nerveus was, Lytse. Hij vond zijn geld niet en was bang dat hij op straat moest slapen. Warrig he? Toen ik wegging ging het iets beter Bo. 'k Heb hem op friet getrakteerd, en dat smaakte kennelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Dank voor je goede zorgen Smik:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Ja Jen, die verwarring ken ik. Goed idee om hem op friet te trakteren. De andere zintuigen in aktie en goede afleiding. Dikke kans dat hij het inmiddels alweer kwijt is hoor, terwijl jij er nog mee zit. Blijft heel vervelend en triest voor je. @ Smik: bedankt jongen. We zijn blij met je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Het probleem is dat hij nu weer heel immobiel is Lytse. Door die val kan hij niet meer lopen met zijn rollator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Smik, prachtig boeket. Wat een PB's! Dank.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Jen, Wat rot dat hij nu niet uit de voeten kan. Is hij helder genoeg om te beseffen dat hij nu niet goed kan lopen? Ik bedoel dat hij niet gewoon opstaat en toch probeert te lopen? Is zijn verzorging daar goed? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Kantje boordje Lytse. Hij probeerde daarstraks op te staan uit zijn rolstoel. De verzorging is wel goed geloof ik, maar ik vind ze niet allemaal even vriendelijk eerlijk gezegd. In het verzorgingstehuis van mijn keuze raken we niet binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Smik, bedankt voor alle moeite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Vervelend voor je Jen niet leuk als lichamelijke gebreken optreden je gunt ze nog zo'n goede oude dag Vind je een kanjer Smik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Bo, mijn vader zijn leven is toch min of meer gestopt na de dood van mijn moeder vrees ik. Nu verveelt hij zich. In feite mag hij zich gelukkig prijzen: we zorgen ervoor dat hij elke dag bezoek heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Jen, Ze doen het nooit zo als je het zelf zou doen, dat verzorgen. Ik hoop dat ze in de gaten hebben dat hij warrig is en van tijd tot tijd kijken of alles goed gaat. Heeft hij ook zo'n bel om zijn nek en herinnert hij zich hoe dat ding te gebruiken? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2012 Lytse, smikie, Gwen, Bo, Jen en de rest van de volhouders, slaap lekker voor straks! Ik ben weg Zzzz........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden