Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Oké Rudy ik zal het morgen gaan proberen. Heb er ook een kussen bij gekregen dus erg goed voor m'n nek want daar zit bij mij toch wel veel spanning. Ik heb Jane altijd zo enthousiast gehoord over dat matje. En als het voor mij ook werkt, ga ik het zeker veel mensen aanraden.

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ja Bonita het went echt, niet te lang achter elkaar en dunne sokjes aan.

Die moet ik aan want anders lijd ik helse pijnen vanwege de neuropathie in mijn voeten.

Geplaatst

Zo, daar kom ik weer even kijken.

Bonita; je bent er nog/ weer! miste je al. Goed hoor, 2 weken!:present:

Visjes; Het is echt. De trek gaat weer net zo hard weg als het gekomen is. Morgen voel je je zo ontzettend blij en goed! Hou dat maar voor ogen! Die ellendige kater en die naar alcohol stinkende slaapkamer in de ochtend, bah, wat bleef die vieze geur goed hangen!Als ik daar al aan dacht dan vertrok de trek s avonds.

Steunbeertje, jeetje, het verkeerde glas! Schrok je je niet rot? Wel fijn dat je meteen weer weet dat je lekker doorgaat met stoppen;-):)

De slaapmatjes vliegen me hier nu zo vaak om mijn oren. Het is gelukt! Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en ga er even op Googlen haha!

Geplaatst

Rudy,

bedankt voor de tip!!!!!

Dat ga ik ook proberen!

Misschien verlicht het mijn pijn ook!

Zo...dat zijn een boel uitroeptekens!!:huh::D

Nu ga ik afsluiten.

Mensen slaap lekker.

Truste.

:lips::sun::lips:

Geplaatst

5Minuten staan, 5minuten rust gedurende een kwartier om mee te beginnen.

Ik ben pas gestart dus verder weinig ervaring.

Ik denk wanneer de pijn mindert je ook langer op de mat kunt staan.

Geplaatst

@ Bonita. Heb even gekeken. Zijn er echt in veel verschilende prijzen, soorten en maten.

Helpt het goed? Ook tegen rugklachten?

Zag iets staan als "een gigantisch gevoel van welbehagen". Toe maar:P

Zal eens kijken morgen in zo'n winkeltje hier. Misschien mag ik m even uit proberen. Vond het matje er nogal stekelig uitzien:D

Geplaatst

Truste Made:lips:

Bonita

Leuk je weer even te lezen:present:

Truste

Visjes

Ik zie dat je al veel tips hebt gekregen

zie dat je niet meer online bent

Succes meid:present:

Ha die Jen:present:

Hoe gaat het?

Geplaatst

Hee Jen,

Wat vervelend dat je vader weer gevallen is. Hij zal wel erg geschrokken zijn. Was hij duizelig, of weet hij het niet meer?

@ Visjes: meld je je zo nog even om te vertellen hoe het gaat?

@ Bonita, Nova en alle anderen: zet hem op hoor! De aanhouder wint!

@ Bol: heb je al veel vissen in je aquarium?

Voor degenen die al gaan slapen: welterusten.

Lytse.

Geplaatst

Hij zei dat hij nerveus was, Lytse. Hij vond zijn geld niet en was bang dat hij op straat moest slapen. Warrig he?

Toen ik wegging ging het iets beter Bo. 'k Heb hem op friet getrakteerd, en dat smaakte kennelijk :D

Geplaatst

Ja Jen, die verwarring ken ik. Goed idee om hem op friet te trakteren. De andere zintuigen in aktie en goede afleiding. Dikke kans dat hij het inmiddels alweer kwijt is hoor, terwijl jij er nog mee zit.

Blijft heel vervelend en triest voor je.

@ Smik: bedankt jongen. We zijn blij met je.

Lytse.:present:

Geplaatst

Jen,

Wat rot dat hij nu niet uit de voeten kan. Is hij helder genoeg om te beseffen dat hij nu niet goed kan lopen? Ik bedoel dat hij niet gewoon opstaat en toch probeert te lopen?

Is zijn verzorging daar goed?

Lytse.

Geplaatst

Kantje boordje Lytse. Hij probeerde daarstraks op te staan uit zijn rolstoel.

De verzorging is wel goed geloof ik, maar ik vind ze niet allemaal even vriendelijk eerlijk gezegd. In het verzorgingstehuis van mijn keuze raken we niet binnen.

Geplaatst

Bo, mijn vader zijn leven is toch min of meer gestopt na de dood van mijn moeder vrees ik. Nu verveelt hij zich.

In feite mag hij zich gelukkig prijzen: we zorgen ervoor dat hij elke dag bezoek heeft.

Geplaatst

Jen,

Ze doen het nooit zo als je het zelf zou doen, dat verzorgen. Ik hoop dat ze in de gaten hebben dat hij warrig is en van tijd tot tijd kijken of alles goed gaat. Heeft hij ook zo'n bel om zijn nek en herinnert hij zich hoe dat ding te gebruiken?

Lytse.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...