Spring naar bijdragen

vrijdag 10 augustus

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, daar kom ik weer even kijken.

Bonita; je bent er nog/ weer! miste je al. Goed hoor, 2 weken!:present:

Visjes; Het is echt. De trek gaat weer net zo hard weg als het gekomen is. Morgen voel je je zo ontzettend blij en goed! Hou dat maar voor ogen! Die ellendige kater en die naar alcohol stinkende slaapkamer in de ochtend, bah, wat bleef die vieze geur goed hangen!Als ik daar al aan dacht dan vertrok de trek s avonds.

Steunbeertje, jeetje, het verkeerde glas! Schrok je je niet rot? Wel fijn dat je meteen weer weet dat je lekker doorgaat met stoppen;-):)

De slaapmatjes vliegen me hier nu zo vaak om mijn oren. Het is gelukt! Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en ga er even op Googlen haha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Bonita. Heb even gekeken. Zijn er echt in veel verschilende prijzen, soorten en maten.

Helpt het goed? Ook tegen rugklachten?

Zag iets staan als "een gigantisch gevoel van welbehagen". Toe maar:P

Zal eens kijken morgen in zo'n winkeltje hier. Misschien mag ik m even uit proberen. Vond het matje er nogal stekelig uitzien:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Jen,

Wat vervelend dat je vader weer gevallen is. Hij zal wel erg geschrokken zijn. Was hij duizelig, of weet hij het niet meer?

@ Visjes: meld je je zo nog even om te vertellen hoe het gaat?

@ Bonita, Nova en alle anderen: zet hem op hoor! De aanhouder wint!

@ Bol: heb je al veel vissen in je aquarium?

Voor degenen die al gaan slapen: welterusten.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jen, die verwarring ken ik. Goed idee om hem op friet te trakteren. De andere zintuigen in aktie en goede afleiding. Dikke kans dat hij het inmiddels alweer kwijt is hoor, terwijl jij er nog mee zit.

Blijft heel vervelend en triest voor je.

@ Smik: bedankt jongen. We zijn blij met je.

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen,

Ze doen het nooit zo als je het zelf zou doen, dat verzorgen. Ik hoop dat ze in de gaten hebben dat hij warrig is en van tijd tot tijd kijken of alles goed gaat. Heeft hij ook zo'n bel om zijn nek en herinnert hij zich hoe dat ding te gebruiken?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...