Spring naar bijdragen

zaterdag 11 augustus


albertina

Aanbevolen berichten

Hij vertelt vooral onrustbarend weinig eerlijk gezegd. Nu is hij nooit een groot prater geweest, maar toch.Als ik iets vraag over zijn mebewoners, dan lijkt het erop dat hij ze niet echt kent. Teveel vrouwen vindt hij (:D) en geen mensen met dezelfde interesses. Gisteren hebben we dan maar gebabbeld over gevangenisstraffen en vervroegde vrijlating en zo; algemene politiek en actualiteit interesseren hem gelukkig nog.

Legpuzzels lijken me niks voor hem, heeft hij nooit gedaan.

Broers en zussen heb ik gelukkig ja: ben de jongste van zes :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oké ja mijn manneke was ook iemand die eigenlijk anderen niet kenden. Hij stoorde zich eigenlijk aan alles en iedereen. Was heel ontevreden. Wilde alleen maar gesprekken voeren met mensen die wat te vertellen hadden. En inderdaad over politiek en de diepe vragen van het leven.

maar de hoofdrede van zijn ontevredenheid was ook omdat eigenlijk zijn ikje werd afgepakt zeg maar. Hij was geen baas meer over zijn eigen leven en meestal zit dat ouderen erg dwars. Het gevolg is dat ze tussen een hoop mensen toch erg vereenzamen en depressief worden. Je moet net geluk hebben dat er nog wat mensen meer zitten die de zelfde behoefte hebben. Ja en ze hebben dan wel een dagbesteding maar dat is meestal ook niets voor deze mensen. Ze willen toch nog gesprekken met inhoud hebben.

Maar toch moet er iets zijn waardoor hij een beetje uit dat isolement kan komen. Heb je wel eens met de verpleging daar gesproken of er niet iets is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn man was ruim 14 jaar ouder Jen en is nu aankomende 24 dec. 2 j. dood.

Hier op het forum hebben ze me toen geweldig geholpen, dus ben ik droog gebleven.

Beertje hoe is het nu met jou, want je schreef op het jaarpactdraadje iets waardoor ik het gevoel krijg dat je gedronken hebt. Zie ik dat verkeerd?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve Bor. iemand die je dierbaar is verliezen doet pijn maar het is ook zo ontzettend goed dat je dit bewust mee maakt zodat je het op een goeie manier kan verwerken. En dat gaat zeker lukken.

Wanneer kun je nu weer naar je zoontje? En heb je nog iets leuks met het ventje kunnen doen of lukte dat niet?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bol

Nee hoor ik ben nog steeds droog, tenminste op een ongelukkige slok na op het terras.

na een sanitairestop was mijn 0,0 verwisselt met dat van een ander, t was maar 1 slokje, genoeg om te weten dat ik die bende niet meer hoef ;)

Bah wat is dat smerig joh, zo heel anders dan mijn 0,0

Wel laat ik het nu niet meer in een glas schenken (zelfde glas als de "echte" Bavaria)

doe die van mij maar in het flesje laten. ;)

@Bor

Leuk midgetgolfen, daar zal je vast van genoten hebben ;)

@Jen

Mijn moeder begint ook met Alzheimer, maar ik heb nog steeds het idee dat ze soms de boel in de maling neemt ;)

Heel veel verder heb ik niet terug gelezen :$

Het brood zit in de oven en het begint hier heerlijk te ruiken, bakken is leuk.

En het is lang zoveel troep niet als ik me herinner :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn Borrie dat hij nu echt even alleen met je is geweest en niet met iedereen er bij.

Dan kun je echt voelen zonder je te storen aan iedereen.

heerlijk voor je meid. Ja ik hoop dat je er weer 3 weken een beetje tegenaan kunt, maar moeilijk zal het wel blijven. Alleen deze dag is van jou en jouw kleine kanjertje;)

O gelukkig Beertje ik dacht al. Ik had vanochtend bezoek omdat gisteren een dakpan van het dak gelazerd was, en omdat een kennis een nieuwe erop wilde leggen, een paar fl. bier gekocht. Weet je wel van die dure. Dat vind ik toch altijd zo stinken, maar ja als echte alci, ruik je toch aan het lege flesje. Nee ik vind het nog steeds niet lekker ruiken. Alc. vind ik uberhaubt niet lekker. Gelukkig want ik zal nooit meer naar alc. grijpen omdat ik het lekker vind.:)

Maar een zelfgebakken brood, ja das iets anders hé?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Het werd veel later dan ik dacht.

Vanmiddag in de tuin geprutst en een net over mijn druiven vastgemaakt. Die druiven hangen boven het zonnescherm van mijn woonkamer, dus ladderwerk.

Ik had nieuwe netten gekocht en die werken voor geen meter. Glad en strak en een andere maat. Tot 3x toe is er een baksteen van de ombouw (van het zonnescherm) naar beneden gevallen! Heb ik nog nooit meegemaakt. Ik vrees dat niet alleen god me heeft horen brommen.

Daarna uitgeteld naar bed en we aten pas om 20.15 uur. Maar goed, het zit!

@ Bol: wat is een dakpak?

@ Rosa: kan alleen als je je adres doorgeeft per pb, niks niet incognito in dat geval.

@ Visjes, Miranda en Pjotr: weer bijna een dag om! Het gaat goed.

Fijn voor Miranda dat haar etentje is uitgesteld.

De moeheid wordt echt minder. Nu maar even rustig aan doen. Zie de posting van Nova: het helpt je ook om dichter bij jezelf en het stoppen te blijven.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jen:

bij mijn schoonmoeder zitten de mensen buiten te roken en ze mogen roken op hun eigen kamer. Natuurlijk alleen als ze niet teveel in de war zijn.

Heeft je vader t.v. op zijn kamer? In het begin heeft mijn schoonma daar nog veel aan gehad, maar nu kan ze de t.v.gids en de afstandsbediening niet meer gebruiken. Ze vergeet ook waar het programma nu ook alweer over ging.

Het beste is doorgaans om te praten over dingen die je vader interesseren en over koetjes en kalfjes; het weer, bloemen die er al dan niet mooi bij staan; jeugdherinneringen.

Schoonma vindt het ook heel leuk om mee naar buiten te gaan en is dan alerter. Ze vindt het leuk als ik haar op allerlei dingetjes wijs (laatst een volwassene op een fiets, met een soort aanhangfiets erachter met zijn kind).

@ Bor: fijn dat je een goede middag met je zoon hebt gehad. Daar kunnen jullie weer even op teren.

Bol: ik vertel ook gewoon tien keer hetzelfde. Het heeft geen enkele zin om dingen te zeggen als "dat heeft u al verteld" o.i.d. Ook "waar ga ik straks naartoe", "hoe kom ik in mijn bed", "waar eet ik straks" enz. enz. steeds blijven herhalen. Wel gemakkelijk als je weinig te vertellen hebt: je vertelt hetzelfde als je gisteren verteld hebt.:)

Dakpan::D

@ SB: mensen die beginnen te dementeren proberen altijd te verbloemen dat ze dingen niet weten. Zeker voor een korte tijd en bij mensen die hen niet zo goed kennen, kunnen ze zich beter voordoen dan ze zich voelen. Bij ons was dat het probleem bij mijn vader. Mijn broers kwamen minder en hadden eerst niet in de gaten dat hij geestelijk achteruit ging.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb bewondering voor je Lytse:heart:

Quote: @ Rosa: kan alleen als je je adres doorgeeft per pb, niks niet incognito in dat geval.

Maar als dan de kaart op m`n deurmat valt en mijn man of kinderen vinden hem als eerste dan heb ik wat uit te leggen en val door de mand.

Shahire, fijn voor je!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verliefd op het hartje groen van Nederland :D

heel eind gefietst om het meer heen

wat een rust en ruimte

mijn ogen uitgekeken en echt genoten

daarvoor hoef ik toch echt Nederland niet uit

ben helemaal rozig van de hele dag buiten

chillen aan het meer met picknickmand, fijn gezelschap en goed weer!

wat wil een mens nog meer...

als een kind zo blij :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sha

Wat heerlijk meis, even lekker genieten van de nederlandse natuur.

Daar is echt niks mis mee.

We zien het alleen pas als we goed kijken ;)

Helemaal opgeladen dus, lekker.

Ik heb trainingspakken zaterdag (en zondag ook nog denk ik :D)

Dus ik duik zo onder de douche, badjas aan, even haartje drogen en dan hup in de mand.

@Rosa

ja word lastig dan, misschien kan iemand hem voor je inscannen en dan mailen :)

@Lytse slaap lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...