Spring naar bijdragen

Zondag 12 augustus 2012


Rae

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hoi..

ik heb even naar het weerbericht gekeken, maar het zou vanavond redelijk onbewolkt moeten zijn.

ondertussen loop ik vreselijk te snaaien..ik heb al 3 afbakbroodjes met pindakaas op ( naast m'n avondeten).

stop er maar mee, straks kom ik nog aan..haha

@ Rae.. ik heb wel zo'n matje maar nog maar net, dus ik kan er nog niet veel over zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gwen,

Het hangt ervan af hoe zoet ze zijn. Ze hebben nog wel een hoop zon nodig. Voorheen zette ik een deel met een laag suiker weg en dat werd dan vanzelf alcoholisch :D, als ze lekker zijn om zo te eten dan doen we dat (en geven een hoop weg) en als ze toch nog zuur zijn dan doe ik ze in de sapcentrifuge en het sap in de vriezer. Lekker om te mengen met allerlei zoet sap. Van de ene buurman krijg ik pruimen van zijn oogst en aan de andere kant hebben ze een volkstuin, dus daar krijg ik ook weleens wat van. De druiven zijn dus een goede gelegenheid om wat terug te geven.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart:

Wikipedia:

"Het (oxytocine) speelt een centrale rol bij moederbinding, vriendschappen en romantische interacties, evenals bij seksualiteit"

"Oxytocine (en bij mannen vasopressine) wordt door iedereen aangemaakt bij positief onderling contact, zoals bij aankijken, aanraken, knuffelen en vrijen. Tijdens een vrouwelijk (clitoraal) orgasme komen grote hoeveelheden oxytocine vrij. Seksuele opwinding verhoogt de oxytocinespiegels ook enigszins, maar bij een orgasme komen grote hoeveelheden oxytocine vrij en wel meer naarmate het orgasme als beter wordt ervaren."

:sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...