gwen Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Ach, lieve Rose. Ik ben natuurlijk gewoon voor mezelf aan het denken, als ik in jouw schoenen zou staan... Maar gerustgesteld, ja. Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Nee, geef mij maar zo'n slagroomsoes, met een bakkie decaf nescafe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Mensen ik ben weer (droog) weg na een vermoeiende dag. Welterusten allemaal en sta morgen fris en gezond weer op. Ook dan nemen we de eerste niet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Avond allemaal, Zo we weten wanneer mijn zoon geopereerd wordt. 11september is de dag. Hij zelf is er blij mee dat hij een datum weet. Zelf ben ik er de laatstedagen erg mee bezig. Ben onrustig, ka mij moeilijk concentreren. Denk af en toe dat een wijntje ter ontspanning fijn zou zijn. Geen sprake van dat ik het neem hoor. De ontspanning zou (als het al zou ontspannen) van korte duur zijn. En de nadelen kan ik mij nog hel goed herinneren. Ben de laatste tijd ook weinig actief op het forum. Lees wel mee, maaar heb weinig ruimte om te reageren. Komt wel weer. Sterkte voor iedereen, die het nodig heeft. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Lytse, slaap goed! MGWO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Dat is zeker niet de bedoeling, ik moet er niet aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Leen ik ben echt heel benieuwd hoe jij dat matje ervaart, ik vind het niet zo prettig. Maar ja 90 kg. op zo'n matje voelt heel anders aan dan 60 kg. Made een spannende dag morgen ik hoop dat je vannacht een beetjekunt pitten meid, want anders ben je morgen een half mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Zonnetjes. Dank je wel dat je ons op de hoogte houdt. Fijn dat je zoon met deze datum vooruit kan. Sterkte de komende tijd. Het zal allemaal snel gaan, ik wens je kalmte, moed en wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 @Zonnetje Iets om naar toe te leven, een datum, dat is wel fijn toch ? Ik kan me ook moeilijk concentreren soms, misschien is dat toch wel een tik van ons alco's. Het is heel snel te druk in mijn koppie. En ik kan me voorstellen dat het heel druk is nu in jou koppie En nee drinken gaat dat niet beter maken nee, eerder slechter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Ik ga naar bed. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 mensen..ik ga RH doen... en slaap inhalen ( hoop ik) tot morgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Ik doe ook mee Leen en duik zo m'n schone bed in. Heerlijk, ventilator aan op de hoogste stand en pitten maar. tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Bol...het is erg wennen hoor...maar dat geprik gaat op een gegeven moment over in warmte. maar wel stil blijven liggen hoor en niet hoesten haha toedeloe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Rose, Bol, Lenie, slaap lekker dames! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Goeddenavond! Pfffffffffff..... Het is net of ik als een ballonnetje leegloop. Stap net binnen, en kom nog heel even hier om wat te terug te lezen en weltrusten te zeggen. Eerst even lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Ik ga een keuze maken uit 1 van de 37 Stephen King films die ik heb gedownload en dan lekker in mijn koele slaapkamer tv kijken. Ik wens jullie allemaal een goede nacht Morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Nee, inderdaad! Absoluut geen hoestbui krijgen op de fakirmat. Ik voel het nog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Luitjes, slaap lekker voor straks. Voor de nachtbrakers of de nachtdienst lopers. Werk ze en nog een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Zwaai zwaai, kies film nr 29 maar.. Wel spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Het staat wellicht een beetje raar maar dat nachtdienst lopen komt uit de tijd dat ik wisseldiensten liep. Dan vroegen wij als collegae onder elkaar wat voor diensten loop jij volgende week? Vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Nummer 29 heb ik al gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Ik heb eerbied voor de mensen die ons landje draaiend houden, s'nachts. Werk ze, of slaap ze... ik moet nodig opslomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Tsjonge! Veel geschreven vanavond! Ben nog maar bij pag. 10! Lytse. Ik las net dat we niet moeten lijden voor het lijden dat men vreest. Ik kijk maar niet al teveel vooruit... Maar wat het ook gaat brengen, ik hoef die eerste niet te nemen. Zo weer even verder lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Madelief, niets, maar dan ook helemaal absoluut niets is het ooit waard om te gaan drinken. En Lytse, hij is ook zo waar... "niet lijden voor het lijden dat men vreest" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Originally posted by: Leniehaha, ja he?die nekrol dat lukt me nog niet hoor..ben benieuwd wat Madelief er van vind.quote> Als ik er op heb gelegen zal ik het je vertellen.Ik wil daar echt de tijd voor nemen.Vanavond ging alles gehaast.Maar ik hou jullie op de hooget! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden