Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 ze weigert pertinent...de scheitlaars. als ik niet zo'n zere pink had was het me gelukt hoor ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Frodo...hier ovenpatatjes met een karbootje en sla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Smik, waar vind je nu nog paardenbloem(stelen)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 @rosa Hier overal, mijn man pluk elke dag een berg voor het konijn. Avond allemaal Ik ga zo nog even RH ik hoop alleen dat het een beetje afgekoeld is buiten, de jonge dame vind het maar niks nu buiten Dat sjokt en sjokt, kijk me dan heel vermoeid aan "moet dat nou, kunnen we niet naar huis" arme schat. En net als de hond van Lenie, deze weigert water, vind ze maar nat allemaal. @Frodo Als jij me morgen op het strand kan vinden, mag je mee eten morgen avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Steunbeertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Wij hebben ook een konijn. Maar wij kunnen alleen nog het groen vinden, geen paardenbloemen meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Hoi Smik, voor jou ook een Alleen al voor het feit dat je reageert:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Ook niet ergens in een grasveld in de buurt Rosa ?? Hier komen we om in die bende Enne ff terug hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Oww de bloemen bedoel jij alleen, owww ja die heb ik ook al even niet meer gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Niet alles gaat goed, maar jullie reacties doen mij wel heel goed. Ik ben hier morgen weer:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Zo terug, ff met het hondje het koekjes rondje maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 staat er een straf op het letsel toebrengen aan buurhonden?? gek word ik van dat kleine mormel boven me...en maar gillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Lenie, als je het per ongeluk doet, misschien niet. Door het plafond heen schieten een optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lifealot Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Je kan ook per ongeluk over de hond struikelen, terwijl je legerkisten schoenmaat 48+ draagt... Maar ik vraag me in het geval van blafferdjes en gillerdjes wel eens af, heb je daar als baasje nou zelf geen last van? Wij hadden destijds gewoon een lieve labrador die alleen maar blafte als hij pijn had... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Smik:present: Ik zie jullie morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Originally posted by: Steunbeertje@FrodoAls jij me morgen op het strand kan vinden, mag je mee eten morgen avond quote> Dat komt in orde beertje. Ik zoek dus ergens aan het noordzeestrandeen mooie dame van middelbare leeftijd met een bikinitje met bloemetjesmotief. Zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Welkom Lifealot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Roosje, slaap lekker. Ik kom en jij gaat! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: Steunbeertje@FrodoAls jij me morgen op het strand kan vinden, mag je mee eten morgen avond quote> Dat komt in orde beertje. Ik zoek dus ergens aan het noordzeestrandeen mooie dame van middelbare leeftijd met een bikinitje met bloemetjesmotief. Zoiets?quote> Dan zou je ook mij zomaar tegen kunnen komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Goedenavond lieve mensen! Wat een heerlijk weekend hebben we he? Voor mij is dit genieten. De BBQ was gezellig en lekker. Gewoon samen met dochter en vriend en manlief een beetje prollen op dat ding. Nu staan alle deuren tegen elkaar open, frisse wind door het huis. Ik heb nog niets gelezen, maar Frodo, ga jij op zoek naar dames in bloemetjes bikini? Het zal een hele zoektocht worden vermoed ik, morgen liggen ze als haringen in een ton aan het strand. Mij zul je daar dus niet vinden.... en ik heb ook geen bloemetjes bikini. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Welterusten, lieve Lytse:lips: (Nu ben ik ook echt weg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 @Frodo Nee aan het Noordzeestrand zal je me niet vinden, ergens aan het Gooimeer wel De rest klopt wel zo'n beetje :D:D @Rosa Hou je goed meis en soms moet je gewoon iets harder gillen hier, dan zijn we allemaal te druk met onzin en lezen we over je heen Doen we niet expres, gebeurd gewoon soms. @Lifealot (nieuw hier ??) Onze hond slaat ook aan als ze wat hoort dat ze niet kent of als er iemand binnen komt, maar dat drukken we altijd snel de kop in. K moet da geblaf niet de hele dag hebben hoor, word je gek van. @Lenie Misschien kan je het buurhondje leren zwemmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Welkom Lifealot:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 @made Lekker relax in het tuintje BBknoeien, wat kan het leven toch goed zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Lytse ook goedenavond Enne Lifealot, welkom natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden