Frodo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Speciaal voor Sha want die komt iets te kort blijkbaar : Lytse, ik moet eens opzoeken waar dat ergens juist ligt het verste dat ik ooit in NL geraakt ben was een weekje ergens in de provincie Drenthe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Gefrummelde, eet smakelijk voor straks ik kruip nog even lekker op mijn matje om te ontspannen kan ik straks de hele trip (5 km ) naar het strand aan laters!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Hahahaha dank je Frodo :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Ah nu zie ik het, das zo'n stukje land dat jullie aan de zee ontfutseld hebben. Dat zal nog wel meevallen in afstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Ook hier geen BBQ, ga echt niet bij die warme bak zitten, wij gooien de spareribs in de oven en lekker koude salades en stikbrood erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Nou ja zeg.. stokbrood dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 ik wil ook BBQ-en!!! nog niet echt gedaan dit jaar! sjucht, wrom meld ik het ook..ben nog steeds sjaggo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Hier lekker een komkommersalade met wat stokbrood en saté. Vanavond zal er ook een bbq zijin maar dat zal pas na half negen zijn vermoed ik. LATman is de equipment opbouwen want de band gaat optreden. Hij dacht dat het handiger was mij later op te halen anders zat ik daar maar.....de hele band zit daar al om 18.00u met aanhang:angry: Omdat het nogal een stuk rijden is hiervandaan. Maar dat ziet ie vanzelf wel. En ik kan de gastvrouw toch helpen, ik ken haar goed dus.... Of lekker in de supergrote tuin op een tuinstoel of in het gras geploft. Maar stupid me zegt niks en denkt joh .....sufkop. Ik rij er straks zelf wel heen. Zegt ie nog dat ik anders terug had kunnen rijden wat ik - als ik wel gelijk mee "mocht" - zelf wel had voorgesteld. Kortom, supersfeertje in mij ... NOT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 En ik maar denken dat het hier in huis warm is, dat ik zo nodig ergens buiten moest zijn vandaag, teleurgesteld dat dat niet kon vanwege vrienden van ver die langs kwamen. Nou ikke kom net terug van de boodschappen en ikke is blij dat ikke binnen kan blijven, pieuww buiten is het erger dan hier in het appartementje. Ook hier geen BBQ maar een lekkere salade, aardappeltjes en een wiener schnitzel (jawel helemaal uit Wenen). Morgen willen we naar het strand, maar ik krijg ernstige bedenkingen aangezien het morgen nog warmer word Voor een ieder die gaat BBknoeien, veel plezier. En wie net als ons aan de salade gaat, eet smakkelijk. Maar we klagen niet, we hebben eindelijk de zomer waar we al zolang over zeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Maar we klagen niet, we hebben eindelijk de zomer waar we al zolang over zeurenquote> Mijn dochter zei, nu heb ik er zolang om gebeden maar deze hitte hoeft nou ook weer niet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 hihihi misschien kan ze nu die winterjas weer uit doen :D:D:D Briljant gevonden van haar trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Ja, het is er eentje hoor LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 PPPPFFFFFTTTTTTT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Gaat het Bol? Toch niet aan het BBQen zekers, Dan kom ik bij jou ook nog wel langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Nee hoor Frodo ik heb voor vandaag en morgen kouwe schotel voor mijn maatje en mijzelf gemaakt. Morgen werken. Daar zie ik nu wel een beetje tegenop we hebben geen airco ik de bus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 ik spring even binnen om iedereen dag te zeggen, smakelijk, koel hoekje toe te wensen, een droge zaterdagavond, gezelschap, leuke bezigheden, bezinning en om te laten weten dat ik nu wel echt gesmolten ben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 gesmolten Lavendel, hoe zal dat dan weer ruiken. die Frodo nodigt zichzelf maar overal uit Bolle wij ook lekker aan het koude eten. Werk ze morgen, k zal aan je denken als ik op het strand een frisse duik neem. in gedachte verkoel ik je wel in die warme bus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Aha gelukkig Beer dat jij in gedachte mij verkoeld. En ik hoop dat jij niet al te veel verbrand, want dan krijg je het nog warmer. Olle is van z'n stokkie gevallen. Weet nog steeds niet dat hij niet vliegen kan. en dan maakt ie me toch een smakkerd zeg, dan denk ik, die heeft z'n laatste adem uit geblazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Originally posted by: bolletjePPPPFFFFFTTTTTTTquote> Loop je leeg Bol?:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Originally posted by: Steunbeertje die Frodo nodigt zichzelf maar overal uit quote> ik ga mee hoor Frodo!! :Dik zou m'n hond wel even te water gooien...mmmm NOT!...resultaat...hond nog droog en ik onder de brandnetelprikken..grmpf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 mijn katten liggen plat languit in het gras om afkoeling te zoeken wil ik ook wel is proberen ......als ik zo plat geraak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Originally posted by: LenieLoop je leeg Bol?:Dquote> Ja Leen ruik je dat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 mijn verdiende loon???.... nou zeg...ze moet toch afkoelen, ze weet even niet waar ze het zoeken moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Originally posted by: Lenie Originally posted by: Steunbeertje die Frodo nodigt zichzelf maar overal uit quote> ik ga mee hoor Frodo!! :Dquote> Ach Lenie, ik dacht misschien worden we wel door iemand gevraagd, maar nee noppes, nada. Dus heb ik uit armoede maar zelf een krokske (=croque-monsieur) gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden