rapilos Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Dank je spikie, Straks tegen LATex vertellen. Hij zal wel gek opkijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Ja, kogel door de kerk Hannah, Ach, die arme mussen, allemaal van dat dak gevallen natuurlijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Ga afsluiten beste mensen, Even stofzuigen, en dan lekker bij LATex in de tuin zitten. Dochter en kleinkids komen ook. Gezellie! Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Goede middag, ff snel, want smeltend, drijvend heet hier... Han: Likkebaardendlekkerlessend koelklinkendfrisdrinkend stemmensmerendrazendflitsend snelvibrerendekoelkoelkoelkoelsissende PEPSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 verveel me ook Spike...heb zat te doen, maar totaal geen puf..bleh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 ik voel me op het moment ook heel zielig. vraag me niet waarom want ik heb er helemaal geen rede toe ga maar op het balkon hangen..met een boek...grmpf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Neem een lekker koud glas drinken en wat chocola mee. Dat helpt het humeur verbeteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 pfff...veul te heet...37 graden..dat word 'm ook niet. heb al een flesje water uit de vriezer... ga maar even wandelen denk ik en m'n hond het water in gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Goeiemiddag puffende frummers, Het is op mijn balkon of in de tuin veels te warm. Net naar het winkelcentrum geweest - in korte rok:D - en wat leuks gekocht voor een feestje vanavond. Ik ga in het cool blauw, maar wordt niet blauw whoohah! Rapilos, goed gedaan zo hoor. Je werd er doodongelukkig van. Geniet van de verlichting die het geeft en het geld, mwah, dat is dan jammer maar helaas. Nova, mijn felicitaties hoor! En let maar op vanavond op het feest waar jij heen gaat, je zult zien dat er altijd meerdere mensen zijn die niet drinken. Alleen, ik althans, zag dat nooit want was veel te druk om mijn glas gevuld te houden en druk aan het "beppen". Miranda:present: Spike, fijn voor je dat er een vriend langskomt, gezellig zwemmen en koken. Dat wordt vast el gezellig. Allen verder natuurlijk een fijne middag en avond gewenst. Een puffende medefrummer die eigenwijs toch aan de koffie gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 http://i20.photobucket.com/alb...2/dari11/LoesjeZin.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 ik ga maar even weg.. word er niet gezelliger van...tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 mijn humeur is iets beter geworden even samen met dochter naar mijn zus geweest samen met dochter daarna ergens alvast een hapje gegeten en vanavond op de fiets met zus en zwager naar het strand met de hondjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Rapi, ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt denk dat het belangrijkste is dat je happy bent in je werk als je dat niet bent ga je met tegenzin heen hoe vreselijk om zo iedere dag te moeten beginnen, met tegenzin er komt vast wel iets in de thuiszorg voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Ik ben ook gevlucht voor de hitte. Heb net besloten toch te gaan BBQ-en. Had nog diverse dingen in de vriezer om erop te gooien, zag ik. Het idee van boodschappen doen stond me helemaal niet aan. Wederhelft is dol op dat geknoei, ik niet zo. Ik BBQ meer dan voor dat moment nodig is. De rest eten we morgen of overmogen; dan heb je wel het lekkere smaakje. @ Lenie: heerlijk die hond in het water. Geen blauwalg in de buurt kennelijk. De vaart hier blijft ook altijd schoon. Onze Friese staby was er niet uit te slaan! Wij moesten hier wel oppassen op de pleziervaart. Goede van Loesje. @ Sha: hoe is het met je humeur? Lees ik verder en zie je antwoord. Leuke daginvulling gevonden! @ Rapï: kogel door de kerk en een opgelucht gemoed. @ Nance: sterkte. @ Travel: fijn feestje toegewenst. @ Spike: fijn dat je een leuke avond zult hebben. Het is je gegund. Voor ons allemaal: we houden het droog en tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Lytse, heb maar niet gevraagd of ik maandagmorgen thuis kan blijven we staan evengoed maar met z'n 3tjes dan zag ik en ach, die paar uurtjes de middag heb ik dan evengoed nog voor mezelf en waar mijn humeur vandaan kwam weet ik wel moet me daar gewoon niet door laten leiden weer een les geleerd vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Wij gaan juist niet BBQ-en hadden we besloten te warm en dan nog zo'n warmetbron erbij! wij wachten liever tot het weer iets is afgekoeld maar jullie wens ik straks veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Af en toe krijg ik een sik van al die levenslessen. Een mens is nooit uitgeleerd. Toch prima dat je weet waar het vandaan komt. Gezellige avond toegewenst. Ik had mijn posting nog bijgewerkt, dus weet niet welke versie je hebt gezien. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Het zal best lukken hoor. Ik heb voor wederhelft een fles witte wijn koel gelegd, maar ga zelf aan het alc.vrije witbier. Komt allemaal goed met me. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 waren er meerdere versies? en op zich ben ik wel blij dat ik toch nog steeds dingen bijleer tenminste, als ik er dan natuurlijk ook wel wat mee doen kan anders echt straks geraniums gaan kijken neee............nog effe niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Hallo, allen een hele goeie hete namiddag. Het ziet er goed uit vandaag. Deze namiddag kan ik BBQ’en bij Made en vanavond bij Bor en Lytse . Zo hoef ik zelf niets in huis te halen. DO is bezig aan haar 1ste volledig droge dag:sun: en Miranda is ook weeral een stapje verder . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 koude witte wijn... kwam vanmiddag zomaar bij me op toen zus vertelde dat manlief wijn aan het halen was leek me even lekker heel eventjes dan....geef mij maar een glas koud water zei ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Nou Frodo, je bent maar een bofkont Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Ja Sha, ik aarzelde nog of ik het neer zou schrijven. De remedie voor mij heb ik er meteen achteraan gezet. Alc.vrij, ook voor mij! Frodo, ik denk dat je niet in mijn buurt woont (Flevopolder), anders was je welkom geweest. Er is toch altijd teveel voor 2 mensen. Ik ben benieuwd hoe het met DO gaat. Ik hoop zo dat ze het redt. DO: veel succes. Ik ga stoppen. Weer even wat aan het eten voorbereiden. Tot vanavond en hou het droog hè. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Fijne BBQ gewenst Lytse en we houden het droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden