igor Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 goede morgen bollie. maarrrrrr snoep nou weet ik nog niet wat je gaat doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Originally posted by: snoepjegrapjequote> O gelukkig is schrok al.Moghu Igie, K+B:sun:Hebben ze erg veel last van de hitte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Mogguh Bol, Heb geslapen als een os Igor Ik schat in dat Snoep ons in onwetendheid achterlaat;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Originally posted by: snoepjehahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahik ga paaldansenquote> Snoepje aan 't paaldansen = lolly :-) ghe ghe ghe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 moggeuh tante, ach Snoep heeft er al lol in denk ik om jullie in verwarring achter te laten LOL goed zo Snoep en geniet alleen daar al van en dan van dat andere helemaal dubbel dan. Sha jij ook heel veel plezier als je dat leest lief nichtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Joehoeeee! Weekend! In de tuin is het al aardig warm aan het worden. Koffie. douche en dan hup, hup, de boel aan kant en naar buiten. Over die date wil ik wel meer horen:D altijd leuk met dit soort dingen mee te leven. Het is er een mooie dag voor ;-). Nu eerst: Koffie! Fijne dag mensen:rose: En sterkte voor hen die het nodig hebben:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Goedemorgen lieverds, Heb er al een halve ochtend opzitten, fris en fruitig al een rondje gelopen, was draait, kan zo hangen. Het is in huis 23 graden buiten 18 oplopend tot.. we wachten af. De week is voorbij gevlogen, voel mij nog steeds blij en opgeruimd, wat wil ik nog meer. "Zo besef ik pas dat ik mezelf moest verliezen om niet, door in mijzelf besloten te blijven, ten gronde te gaan" Uit: meditaties voor de weken van het jaar, Rudolf Steiner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 nou ik ga er ook maar eens vandoor. gratis vitamientjes oppikken en mensen bekijken ( maar ik zal ook bekeken worden) misschien maar een burka aantrekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen! Niet zo best geslapen.. Zit ik me te bedenken dat het misschien komt door de fakirmat! Ik word er hardstikke wakker van, en ik lig er juist op voor ik wil gaan slapen. Dus....schema omgooien. Snoep, Veel plezier vandaag! Sha, Hopelijhk heb je idd maandag vrij....of de rest van het jaar. Hier ook alle deuren open vanaf half 7. Straks alles dicht als het buiten te warm is. Ik moet zeggen, zo hou je het best koel binnen. Het terras is schoon en de BBQ staat klaar. Vanmiddag komt dochter met schoonzoon, dan gaan we lekker knoeien op dat ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Goedenmorgen Allen ,op deze bloedhete zomerdag. @Snoep, You go girl!!! Have Fun! laat je ons het uiteindelijk nog weten ik mag zo even werken en dan heb ik vanmiddag een verjaardag, zal veel gedronken worden, maar Gabs niet ik merk dat ik de laaste tijd aanloop tegen problemen in communicatie, deels omdat ik niet voor mezelf (meer) durf op te komen, maar ook omdat het me onzeker maakt als mensen niet antwoorden op mails/tel/sms voel me dan meteen buitengesloten, terwijl dit ws heel niet aan de orde is, daar wil ik dus vanaf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Goeiemorgen allemaal! Heerlijk lang geslapen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 zo ik ben er helemaal klaar voor...hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Je weet het spannend te houden Snoep;) Nogmaals... enjoy! Ik ga er ook vandoor Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Lijkt wel of ik het voorjaar in het hoofd heb, heb de kriebels, wil de achterkamer veranderen, de grote eettafel eruit en een kleinere, dan moet ik ook een andere lamp en stoelen, ga zo even struinen. Wie weet kom ik iets tegen. En dan voorzichtig mijn lieve (v)echtgenoot informeren;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 haha grootse plannen dus. Zeg, hoe liep het af met je dochter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Nou die mocht natuurlijk niet met haar jas in de klas, ze kreeg wel een ander plekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Hoe gaat het met jou Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Dan is de truc gelukt :-) Met mij is alles goed, 'k heb zin in het weekend. Ik hou wel van warm weer ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Geniet Jen.. ik ben even op de struin, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Miranda veel plezier met je dochter dit droge weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Zo weer thuis en wel en ook nog chagerijnig hoe krijg ik het voor elkaar zeg! nou ja, verveel me dag gaat vanzelf wel om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Originally posted by: snoepjeaf gelopen met me zelf medelijdenactie ondernemen nuquote> Kijk, dat is mijn Snoepje! Good for you!!Als je nu ook nog even verteld waar je uithangt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Morrie.... ( kan nog net) ik kan maar moeilijk op gang komen.. ruzie met FB..kreeg het niet voor elkaar om een foto te veranderen. maar uiteindelijk toch gelukt pfff. @ Snoep have fun today!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Originally posted by: kameleonNou die mocht natuurlijk niet met haar jas in de klas, ze kreeg wel een ander plekjequote> flauw zeg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 begrijp het ook niet lenie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden