Jaap Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Bol? Nog geen Bol gezien. Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Goedemorgen Bol, Was echt leuk, het avontuur van de vensterbank, mijn dochter vond het helemaal geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Verder wil ik even kwijt dat je met heet weer beter hete thee dan koude dranken kunt drinken. Kijk maar naar die woestijnbewoners. Die drinken allemaal thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Goeie morgen lieve kanjers. Ik heb me verslapen en moet zo gaan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 OHohohoh... Bedoelde Bo, hihi. Goedemorgen Jaap trouwens. En ja... klopt wat je zegt. Net als dat je met zulke hitte beter niet een koude douche kunt nemen maar een warme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Daar is dan toch de enige echte Bol;) Goedemorgen! En die slaapuurtjes heb je toch maar mooi meegepakt Werkse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Ja Bo ik heb heeeerlijk geslapen ondanks de warmte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Een koude douche, daar moet ik nu zelfs niet aan denken. Gewoon niet afdrogen. Werkt heerlijk verfrissend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Originally posted by: JaapGewoon niet afdrogen. Werkt heerlijk verfrissend.quote> Nog niet droog achter de oren;)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Hier nu een klein drama, visje overleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 O jee, en de kat heeft een kikker te pakken, gaat goed hier;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Wat een beestenboel bij jou Kame;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Bo, jaa, het is hier gezellig hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Wat je ook kan doen is een treinreis maken en hopen dat je trein trein treft met airco. Wel even uitkijken bij het uitstappen. Dan kom je in die heerlijke warme wolk. En kan je van je stokje gaan. Ik ga zo even zwemmen. Ik laat me niet verjagen door wat blauwalgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Goedemorgen gefrummelde was in de buurt dus even m'n koppie om de hoek fijne dag gewenst vandaag en ze was er weer vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 die kikker vind ik ook zielig. Die is heel nuttig. Die eet namelijk muggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 He dag Sha, weer zo snel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Goedemorgen Dames en Heren! Hier ook alles lekker open, beetje doorwaaien. Lekker koffie Von, al heb ik er al een paar op. Ontbijt met restje stokbrood van gisteren. Vandaag alleen naar een meeting, verder hou ik me rustig. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Ik lees je nog net Jaap weinig te vertellen dus ik ga wat anders doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Jij vliegt ook voorbij Sha Fijne dag Goedemorgen Made Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Jaap, dan hoop ik voor de kat dat de kikker flink wat vliegen heeft gehad:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Ik heb ook nooit iets te vertellen. Ik lul maar wat in de ruimte vaak. Maar goed dat zien jullie zelf ook wel. En natuurlijk alcohol is sterk af te raden met dit weer. De moeder van een vriend van mij is er aan overleden. Zonnen met te veel wijn op werd haar fataal. Helaas. Ik verlaat dit hol nu ook, fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Veel plezier Made. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Ik hoop dat het een beetje uit te houden is in de bus want mijn maatje kan echt helemaal niet tegen warmte. Heeft ooit een flink ongeluk gehad en heeft nu een pijnkastje ingepland gekregen. Door dat ongeluk zweet hij aan de onderkant van zijn lichaam niet. Dus kan hij een hele hoop warmte niet kwijt. Nou ja als we niets te doen hebben gaan we naar zijn huisje en daar maar vlak bij de ventilator zitten. Het zal afzien zijn vandaag voor hem. Het is zo'n lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Hé Bolletje, Moet je met dit warme weer werken?! En dat op Zondag?! De beestjes kunnen toch wel een dagje zonder je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden